Maj

1a maj 2005
Sön 1 maj 2005 19:55
inte så mycket nöjd med dagen idag alltså :( uscha. 
menmen. kommer bättre får man hoppas!







Vill inte till skolan imorgon. Vet precis hur det kommer bli :(
Bal ikväll!
Ons 4 maj 2005 13:22
ska bli riktigt kul. Synd bara att det inte var bättre väder alltså. Trist :S
Snart ska jag till Anki och fixa håret, oo va kuul :) hehe.



















- så söt du är. haha :)
KILLKVÄLL
Fre 6 maj 2005 21:15
KILLKVÄLL MED ROBERT OCH KRISTOFFER OCH IDA IKVÄLL. HAHA. ÄTIT HEMBAKAD PIZZA OCH SPELAT HOCKEYSPEL. HAR KOMMIT PÅ ATT JAG ÄR SÄMST PÅ HOCKEYSPEL. VERKLIGEN”! HAHA..



















NE NU ÄR DET NÅGO ANNAT SOM HÄNDER. FÅR SE VAD POJKARNA HAR PLANERAT. HEHE. 

HARE FINT. pusssss
7e maj
Lör 7 maj 2005 13:59
Igår vare killkväll här. ganska trevligt faktiskt :) Sov här allihopa, jag kå ida o robert, myspys ;D

snart är det sommarlov. fasiken vad härligt, måste bara komma på vad jag ska göra i höst? blee :P jobbigt! 


















nu ska jag och kristoffer hem till mig. Ska rida o grejja lite sen ska vi hem till hans mamma. ska bli rligt. har inte varit där på jättelänge nu ju :P
hare fint. pUss
MUSIK
Mån 9 maj 2005 14:07
jag är riktigt jävla kass på musik alltså. usch. inget kul alls dessutom. nu renskriver jag våran text. det är dte ända jag kan göra. buhuu. ;) hahaha. jaja. texten är sämst. haha. men det är lite roliga förstärkare där vi är o tränar. kommer in någon hörslinga eller var det var där så man kan höra radio från klassrummet som är ovanför. helt sepe. haha. men kul. 

















på torsdag ska vi till stockholm. ska kolla på riksdagen eller nått sånt shit, sen blir det antagligen grönalund. men har ingen lust med det men vi får väl se hur det blir. 
jaja.



hare fint. Puss
hare fint. PUSS
idrottsprogrammet
Tis 10 maj 2005 21:08
har nog nästan bestämt mig för det nu. fast jag kanske hinner ändra mig tills på fredag. elelr kanske inte. hmm. :P uscha!





träning idag. det var roligt men jag kan inte skjuta :P haha. kan ju vara en fördel om man spelar menmen. Kul i alla fall :D 
Så är det nu helt och hållet bestämt att vi ska till Spanien, Barcelona i slutet av Juni. ooh! fy tusan vad roligt alltså :D ojoj. längtar redan!!

nu ska jag kila till duschen. sen ska jag sova för jag är mega trött. Jäsp. var uppe tidigt i morse. I morgon är det ”operation daysworket”. mm. skönt att slippa skolan. 


så hejsvejjs!
12:e maj 2005
Tors 12 maj 2005 07:22
grattis Therese om du ser det här :)





ska till stockholm idag. ska bli sköjj :D kika p åriksdagen och dra runt på stan, blir og inget grönalund för min del. nej. eller får se. mm. :P




måste åka snart. så herrå!
Tjejkväll...
Sön 15 maj 2005 17:54
med grabbarna :D haha. ska bli ur kul! hiii...få se om dom uppskattar det. hihi. 




har ridit idag, pållen var lite pömsig tror jag. busat för mycket under dagen. :) så söt. just nu är han världens mest underbara! :D



har pluggat också. gjort klart allting förutom so som jag behöver läsa lite meraa. egentligen behöver jag väl inte börja plugga det än men jag vill vara ute i tid för en gångs skull. fast det håller väl ändå inte :P som vanligt! 


så har jag handlat med idag också. gu va mycket jag har hunnit med idag alltså. men det är braa :D köpte hurmycket godis som hellst. ska bli gott att smaska i sig det senare :D wäääj!!!








ja nu ska jag pysa! PUSS
trötter
Mån 16 maj 2005 16:23
idag är en trötter dag. har varit nere i steden o kikat lite. hittat super fina skor o lite annat smått å gott som jag vill haa :)
tråk väder :P ingen ridning idag men tyvär så ska man ändå upp o träna på lugnet. villintevillinte :P

Men det blir kanske lite kul iallafall, trots vädret. 

















ville kolla på dvd. men våra grejjer är som alltdi sepe. hatar det. så nu blide jag lite purkis på allt. hmm :P mitt humör är inte alltid det bästa men :P












ha det fint alla. PUSS
sjuttondeifemtetvåtusenfem
Tis 17 maj 2005 20:02

Norges nationaldag, 100 år sedan unionen 
mellan sverige o norge upplöstes :P mm, 
tänk vad jag kan :D 
---
imorgon ska vi ta avslutningskort, måste 
hitta kläder å nå kort på mig. mm. ska 
man ha för nått på sig?? blääää. gillar 
inte det här, menmen. 










jag och kristoffer har vari tute på en 
promenad. jag på hästen å han på cykel. 
Roligt :D
Han är bästigast! :D my digglish!













Ska gå o äta någonting nu. har 
inte ätat nå annat på hela dagen 
förutom ostbågar o godis eftersom 
jag har varit hemma för jag är förkyld. 
och då orkar man inte laga någon mat. 

hejdå!
träning
Ons 18 maj 2005 16:56
med hästen. handbolls träning samtidigt så 
jag fick lov att välja o eftersom jag har så 
ont i halsen nyser och hostar hela tiden så
väljer jag hästen. Hade jag väl gjort ändå, 
eftersom jag inte tycker om att springa, menmen:P



ska bli kul att hoppa iallafall. speciellt på 
lugnet :D var typ 2 år sedan man tränade 
där så att :)









idag har vi tagit avslutnings kort, alla var så 
söta så :) haha. 
kristoffe rkommer itll mig ikväll, jag längtar 
efter han som vanligt nu förtiin ;) 
Han var så snäll i natt, ni kan inte ana!









ne, nu vänta vincent på mej!
Hejdå

PS. finns lite balkort på kollage nu för den som är intresserad. men bara nåra :)


nu...
Lör 21 maj 2005 12:23


är det inte så mycket som är bra.


el 22 de Mayo
Sön 22 maj 2005 17:06

var med Linn på seaside igår. roligt faktiskt :) 
liftade med en riktig snygging alltså ;) hii. busigt!










inatt sov jag hur mycket som helst. har inet sovit 
på hela veckan så det var otroligt skönt kan jag berätta!
åt fruskort som älsklingen serverade. smöörigt men sött :D
sen skjussade hans mamma hem oss till mig.
har setat och lagt upp lite kort från trysil på kollage. 
känns som det var riiktigt länge sen vi var där nu. men det 
var otroligt roligt i alla fall! 

idag är det 1 månade och 1 dag kvar till vi åker till Spanien.
fytusan vad det ska bli roligt. kommer helt klart bli en 
oförglömmlig resa med alla underbara tjejer i laget :D





nu ska jag upp till min häst och rida lite grann. kanske roligt, 
det beror på om det går bra elle rinte ;)

hejdå
whii
Tis 24 maj 2005 19:17
vad jag känner mig duktig. Har snart fixat 
spanska 1, och så ska jag bara renskriva 
spanska 2, jag har börjat på so:n och nu ska
jag ut och rida sedan ska jag fixa NOn. Båda
recensionerna är klara i engelskan och jag 
redovisade svenskan idag. helt oförberedd
men det gick väl bra ändå! 
Känner mig så duktig :D 
Kanske beror på att det inte är någon 
Kristoffer som väntar på mig idag eftersom 
han är på isträning i furudal, dummern:P 
Men kul för han :D











underbart väder idag. hade svenska ute,
satt i ring och hade svenska recensioner
myyspyys ;P sen kunde jag åka med Linn hem
idag igen efetrsom vi inte hade någon spanska, 
och det betydde att jag hann sen Melrose Place!
ooh. det är dte bästa på tv just nu alltså :D


snart spanien. längtar som satat och emma den
lilla lyckliga ungen är där nu, med 30 grader i skuggan.
åh vad jag är Avundsjuuk! 







Nej, nu har hästen väntar faaar too loong :P
hejdå!
Dalahoppet
Lör 28 maj 2005 19:32



en nationell hopptävling för hästar på lugnet. kan ju komma dit och kolla imorn om någon är intresserad. hm :P

jag har iallafall varit där och ”jobbat” fredag+lördag. inte så värst roligt faktiskt, usch nejj. men får ju in pengar till klubben i alla fall :D








nu blir det nog grillning på lillis iallafall. vilket ska bli trevligt :D fotboll och kubb också. sen en film hemma hos mig. ooh :)















-du har kännt mäniskan i knappt en månad. inte en chans alltså!

illa
Sön 29 maj 2005 17:39
jag mår illa. usch :P inte bra det. varit på lugnet hela dagen idag. smet hem tidigare. ackack inte bra! :P




me jag ska i alla fall rida nu. ha det så braa, 
Hejdå!
skolkninggångertusen
Tis 31 maj 2005 21:19
jo. jag och kristoffer har tillbringat hela 
dagen på stan. Har shoppat en Massa 
grejjor :D så jävla najs :D

















och ikväll tillbringar han kvällen i Furudal.
Det tycke rint ejag så mycket om men 
eftersom jag har fått han honom för mig
själv hela dagen så är det väl okej då ;)


själv ska jag rida och kanske springa.
eftersom jag inte kan vara med på 
träningen imorgon. Måste ju träna ju!!




japp. men ha det så bra

Hejdå

----

mjaa. blev inte så mycket av det där 
med att springa. hum. (A) får ta det 
en annan gång. Iståället kom Robban 
hit och följde med mig ut på en tur 
med Vincent. Hur underbar är inte 
den pojken då? Gissa om det gjorde 
mig glad?!? :D Näst bäst efter den 
bästa är han :D 

jo så är det och nu ska jag duscha,
äta och ringa och prata lite med den
allra bästa:D 

hejhej leverpastej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0