September

Gudars!
Fre 2 sep 2005 13:37
vad segt det är i skolan. Mycket att göra men jag vet inte vad bara :P 
ska nog åka hem snart. men det är ganska trevligt här. 

Idag har vi tvättat bort en gubbe på väggen. Det blev ett fult grått moln typ där. hmm :P
ajjabajja Sara! inte bra gjort! (A)




men nu ska jag plocka ihop mina grejjor. 
Hejdå!
dressyr tävling...
Sön 4 sep 2005 07:46
i säter. hoppas att det går hyfsat iallafall :)

är uppe lite väl tidigt. Ska inte åka försen vid 10 eller nått men jag kunde inte sova nå mer. Kristoffer därimot ligger och sover så sött så! sömntuta, jag förstår inte hur man kan vara så trött som han är. Men han är iallafall bäst!






ne. Nu ska hästarna få i sig lite mat.
Ciao!


"Hos Dig är jag stark
Hos Dig är jag underbar
Hos Dig har jag allt..."
5 september
Mån 5 sep 2005 10:48
en speciell dag på ett speciellt sätt. hi :)


är i skolan nu och gör verkligen ingenting. Är klar med Allt och det kännsiof bra men tråkigt att sitta av tiden här. ska nog dra mig in till någons annans rum iställt tror jag :)



ieftermiddag ska jag träffa linnea. Kul, inte träffat henne på ett Bra tag. Sen ska jag rida och sen är det handboll. Sen ska jag tillbringa kvällen hemma hos min älskling. Satan vad jag tycker om honom! :D





ne. nu pyser jag.
Hejdå
handboll
Fre 9 sep 2005 13:37
hela helgen. får se hur det går. Jäkligt surt att det tar heela helgen. jag som ville vara hemma med min älskling och gosa och rida. Men men. Kan inet säga att det sk bli jättekul direkt men vi får iallafall bada!!!





jaja. Kommer att sakna min Krisse, han är bäst, 

hejdå alla andra 
och PUSS på dig Kristoffer!
God morgon! :P
Mån 12 sep 2005 08:58
i helgen har det varit cup i Örebro. Vi förlorade alla matcher Stort men jag tycker att jag var jätteduktig iallafall eftersom jag tom klarade av att spela nia, och t.o.m göra mål hah ;P Var iallafall roligare än jag förväntade mig dock saknade jag vårat gamla lag och känslan av att i slutet av gruppspelet ha vunnit alla matcher och få sova gott lördag kväll med lite pirr i magen inför södagens A-slut spel.



B-flickorna var därimot jätteduktiga och tog sig till kvartsfinal i A-slutspelate där det blev en jämn, tuff match med förlängning och straffar. Dom räckte inte riktigt till men dom var toppen iallafall!!



nu sitter jag i skolan. Har precis blivit upplyst om att vi har seminarium idag kl. 10.00 och skulle ha läst ett kapitel i boken "upptäckterna som förändrade världen" som handlar om evolution som jag naturligtvis inte har läst eftersom jag trodde att seminariet var på onsdag. shit bajjs alltså :P jaja. får väl försöka hitta på nå att prata om iallafall då :)



ikväll är det ridning som gäller. Kul träna lite dressyr tror jag nog. sen efter det är det Handbolls träning. ska bli KulKul Kul! Måste bara hinna dit men eftersom vi har sen träning idag så ska det nog funka! :D


Nu har vi mentorsträff så jag måste kila.
Hejdå
helgen som varit och fortfarande är!
Sön 18 sep 2005 16:59

Helgen började i fredags kväll hemma hos ida tllsammans med en massa andra folk. Det var trevligt, Faktiskt :) 
Lördagen jobbade jag fram till klockan ett och där efter var det samling på lugnet inför premiär matchen mot Enköping. Vi förlorade tillslut med 5 mål vilket inte var så roligt menmen :P

Och idag har jag soovit. Länge för att vara jag, ända till 10. Sen ringde Kristoffer och väckte mig (nästan) och efter det har jag pluggat matte inför provet imorgon, som inet kommer att går bra alls :P också har jag ridit och det gick jättebra. :D gladglad :D:D Vilken duktig häst jag har! 

Nu ska jag duscha, städa rummet, plugga och sedan ska jag träffa min 'Kosser' :)
Ha det bra
Hejdå
fredag
Tors 22 sep 2005 18:47
känns somdet idag. kanske är för att jag har betsämt mig för att vara hemma imorgon? Ska bli skönt iallafall. Skulle bara vilja att kristoffer var här och kunde dela min sovmorgon med mig men, vi får väl ta det en annan dag. Tycke rom det pojken faktiskt :)





Har färgat håret idag, eller Tonat, nice. Mörkbrunt blev det, som vanligt. Har också diskuterat med mammsen om att åka till london eller rom på höstovet. Det skulle verkligen vara great. Måste bara övertala henne och pappsi. 


idag har jag varit jätte ambitiös i skolan. känne rmig duktig. ligger låångt fram i matten och gjort mer än alla andra på arbetena i religion. hah :D ovanligt faktiskt. 
Men nu ska jag gå o fixa lite.
hejdåå
uschusch
Sön 25 sep 2005 10:58
detta kommer att bli en riktig segis trååk dag :P hästen är halt så jag kan inte rida och kristoffer ska på kalajs till sin morfar :( blä. dessutom är det trist väder... 
uschusch. Är inte på bra humör idag och det tycker inte jag om :P 
Vill att min häst ska bli frisk, Nu! fan!








bajsbajs. jag lär väl ta å göra något.
hejdå!
FANFANFAN
Mån 26 sep 2005 13:44
JAG HAR TAPPAT BORT MINA NYCKLAR. PISSMYRA OCKSÅ. PLUS MITT USB MINNE SOM HALVA RELIGIONSARBETET ÄR SPARAT PÅ. FAN. JAG ÄR INTE GLAD JUST NU KAN JAG LOVA. KÄNNS INTE BRA :(
jadu
Ons 28 sep 2005 19:38
börjar ge upp hoppet om att hitta mina nycklar+mitt usb minne med mitt religionsarbete på. usch!


idag sprang vi 3 km på idrotten. jag och Lina sprang på 15 minuter vilket innebär att vi klarade cooper test vilket är ett måst eför alla elit idrotter, (eller något sånt) efter det var vi rejält trötta och möra i benen men eftersom vi hade sprungit så snabbt så kunde vi duscha hur länge som helst eftersom dom andra inte kom försen låångt efter oss! jee.. kändes bra att springa iallafall, trots träningsvärken i rumpan från handbolls träningen igår. 


u borde jag inte sitta här eftersom jag ligger efter i matten och måste börja om på mitt religionsarbete men det lockar inte nu, speciellt nu när jag är grining eftersom hästen är halt. Ska beställa tid hos veterinären imorgon, känns som att vi är stamkunder där faktiskt :( 
Vill att hästen ska bli frisk snart iallafall, så att han inte hinenr tappa så mycket, men jag tvivlar. 


men jaja. ska väl försöka med matten då kanske ?! mm. ett tag iallafall för snart kommer Kristoffer, han är bra han :D

men, Hejdå!
lalala
Fre 30 sep 2005 17:19
idag har jag haft en riktig tråk dag faktiskt. inet gjort ett piss i skolan eftersom jag är för lat. Lär nog jobba igen den här veckan i helgen. Har varit en jobbig vecka en riktig uppförs backe, heela vägen!
men nu är det helg iallafall. Och jag och mamma har varit o köpt en symaskin. hah :) så nu måste jag köpa lite tyger och sånt så ska jag nog kunna knåpa ihop något fint ska du se :D Har varit och storhandlat och, en massa mat och godis och annat. Och nyss pratade jag med Cajsa på msn också. verkar som att hon ska byta familj, till en häst familj med 14 hästar. Låter kanon tycker jag, men isåfall måste jag tjata på mamma om att få åka över och hälsa på henne. Det skulle vara great :D





men ja. Kristoffer kommer hit ikväll tror jag, och det är bra. äter lite mat och myser lite. Och imorgon är det match i Rimbo, uppsala någonstans tror jag att det var. Ska bli skoj. 

men nu ska jag upp till stallet och pyssla om min häst :D 
Hare fint, Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0