Juni

4:e juni 2004
Fre 4 jun 2004 16:37
haft dom sista lektionerna idag. no more! finito! :D för på måndag ska jag till atg med vincent. Fan, fick brev från strömsholm idag. värsta bra allting verkar vara! vill åka dit jue, men det funkar ju inte om hästen är halt.. )’: attans. varför ska jag ha sånn otur för? Men det är i alla fall inte långt kvar tills vi ska till italien, jag och ida! :D 1 år sen vi va där sist. jevlar vad tiden har gått snabbt alltså. Längtar dit!!! 


Ja o ida ska ner på falu kalajset ikväll. FuNFuN!

å nu ska jag ut i solen en stund, i think.. hare fiint!

Pussar!
falukalaset
Lör 5 jun 2004 18:21
d va riktigt roligt alltså.. :D fast jag hade inga pengar.. trååkigt... :P tur att ida låna mig lite pengar till en karusell tur.. ;D som föröverigt va väldigt trevlig.. ;P 

På vägen hem träffa vi några riktigt goa pojkar . haha . Ida är kär, jag lOvar. ;D muhaha.. 

Idag är det exkat ett år sen vi åkte till italien. känns inte som att det var så länge sen. Hur har ett år kunnat gå så snabbt utan att man har märkt det? Men snart ör vi i alla fall där igen! Jiippii!!!!



ikväll ska vi ner på kalajset igen :D whiiieej . 




ska till duschen snart. å bli ren å fin.. :D haha.. först ska jag bränna klart skivan bara :D 


Hare gooodt!



en sak till.. har lärt mig att räkna- på finska! 
yksi 
kaksi 
kolme 
neljä 
viisi 
kuusi 
seitsemän 
kahdeksan 
yhdeksän 
kymmenen


SKIT stolt.. haha ;D
”du gamla..”
Sön 6 jun 2004 14:14
”du fria” blablaa.. national dag idag. betyder? inget.. :P 

falu kalaset igår. Fan va roligt det va alltså!! haha..
behöver inte säga nå mer. Ida va fan flummigast.. haha!! ;D



sov hos ida inatt.. myysit. på hennes stOra luftmadrass.. yää.. hur skön som hälst!! 



ska käka nått nu.. ha det finht..Pussar









national sången: (om någon bryr sig ;P) 
Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. 
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. 

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden. 
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden. 

Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land,
din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand,
Din fana, högt den bragderika bära. 
Din fana, högt den bragderika bära. 

Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej, mot allt i en värld
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. 
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
cant sleep..uppdt.
Mån 7 jun 2004 09:08
01.35
borde sova men jag är allför nervös.. :S hoppas allt går bra imorrn på atg, men det borde det göra!! *hoppas* inte varit så här nervös sen vi mätte han... uschusch.. gillar inte det här.. måste blir frisk så att jag kan rida lite gran.. :/

Något bra är det i alla fall med allt. och det är att jag slipper skolan imorrn. Och det betyder att jag inte har några lektioner kvar!! weeeyy.. ;D 
På tisdag ska vi åka tåg till furuvik å kolla på apor och åka karuseller.. ;) 
och på onsdag är det nån klasses dag också. Men vi ska inte göra något speciellt då tror jag.. :P
På torsdag äre städ dag, yes:P 
Och på fredag är det.. *pamparampam pam pam!* SKOLAVSLUTNING! Yeeeeeaaah!! Sen har man ett lång härligt sommar lov framför sig. och vad som kommer efteråt är bara tråkit att tänka på så det skippar vi.. ;) 



ska gå å äta en macka nu. sen ska jag sova. :D 

Hare fint..Pussar!!


09.04
Läste nyss dagens ”100 ord”. Och jag måste säga att det var dom sämsta 100 ord jag läst!
Furuvik igår!
Ons 9 jun 2004 23:23
fan va kul vi hade :D Lyckades tillslut få med mig Robert upp i Frittfall. Men när man sitter där uppe så ångrar man sig som faan! haha.. uschusch va högt det vaa.. :S (60 m) Anders och Adam va ena riktiga fegisar som inte åkte.. :P jag och linn åkte dom små bilarna.. yäää... fick knappt plats.. haha :D å skeppet va skithärligt, pirrade i magen som 17*iiih* men jag höll på att ramla ur.. haha scarry ;P jag ägde fan i radiobilarna.. (or not :P) haha.. men när jag åkte med ribert gjorde jag i alla fall det.. :D hehe 
Det enda dåliga va att dom inte öppnat badet än.. fan! jag som var riktigt pepp på att bada alltså. Linn skällde ut pool gubben för att han städade den för sakta.. hahaha.. stackars honom.. ;P
På tåget spelade jag och ida kort med anders. fan vilken liten fuskis han va alltså. haha.. inte konstigt att han vann.. ;(

satans kul va det i alla fall :D Fick en ny kompis där Mr Kamel. Riktig snygging alltså :D

Idag ska jag hem til ida och färga håret på henne. grönt för er som vill veta vilken färg.. ;P Sen ska vi upp te lugnet å bada lite :D ska bli kuul..

hare fint..Pussar!



fan vad glad jag är! fast trött. det är snart sommarlov. fint väder, fast lite kallt. underbart kul igår. Glad hela dagen :D Gud va glad jag är.. hihi.. Åsså blir man ännu gladare för att man är glad så blir man bara gladare å gladare. känns underbart. I morrn äre städning som gäller. :P men gu va könt att det är sista dagen. helt obeskrivligt.. :D 

hare goett!! Pussar!!
”sommar, sommar, sommar”
Fre 11 jun 2004 16:42
äntligen sommarlov! yesyesyes! Har inte riktigt fattat att det är lov än! Fan va skönt! Jag Ida Robert Emma och Malin va och käka lite mat på palatset när vi slutat och sen gick jag Ida o Robert runt på stan och kolla på alla som tagit studenten. hehe. Sen cyklades det hem och jag följde med Linn ut i skogen med hennes häst. Har ridit 2 dagar i rad. Har inte hänt på jättelänge!! :D:D 
Ikväll blire stan trevligttrevligt. Å imorrn grillning på främby udde. Tror jag.:D





ha det så braaaaaaaaaaaa! Pussar
bajs!
Lör 12 jun 2004 13:06
jag har gjort bort mig! uschusch! fanfan! Ska aldrig göra om det kan jag ju säga! Vissa folk kan få för sig saker om en som inte är sant. skulle jag göra så för. damndamn!! 

igår var det ganska trevligt faktiskt. även fast det bara va jag o sara som va nyktra. hehe. men varför dricka så att man stupar i nån jävla buske med nån man inte har nån aning om vem det är? nej det är bara onödigt! Och jag hade trevligt ändå! :)

jag är inte så glad nu. nejnej, för nån tror saker om mig som inte är sant. :P Hoppas du inser att jag inte är sån!





/sara
dagen. . .
Sön 13 jun 2004 01:09
har vart ganska seeg. jag å vakna typ halv 1. sen satt vi vid datorn en halv evighet :) sen gick hon hem :P då kila jag till stallet å hälsa på pållen och fixa lite :) mojsiigtmojsiigt. sen duscha jag å lagade3 lite mackaroner o köttbullar. som inte blir nå gott. haha.. köttbullarna blev alldelens svarta :P och spisen gick sönder. men så gjorde jag nått med någon sladd så att den funkade igen :D teknisk som jag är.. ;P eller inte! haha. Kom iallafall fram till att jag inte ska bli kock. hehe.. 

sen drog vi ut till främby och grillade lite med lite roliga människor :D också spelade vi lite ftboll och stog på händerna.. :) hehe.. 

och på vägen hem svängde vi förbi hemma hos jerk. han blev lite skrajjsen när vi knacka på fönstret.. haha :)

imorrn blire bad på lugnet :D måste få upp ida ur sängen bara :D haha..Måste bli bra väder också :D 



men du får ha det så bra!
/sara
hallohallo!
Mån 14 jun 2004 23:56
Va på lugnet igår. Har inte vart där på hur länge som helst. men det var iallafall mycket trevligt :D efter vi vart på lugnet gick vi hem till kå och spela hockeyspel.. haha :) också hade han värsta fräsiga telefonen.. hihi ;) jag å ida är i allafall överens om att han har den tuffaste farsan :D helt ärlit alltså!
Sen åkte jag å ida iaf till slätta å köpte pizza med hennes mamma och syrra. mumsitmumsit :D 
sen försökte vi spela lite på hennes pappas diddgeridoo, eller hure nu stavas. Men det gick inte så braa... haha ;)
sen gick jag hem, och sen kom ida till mig :D Sen sov vi på balkongen inatt :D hur mysit som helst. inte det minsta kallt faktiskt. :D hehe.. 


får se vad vi hittar på idag then. tänkte åka å bada men nu regnar det ju.. :P inte så kul tycker jag.. :P 


nåja, Ha det fint!

/sara



tränat idag. Handboll! det va länge sen man höll i en sånn!! Men det gick Skit! hahaha. fan va jag känner mig dålig.. muhaha.. jaja.. man får se det positivt. kan ju i alla fall inte bli sämre! 


Å sverige vann fotbollen.. Jippi! :D hähä.. 5-0. värsta knäckande alltså! haha.. 

Karin. fan va sad att du flyttar imorrn alltså.. :( Trodde inte att det va så snart. Trodde att vi skulle hinna säga hejdå. men tydligen inte. Du får komma och bo här så mycket du vill bara så att du vet! fan va jag kommer sakna dig. :( 


/sarii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0