Juni

Kalajs
Lör 4 jun 2005 17:49


hos emma igår eftersom ida fyllde år. 
Tror hon blev ganska glad för allt faktiskt :D
käkade tacos där oc marängswisch, hur det 
nu stavas? jaja, gott var det i alla fall :D



sedan begav vi oss ner på stan för att se
Rix FM festivalen. var väl inte så mycket 
att hurra för tycker jag men alla Darin
fans var nog glada. 








jag och kristoffer cyklade hem och var hemma 
runt ett. somnade och sov 2 ½ timme innan det 
var dags att åka ner till stan och städa. fy fan 
vad det va rgrisigt på stan altså. helt otroligt hur 
människor kan skräpa ner! Och jag håller med Maria,
vem fan tänker på att sopsortera på fyllan? ställ
fram en stor jävla sop tunna bara!



på dagen var det möte på slätta med handbollen. 
tråkigt.
ska gympa i sommar. haha. 
sen har jag, Linn och martina varit ute i spöregnet
och ridit. inte så jättekul men mycket bättre än 
rida själv i ala fall.

I kväll blir det Lill Babs och Ebba Gold och på morgonen
städning igen. Sen ska jag kolla när Hanna ska dansa
också. Sötungen! :D




hejdå
vad gör man?
Tis 7 jun 2005 21:59
glöm det!
















stångtjärn imorgon med klassen. Trevligt :D
dressyrträning
Ons 8 jun 2005 21:07
jo för mattias jansson. var väl meningen 
att jag skulle skutta runt på banan 45 min 
men istället red han. Var jättekul att se 
faktiskt :) men imorgon ska jag rida, har 
inte så höga förhoppningar men ändå. :)


















min pojkvän är här nu, som vanligt, men 
han mår inte så bra stackarn:P måste gå 
o pyssla om honom lite nu :)


hejdå
nioaett!
Fre 10 jun 2005 19:04
nu är det finito med 9a1, som har varit en 
mycket bra klass tycker jag :D alla är urbra!
lite sorgligt att lämna västra och kära Lother, 
det måste erkännas, men det ska bli super att
börja gymnasiet till hösten :D natur blir det för 
mig, har väl äntligen bestmt mig efter alla turer!

















kvällen blir lugn. precis som jag ville faktiskt.
Firar tillsammans med den bästa utav alla, Kristoffer

nu ska jag käka pizza men la familia!

hejdå!
vårTcentralen ;P
Mån 13 jun 2005 20:04
Idag har jag varit med kristoffer till 
vårdcentralen där han har opererat 
sig. Sin TÅ! haha :) och nu har han 
jätte ont och gnäller, stackarn, och 
blod på strumpan o allt :S
så har han fått en special kur av 
doktorn, 2 alvedon och en ipren 400 
mg tillsammans. skulle ta bort det 
onda lite, bra för han :)

sen har vi vart uppe och spelat tv-spel
och jag är bäst som vanligt!! oo :D















snart ska jag hem och rida lite granna 
sen är det gympa på lilltorpet som gäller.
hihi. spännande! 



hejdå!

----

jaa. nyss varit och gympat på lilltorpet. inte 
särskilt jobbigt men kul :) svårt att hålla reda 
på alla armar och ben bara, haha! 
en söt gumma var där också, fick hjälpa henne 
hålla balansen på stretchningen, haha :) 

nu måste rummet stäas, yuäck! :P
1 år idag :D
Ons 15 jun 2005 09:27
med pojken, guu va snabbt det året
ha gått alltså :D älskar dig kristoffer!











igår sprang jag hit, till Stennäset från Nubbsarvet,
vilket har gett mig en helt sjuk träningsvärk i låren. :S
dessutom har det gett mig en förkylning, igen! 
ont i halsen som satan :P inte bra, måste bli frisk 
till spanien jue! dessutom vill jag ju faktiskt träna 
lite granna innan det! Hoppas att detta går över snabbt!






nu är det frukost, mums :D

hejdå!
min hals
Tors 16 jun 2005 12:48
gör ont :S usch. tycker inte alls om
det. och det är bara en vecka kvar 
tills vi åker, och jag vill faktiskt vara
med och träna! :P men jag är nog frisk 
tills på måndag i alla fall. så kan jag
vara med på gympan :) 





idag blir det staden med bästavännerna
Robert och Ida och min underbara pojkvän!
ska bli trevligt :D:D

























och på kvällen ska jag rida, när det blivit lite 
mindre varmt. inte för att jag klagar på 
värmen som äntligen är här men det är varmt 
att rida när det är varmt ;P





men, hejdå!
Fre 17 jun 2005 17:11
känner mig så dum! usch :S
födelsedags kalas :D
Lör 18 jun 2005 18:24
Lilla kristoffer blir Sexton Stooora år idag ;) 
har haft lite kalas hemma hos hans mamma
idag. Fikat gott med hans släkt. Trevligt :D
Dom är så snälla allihopa!
Sen kom Krsitoffer papps och hämtade oss,
han ville väl antagligen också umgås med sin 
son på hans födelsedag. Han skjussade hem 
mig för jag skulle rida men jag har en sån 
huvudvärk så jag tror jag skippar det idag 
faktiskt :P ska gå upp till Vincent och pyssla
om han lite granna snart istället. 

Sen kommer Kritoffer hem till mig för att hålla 
mig sällskap eftersom jag blir sjävl här hemma 
ett tag för la familia ska till idre på något 
handbolls läger. eller det är väl syrran som ska 
på läger och sen vetta fan varför alla andra ska 
med faktsikt. Men det ska bli skönt at få vara 
för sig själv ett tag faktiskt :D









Nu väntar hästen!
Hejdå!
uppe med tuppen!!
Sön 19 jun 2005 23:16

nästan i alla fall :) 
vakande tidigt och gick ut i det härliga 
sommar vädret. Familjen åker snart 
iväg och var i full gång med att stuva 
in alla grejerna i bilen. 
Kristoffer ligger fortfarande och sover
sötis :) ville inte väcka honom eftersom
han tycker så mycket om att sova.
snällt av mig va? :P ska nog krypa ner 
hos honom om ett tag i alla fall.





idag blir det nog lilltorpet med Ida och Robert.
Som var här igår kväll också. Vi spelade kubb 
och jag och Ida utklassade dom. Dom fick inte 
ner en enda :D haha. 







Måste äta frukost nu, det kurrar i min mage.

Hejdå!


------


ohjohj. nu har det varit en lång dag för lilla mig, jäsp!

blev inge lillis idag, istället har jag varit hemma o solat
nästan hela dagen men min pojkvän och robert. så har 
vibadat lite i poolen. 
Sen handbolls träning, en rolig en :D haha Efter den ¨
bada vi på slätta. Gratis *ler* (hahahaha ;P) lite 
små roligt kanske, eller kanske inte. vann över Eline 
i crawl (stavas??) tänka sig vaa! vilken liten firre jag är :P

sen kom Patrik och hämtade mig, men kå o robert i bilen.
Do,m hade hållt på att glömma mig så det tog ett tag innan
dom kom. fick sitta på en sten som inte var nå skön i rumpan
och som man ramla av hela tiden :P 
oj vilka problem jag har! :P
åkte hem till mig i alla fall, ida kom dit också och vi lagade lite
käk. Paj som Ida kokat ihop och sedan hasselbaks potatis med 
kött o sås smarrit siddu! :D


nu ska jag sova! 

hejdå!


ps. snart är vi i Barcelona. shiiit alltsa ;P
muus look!
Mån 20 jun 2005 22:20
imorse red jag dressyr med vincent. Och 
det gick riktigt underbart bra faktiskt :D 
så det gav mig en bra start på dagen!!


sedan åkte jag å kristoffer till kvarnberget
till frisören där jag har klippt mig. jag ser ut
som en Mus. usch. men jag vänjer väl mig 
att vara en gnagare ;P he. färgade också
håret, betydligt bättre resultat än klippningen!





efter det var det bodypump på söderbaumska.
oj, jobbigt var det!!! kommer nog att ha rejält
med träningsvärk imorgon!!









ska sova nu. 
hejdå!
Tis 21 jun 2005 22:20
Man kan ju säga att imorgon åker vi till Spanien, 
fast det egentligen inte försen i övermorgon efter 
som vi åker kl. 1. men ja :) ska bli jätteroligt! men 
hur ska jag klara mig utan Kristoffer en hel
vecka? hoppas jag överlever iaf :P








idag har jag ridit. på morgonen, i värmen Puh! men
det gick super bra och jag undrar varför jag ska åka 
till spanien nu, när det går så fint, aah :P
har varit nere i staden och gjort lite sista minuten
shopping typ. sen har jag varit hemma och packat!
Min resväska väger typ 12,1 kg och jag är inte klar än.
tror att jag får lov att plocka ur en del. eftersom den 
max får väga 15 :O









ska sova nu. och fråga pojken om han vill massera mig lite.
hoppas han vill men man sa inte förvänta sig så mycket 
eftersom jag är så snål på massage när han vill han.
Dum jag är :(


aja, Hejdå!
BARCELONA 23 juni- 30 juni
Ons 22 jun 2005 19:34
8 TIMMAR KVAR TILLS VI ÅKER NU. oCH JAG ÄR JÄTTEGLAD 
EFETRSOM JAG HAR FÅTT MIN MP3! fASIKEN VAD LYCKAT 
ATT DEN KOM JUST IDAG, DET GJORDE MIG VERKLIGEN 
GLAD! vAD SOM GÖR MIG MINDRE GLAD ÄR ATT DET INTE 
VERKAR BLI SÅ DÄR SUPER BRA VÄDER I BARCELONA MEN 
MAN SKA JU INTE ALLTID TRO PÅ VÄDRET, ELLER HUR!



















nU SKA JAG UT TILL HÄSTEN OCH SEN SKA JAG PACKA NER 
DOM SISTA GREJERNA. SEN KOMMER KRISTOFFER HIT SÅ ATT
JAG KAN PUSSA OCH RAMA PÅ HAN DOM SISTA TIMMARNA 
INNAN VI ÅKER. KOMMER ATT SAKNA HAN JU, MIN LILLA GRIS ;)


hejdå!



nu har jag ridit, och packat klart och kristoffer är här. skulle bara 
tömma cameran lite granna såatt man kan fota lite :)
Nu ska jag gå å mysa med pojken ett tag och ta vara på dom sista rimmarna!

ihasta luego!
23:e juni 2005
Tors 23 jun 2005 23:50
hello!
keops här....
sara är ju som sagt i spanien, barcelona
saknar henne jätte mycket
har ju bara gått en dag men de är svårt iaf vett ni :P
tror hon har det bra iaf
det lät då så
kanske var lite långt till stranden eller om de va polen (1 mil) haha
dom ska tydligen spela en match på asfalt!!! AJJ()!!!=##?
kan intevara kul alltså
nått som verkar vara mer skojj är den OS arena som dom ska spela på
hehe skit ballt ju!

men de var allt för den här gången, återkommer med mer info om SIF handbolls lag i spanien :D
/keops pyramider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0