Maj

1:a maj 2004
Lör 1 maj 2004 20:55
gaanska så skojjigt blev det ikväll iaf.. :) synd att jag fick lov att åka hem när roligs hände.. ;) hehe... 

imorrn.. (hmm.. idag blir ju?? :P) ska jag tävla.. avesta- Lag. Ska bli kul.. men kunde det inte ha vart i övermorrn?!? (eller imorrn:P) 




måste nog sova nu om jag ska orka imorrn.. :) Pussar!!!!!

----
tävlade idag dårå.. gick sådär.. 4 fel första klassen 8 fel andra.. :P 
laget kom väl typ sist.. hehe.. :( men jaja.. såt är livet, får ta dom i ludvika istället.. ;P


ha det braa... kram
7:e maj 2004
Fre 7 maj 2004 21:27
underbar dag idag. :D har vart på stan med Ida, köpt nya skor och ny bikini.. :D så underbart att cykla omkring å käka glass, känns som sommar. 
gar gått runt i min nya kjol och kännt mig rikitgt sommrig, eller hur Karin ;D 
Allt har verkligen varit super idag.. nästan. allt utom att vincent är halt.. :( trååk. Hoppas han blir bättre snart!! 






2 månader och 3 dagar kvar :D kan man längta ihjäl sig? 












ida- det fixar sig, det brukar göra det.. ;D









Ha det såå braa.. Kram



Har
8:e maj 2004
Lör 8 maj 2004 19:47
ännu en härlig dag.. :) Va uppe i morse å fixade med Linns Rajsan.. :) Hon är För söt.. hehe.. 
Sen har jag varit på lugnet hela dagen å grillat hamburgare, sålt godis till små barn och kaffe till dom vuxna.. :D Också har jag busat med en söt liten unge.. :D Det har vart dressyr tävlingar där så ma nfick ju lo vatt jobba lite grann.. På eftermidan har jag legat på balkongen o solat, en liiiten svag kant vid bikinilinjen nu.. :D hahaha.. alltid något.. ;)

ikväll är det hocky. Sverige- USA.. 
Hejja Sverige.. :D hehe




Hare fitn.. Kraam
9:e maj 2004
Sön 9 maj 2004 19:59
inte gjort nånting idag faktiskt.. :P


Snart börjar hockey.. Antingen vinner sverige eller så förlorar kanada.. ;] muhaha..


have to goo.. see ya!
10:e maj 2004
Mån 10 maj 2004 20:59
skolan idag... bläää.. :P 


sen har jag art i stallet med karin. har lärt henne kasta boll.. haha.. :] 

nu sitter jag å kollar på stackars tom.. haha.. skojjigt faktiskt o nu blire city akuten- Nya avsnitt.. Yeeaaahh.. :D



/sarii
11:e maj 2004
Tis 11 maj 2004 17:09
school today, as usual.. 
(hmm.. säger man så? :P)

Har inte hänt nått speciellt. Kul på hålet idag, ni är för roliga.. ;D haha.. 

håller på med so arbetet som ska vara klart på torsdag.. har gjort ganska mycket så jag är snart klar.. yeee.. :)


å hästen är fortfarande halt.. :( tråkigt tycker jag. har inte ridit på en vecka.. :P








Hasta luego!!
12:e maj 2004
Ons 12 maj 2004 22:02
jag och mattias va verkligen super på idrotten idag.. :D vilka smäschar alltså.. ;D hihi.. 
å ida är en väldigt duktig konstnäa.. haha.. gaaaaarv ;D;D;D hahaha

idag på fysikan:
Jag- Men titta! Dom sätter upp reklam skyltar på taken.. haha.. 
Robert- Men ååå, det är stängsel så att dom som lagar taket inte ska ramla ner..

hahaha.. va väldigt kul faktiskt.. :D haha











städat mitt rum idag, och gjort klart so arbetet, effektivt :D
å maria har skaffat världens sötaste lilla plutt.. så mjuka öron han hade.. :D


hare fint alla.. Puss

13:e maj 2004
Tors 13 maj 2004 17:28
vissa människor är verkligen helt störda. usch.. :P




Men vissa andra är ju helt underbara, tur att det finns fler av dom :D 
Fick tillbaka so prov idag. Gick jättebra.. :) 
ska upp till stallet nu, hoppas karin är där. Vill snacka med henne. :)




jaja,, hare finast.
15:e maj 2004
Lör 15 maj 2004 18:56
tjenare!

vart på handbolls avslutning idag. ojoj va mycket folk det va! superkul.. vårt lag va helt klart bäst :Dvärsta målspottarn jag va då.. haha ;) Så fick vi våra medaljer också. En guld och en silver. Fast vi skulle väl egentligen haft en till.. ;P 


Ikväll blir det melodifestivalen med min Ida. :D Skojjigt skadet bli, såklart!


och imorrn skulle jag ju debuerat la med Vincent. Men han har så ont i sitt ben.. :( ajaj.. stackars lite.. :P Hoppas att han blir bättre snart.

kollade lite smått på det danska bröllopet igår. ojoj vilken fin klänning hon hade! :D 

nej, nu ska jag kila och duscha.. Ha det trevligt!
17:e maj 2004
Mån 17 maj 2004 22:32
´helvete vilken dryg träning. har aldrig varit med om värre! höll på att spy på vägen hem. Helt allvarligt alltså, jag skojjar inte!men det va kul som 17, hiihi.. haha.. 

bra dag har det i alla fall varit. I skolan fick jag tillbaka biologi provet. Vg känns bra :D hehe.. va ner på stan med Ida, köpte ett par jeans.. :D kikade på ett linne. ska köpa det imorrn, skit sött verkligen :D haha.. Sen träffa jag linnea i stallet, det är alltid trevligt. fast inte så mycket dårå. 
Sen åkte jag på träningen som va askul, varför har jag missat 2 stycken för?? damn!
Mamma kom å hämta mig på lugnet å berätta att jag får börja rida på fredag. Bäst av allt!! :D jihooo.. men nu blire till att bygga up ryggmusklerna på min lilla höna.. ;P hehe.. 
hur fan kan du vara så jävla stark sanne? du är min största idol just nu!! really!!

Ida. Du är underbar som alltid. Men det vet du. Mindre än två månader kvar till paradiset nu.. :) hehe.. lycka till med pojken.. 













Nu ska jag sova, prinsess sömn å vaknar imorrn på strålande humör utan träningsvärk. (hmm.. eller inte? :P )
Kraaam
19:e maj 2004
Ons 19 maj 2004 21:25
Jag å ida har vart ute å joggat idag. I regnet å allt!! men det va trevligt. fast jobbigt. :P sen gick vi till grannen (som då är min kära mormor ;) ) å badade bubbelpool. shit va härligt d va asså.. :D hähä
sen kom vi på att vi skulle o kolla på balen trodde den började klockan 6 men så va det inte så det va ju tur, hehe.. då hade vi inte missat d.. :) Men alla va skit fina!! :D

sen skulle jag hem till ida å kolla på tv med henne. men jag orkade inte.. soorri.. :P


jaja.. imorrn är vi lediga.. faan va niice! å på fredag också dårå.. Yeäää!!
21:a maj 2004
Fre 21 maj 2004 18:37
Idag fick jag äntligen rida! :D red inge mycket men ändå!

sen va jag upp till lugnet å tränade ’lite’. Fy fan va det va jobbigt åt benen alltså. :S kan inte gå i trappen längre. haha ;) men det var kkul i alla fall..



ska käka lite grann nu.. Hare fint...

Kramar!
23:e maj 2004
Sön 23 maj 2004 21:41
seaside igår. gaanska så kuul faktiskt :D fast drygt som fan att cykla hem sen.. :)

inte gjort ett piss idag! fy va tråkit.. blää.. hehe.. 

men nu ska jag kila till duschen :] 
ha det fint ? Puss
25:e maj 2004
Tis 25 maj 2004 18:57
helluu!!

ridit idag. i regnet. barbacka. Hur mysit som helst faktiskt :D hehe
Tänkte kanske hoppa imorrn. Fast inte med Vincent dåra.. :P

snart är det sommarlov! fan va snabbt tiden har gått alltså.. shiiit!!

28/5. brytdag
31/5- Pingst
1/6-studiedag
8/6- Klassens dag. (eller nått sånt) ska till furuvik.. haha
9/6-klassens dag 2 ;) 
10/6. städdag :P
11/6- skolavslutning!! jippeej!

också är det bara 46 dagar kvar ida! Nu börjar nedräkningen.. ;) haha.. Håller ärligt talat på att längta ihjäl mig. Tur att man inte kan det.. ;P tänk- sol, bad, god mat, shopping, massa människor,.. aaah.. :D















Ha det nice :D
26:e maj 2004
Ons 26 maj 2004 19:42
stressigt som 17 imorse alltså. vaknade typ 5 över halv 8!! shiit. sprang runt som en tok i huset, kasta mig på cykeln med en banan i handen- till frukost.. :P sen när jag kom till ida hade hon lite trubbel med cykeln så hon fick skjutsa mig på min cykel till skolan så att jag kunde äta min ’frukost’.. sootf.. haha ;) 
sen när vi skulle hem lämna vi cykeln hos mammsen å skulle vadra hemmåt. men då kommer linns pappa och plockar upp oss längs vägen.. super!! ;D





å hästen är inte frisk än.. :(( skittråkigt faktiskt. han måste bli bra snart! 
ska egentligen plugga svenska, har prov imorrn. men jag orkar inte. det skulle ändå va ett lätt prov så det går nog bra ändå... *hoppas* :P nämen det blir väl lite plugg senare..... kanske..... gick inge bra på fysik provet idag i alla fall.. uschusch!! 






alla perosner som läser kan ju ha en bra dag :D alla som förtjänar det iallafall.. :P 

Kram!
27:e maj 2004
Tors 27 maj 2004 21:37
svenska prov idag. Gick finfint.. lite slarv bara men, men... 
också har jag sytt en skitfin väska.. ;D haha.. blå och gul.. hähä.. niiiceit värre.. höhö..:P

var och tränade på kvällen också. friidrott på lugnet. roligt men jobbigt :):P 

och hästen har inte blibit nå bättre. missar nog lägret nu. fan alltså, har sett fram emot det som tusan.. men, men.. :P hoppa shan blir bättre snart iaf! 


ska nog ta å käka lite nuu. :) ha det fint..Pussar
28:e maj 2004
Fre 28 maj 2004 12:51
helluu..
haft brytdag idag. värsta soooft.. fixat en jättefin kudde på slöjden.. ;P haha.. lite oregelbunden och lite fula stygn, men den va iallafall mjuk, och detär ju själva poängen med en kudde, eller hur? ;D 





du som tydligen inte gillar mig särskilt mycket, varör ska du då ta efter mig? varför bryr du dig så mycket om mig? Kan du inte komma med något eget?! jag lovar att ditt liv skulle bli 100 gånger lättare om du slutade bry dig om alla andra! 



Kram på alla! utom på ida, hon får en puss.. ;D
31:a maj 2004
Mån 31 maj 2004 22:25
nu är det verkligen sommar. shit va nice väder d har vart i dag alltså :D Legat å jäst i solen nu på eftermiddan. gav väl lite resultat i alla fall.. ;D
red igår, hade hoppträning, hoppade athena. :) det va jättekul. tills hon slängde av mig in i hindet. haha.. men som tur va så gick det bra :) Red henne idag också, fast va bara ute och skrittade i skogen, mysit. fast jag vill att vincent ska bli frisk. roligare att rida han. ska till ATG den 7, fan va lång tid.. :P 

ska snart på tränning, brottnings träning. känner mig helt seg så jag har inte sånn stor lust precis. menmen. blir nog kul när man kommer dit. :)

------
vart å tränat lite nuu.. fast det va stängt på lugnet så vi fick lov att vara ute på gräsmattan vid friidrotts planen.. hmm.. heter väl inte plan men?! :P 
gjorde typ 320 kullebyttor eller nått sånt så jag höll på att kräkas :S ganska så kul var det. men roligare när man va inne faktiskt.. på slutet lekte vi häst. Therese va min pålle. hon äägde. höll på att vinna hela grejjen men vi gick omkull.. attans.. ;D haha.. imorrn har vi studiedag.. shiit va sköönt. hoppas det blir lite nice väder så man kan sola lite till.. :D och plugga so.. usch, har prov, kan ingenting, kommer gå åt skogen. Också har vi matteprov också föresten. men det får fan bli som det blir, kan jiu knappast gå sämre än första provet såå.. :P
ska sova nu, trött i benen som 17.. :)


ha det gött.. Pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0