maj/juni/augusti/september

=(((
Fre 2 maj 2003 19:12
har inte gjort nå spec idag.. tagi hand om min halta häst åsså har jag passat min lilla kusin..=) lärt han nåra nya ord..haha...=)) skriv nått te mejj!!
hejhej
Lör 3 maj 2003 19:03
har kollat på fotboll idag.... Man U-Charlton.... United vann me 4-1......sen har jag och Cia vart ute o joggat i ovädret typ 1 timme åsså gjort lite armhävningar å sit ups...hehehe....=P sen har mina söta kusiner vart här... har busat lite mä mikael den gullungen!! =)) nu ska jag typ duscha å så ska jag väl käka å kolla på tv å sen sova typ...hehe...aja...hare fint...pusspusspuss skriv nått snälla!??! =)

åsså ska jag kolla på hockey också... :)) hehehe.... ha d!
jävla snö!
Sön 4 maj 2003 16:51
hade tänkt att jag skulle jogga lite idag åxå men nu äre ju snö så jag vet inte...!? ska iallafall gå ut och gå med Vincent åsså ska jag väl rida casper om d nu går pågrund av SNÖN! >( aja...får se hure blir...=P men kolla på handbollen på 4:an kan jag iallafall gör fastän d har snöat!! Redbergslid spelar final i cup vinnar cupen å d får man ju inte missa!! sen äre ju fotboll också... Arsenal mot Leeds... hoppas Arsenal tappar lite poäng...hehe...=) jaja.. nu ska jag iaf äta frukost...=) hehe kramelikram..!!

hihi...jag å linn va ute å sprang...d va kulit...=)) åsså gjorde vi lite sit ups å armhävningar...50 st av varje faktiskt...ganbska stolt...haha!!
tröött!
Tis 6 maj 2003 19:13
vart i skolan idag...=P inte så kulit..=( å vikken fräsch skola vi har...toaletterna är helt sönder åsså äre skräp å skit överallt!! =P usch.... jag tänker inte städa där sen!! =S å jag å ida har vart hos hennes mormor å käkat... fan vikken kul mormor hon har!!! haha...=D=D sen har jag hoppat lite mä pållen på banan..d va lite kul..=)) å nu ska jag gö lite läxor...mindre rolit...=P men men...byebye
hmm
Tors 8 maj 2003 15:03
vat i skolan idag... inte så rolit.. bråka lite mä narre...hehe... ;P å min spanska lärare kunde ha fått en cola burk i huvet så han va inte mä på lektionen...hehe...ganska kul va d...=)) åsså har jag käkat på sybylla med Malin å emma, då kom nån radio gubbe å skulle fråga massa saker om strejken lr nått...haha... hmm... ska nog gå ut te mina pållar snart men jag orkar inte...fan va drygt!! =( va skönt d ska bli när jag å ida ska te italien så man slipper hästarna ett tag!!! aja... ha d fint...!!
=P.
Lör 10 maj 2003 19:51
vart å kollat på när brorsan spela fotboll ida dårå...hehe...dom förlora mä 2-1...=(( sen har jag vart hemma bara...trååk...har ridit..

Åsså har jag snackat mä Linas kille å han ska ge mejj han brorsans autograaf!!!....=)))) han är landslags målvakt i innebandy om nån inte visste d...hehe...=)))
aja....ha d så fiint!
VM finalen!! =)
Sön 11 maj 2003 19:17
tjohoo...=)) ska ut mä pållen idag åsså ska jag typ kolla på fotboll och på VM finalen såklart!!! dom måste ju bara vinna...=)) hihi...
åsså ska jag typ snacka mä linn som va på westlife igår!! *avundsjuk* fan va fubbit...=P ville ju åsså följa mä...hehe... jaja....hoppas hon hade kul iaf... heh... 
usch va trött jag är..kan inte sova på morronen före blir så jävla ljust i mitt rum..=P usch!! ska nog köpa nå rullgardiner...hehe...aja...ha d lite bjaa...byebye!

jag säjjer bara en sak!!: FAN VIKKEN JÄVLA SUG DOMARE!!!! FY VFAN VA DÅLI HAN VA ASSÅ!!! USCH VA ARG JAG ÄR!!!!
bajjs...
Sön 1 jun 2003 15:29
va tråkit lunar är?? fattar inte varför jag är inne på d här!?! aja.. har inte gjort ett piss idag... men jag ska väl ut mä casper i skogen lite....
hemma igen!! =)
Sön 22 jun 2003 17:28
har kommi hem från italien nu!! har varit helt underbart roligt!! massa pojkar där...=) å roliga badvakter...hehehe... hoppas föresten att d går bra för beckham i real men tror inte att han valde rätt...han skulle ha stannat...aja....d va ju lite synd men...=P har ridit idag...kändes lite konstigt...har ju inte ridit på 2 ½ vecka... lite dåli kondition har man fått...=P haha... får väl ut å jogga lite grann...aja..pussen
äntligen!!
Mån 25 aug 2003 21:05
har äntligen fått tebaka internet...=))) kan sitta här hur länge som helst men jag måste nog duscha å käka lite...kollar p åfriidrotten nu...´kulkul!!
hejj
Sön 14 sep 2003 09:31
är lite förkyld idag... =P ska hem till cia å äta tårta eftersom hon blivit byxmyndig....hähä..=P åsså ska jag kolla på brorsan när han spelar fotboll....dom är så gulliga...=) ska åxå ut lite med pållarna, dom va så himla duktiga igår!! 3a med casper å vincent gick felfritt i båda klasserna...=)) längtar redan till nästa tävling...hehe--- men nu ska jag käka lite frukost...hare braa
jaoo
Mån 15 sep 2003 08:10
ska väl te skolan idag...sen ska jag väl hem och rida å sen på handbolls träning.... om jag orkar...vi får väl se...=P är ju fortfarande lite förkyld såå...men men...kram


trött...
Fre 19 sep 2003 15:51


var´t i skolan idag... hände inge kul..=P ikväll ska jag inte gö nå spec...fixa hästen bara...=P kolla lite på tv åxå...å käka lite goodis....=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0