November

BANDYPREMIÄREN :)
Fre 11 nov 2005 22:31
5-3, Falun vann! yess! haha. spännande match och knäppa pojkar var där. Synd bara att min Pojke fick lov att avvika eftersom han hade en ful träning efteråt :( Sen fick jag bara lov att smyga mig in i omklädningsrummet och få en kram. hihi. Så snygg han är med grillerna på alltså. shit :)





ne nu ska jag titta på slutet av Idol, sedan packa handbolls grejerna för imorn bär det av mot Stockholm och Liningö för match halv 10 och innan dess ska jag hinna rida. uscha. allt för tidigt för min smak!



ne hadet så braa. 
Hejdå
hemkommen från storstaden
Lör 12 nov 2005 20:16
mm. tyvär så förlorade vi :( ogen. är riktigt less på det här nu men det är väl bara att bita ihop antar jag! komme rinte ihåg siffrorna nu men typ 24-18 eller något sånt.. spelade tydligen mcket bättre än förra matchen men fetrsom jag inte var med då så kan jga inte ge några egna reflektioner. Men om det nu var så så var det iallafall mycket bra eftersom det tydligen inte sett särskilt bra ut sist. Och snart kommer Cajsa hem och börjar spela också. Ska bli kul att spela med henne även fast jag inte tror att hon kommer och lyfter upp hela laget direkt som vissa andrar verkar tro :P men kul ska det bli!




Pojken har också match idag, i Sandviken så han är inte hos mig nu- ovanligt!Men han kommer hit senare och det är bra, mycket bra! 





Imorgon blir en skön dag iallafall, ska försöka att sova lääänge, för kristoffers skull, men det brukar inte gå så bratycke rinte om att sova längre än till 8 :S Men så måste det räknas matte också, ligger rejält efter och vi har sista provet på matte a på onsdag. shit! tycker inte om matte!!



men nu sk ajag iallafall gå och läsa min nya Harry Potter bok. haha. :P
Ha det fint, 
Hejdå


måste dessutom rätta till gårdagens inlägg, 5-4 blev det ju och inte 5-3. Antingen så missade jag sista målet eller så tröck jag på fel tangent. ops!
22:a november 2005
Tis 22 nov 2005 21:19
idag har varit en bra dag :) Åkte cykel till skolan ganska sent eftersom pojkvännen min bestämde sig för att ta sovmorgon i sista minuten (mycket bra beslut tycker jag) så jag kom till skolan halv 10, typ. Och då var det fortfarande nästan folktomt i rummen. Men Sandra och Martina var där. Dom är snälla! Men väl där hade jag ingenting att göra, så det blev bara att sitta och snacka skit fram till lunchen. Då jag och anton kommer på att vi kan kopiera ut två kapitel ur historier boken som vi ska läsa till på fredag då vi har ett seminarium. Men precis när vi har kopierat sista sidan så börjar maskinen brumma och låta konstigt så stängdes den av. shit, traasig! Men som tur var var det bara att trycka på on knappen igen så funka den. Men ändå. Den blev nog övehettad av våra 500 sidor Typ! aja. det var i alla fall Lite roligt :) 


På eftermiddagen började jag och Sandra skriva historia om Algebra till matte provet som ska göras tills på fredag. Svårt och knäppt! men vi hade kul, jag och ida fortsatte med matteprovet nu på kvällen och skrev i hela tre timmar. Räknade hockey spelares längd och vikt i malmö och hv71 och ställde upp det i diagram och sånt. tog som sagt lång tid. 




jag har ätit kebab också. och det var gott, som vanligt. Men nu ska jag titta på tv sen är det sägen som gäller för min del, så jag orkar pallra mig upp imorgon bitti. Har varit lite svårt de senaste dagarna :S





Älskar Kristoffer, han är så bra. Tyvär så har han så himla jättedumma tränings tider så jag får ju knappt se honom nu förtiden eftersom när jag träffar honom är det mörkt och dax att sova. Dumt, mycket dumt! Men jag älskar honom ändå och han är bäst, och dessutom få rman väl stå ut de få månader som bandysäsongen varar :) 

men, 
ha det så bra, Hejdå!
en vecka...
Fre 25 nov 2005 15:41
närmare jullovet! och gud va skönt det ska bli! längtar nu! 
hoppas det blir lite snö bara. 




idag har varit en jobbig dag men jag har fått mycket gjort med dock är inte matteprovet färdigt än så det blir en hel del plugg i helgen. Blandat med träning för Mattias Jansson och egentligen skulle jag vart på marknad i borlänge och sålt lotter också men det krockade med träningen. :P inte för att det är särskilt roligt men man får lite dåligt samvete när man "smiter undan". men ja, nu blev det såhär. 






idag är det i alla fall bandy på Lugnet, Falun-Ljusdal. Vinst till Falun :D och självklart ska jag dit med Min älskling :D det är bäst!



Nu sitter jag och lyssnar på Bruce Springsteen, han är bra tycker jag :) ha... men jag ska kila och äta något sen ska jag kräva at tmamma ska skjutsa mig till Kristoffer!
Ha det bra, 
Hedjå!




"And I pull him close just to feel each breath he'd take"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0