Juli

home again :)
Fre 1 jul 2005 10:47

och det känns faktiskt bra även om det har varit 
en helt underbar vecka med laget. så urbra lag så 
det finns inte! :D
Åkte ur cupen mot svenska mästarinnorna bjursslätt, 
med tre mål, och dom tog senare hem hela cupen tack 
vare våran finfina hejjaklack! oj va bra vi var alltså!!


annars har vi inte gjort sä'rskilt mycket eftersom vi 
bodde lite off på ett kanon fint hotell men mitt i ett 
industri områden :P Men vi var in till Barcelona två
dagar och solade och hadlade halsband och annat :)
Fick även min plånbok stulen vilket inte alls var någe 
kul. uschusch! 

men som sagt har allting varit underbart! :D





när jag kom hem igår var det stallet som gällde på 
en gång. red dressyr och Vincent gick underbart bra 
alltså!! Så roligt :D
Så nu är det dressyr tävling som gäller imorgon. Lite 
nervös är jag allt men vi får se hur det går :P

Nu ska jag gå och pussa lite mer på pojken min!
Hejdå!
holymackarony!
Tors 7 jul 2005 21:55

igår kväll hemma hos farmor och farfar Mellström. 
var rolig, knäpp, mysig o sepe. Robert var mest 
sepigast. Näcken ;P viste inte att han var så 
jävla great at english alltså!
Trevligt att göra någonting för en gångs skull!












Den vackra dagen i dag har spenderats på lilltorpet. 
med kristoffer och Robert. Badat, solat och spelat :D 
Efter det moppade vi hem till mig för att hämta tränings
kläder och sen hem till kristoffer för att käka och sen 
vidare till Söderbaumska för att träna lite bodypump. jee.
feels braa! Men jag antar att jag kommer ha en del träningsvärk
imorgon men den är det ju bara tt träna bort :P
efter träningen åkte jag och kristoffer till kålgårn 
och badade. Mojjsigt. Skönt vatten om man jämför med 
Lilltorpet!


nu separ sig teven här i Bojsen. Bajjsigt alltså för nu kan 
vi ju inte kolla ju. attans bananer!



kålgårn i morgon. om det blir fint väder som idag.


hejdå alla!
11:e jul 2005
Mån 11 jul 2005 16:23
inatt sov jag och kristoffer på balkongen eftersom det var så innihelvete varmt i mitt rum. super skönt där ute i alla fall! Men imorse (halv 5) vaknade man av alla kråkor som skrek som 70 hundar. :P somnade om men vaknade vid 5 igen och då vile jag fortsätta läsa min bok. haha :) den var bra ska ni veta. "Efter alla år av saknad" heter den. läste ut den till klockan åtta och då gick jag ner och åt frukost med Mams. 9o gick jag upp och väckte Kristoffer som sov i solen. sötisen! :D




har nyss varit och badat hos min mormor, jag ida o robert. lekt delfiner och hela köret har vi gort ;P hah. 
nu ska jag snart äta sen är det bodypump som gäller, men kå, ida o robert. efter det blir det borlänge och ebba grön. hmm :P kå är besatt på riktigt. knäppgök!

som sagt, kylskåpet väntar ;P
ojojoj :S
Tis 12 jul 2005 09:30
var på bodypump igår! jäklans roligt var det tyckte jag men nu sitter jag här med en sjuhelsikes träningsvärk, mest i rumpan och biceps. inte konstigt att jag har det i biceps eftersom jag t.o.m hade mer vikter på än Eline! De ni! jäkligt stolt! haha :P







efter träningen badade vi på kålgårn. great!! sen åkte vi hem till kå och åt mat och sen åkte vi till borlänge, borlänge festen. Den söög. uscha. men ebba gold var bra och det var ju tur annars hade vi åkt dit helt i onödan. och OJ vilka armar vi såg, eller hur Ida! :D hah

nu ska jag ut i solen ett tag. innan det blir alltför varmt för att pressa tänkte jag :) 
Hejdå!
oja!
Tors 14 jul 2005 19:36
idag har min snälla pappa beställt en moped åt mig! Han kan vara riktigt underbar ibland och idag har han haft en super underbardag tror jag eftersom han även har fixat sommar jobb åt mig. :D tre veckorn frammöver. tråkigt egentligen om man tänker på vad man går miste om men skönt att få lite pengar iallafall.





nu är jag hos kristoffer. ska sova i hans nya säng som han snickrat ihop. 

men nu får det räcka för idag tror jag. Hejdå!
första dagen...
Fre 15 jul 2005 21:28
på jobbet idag. japps. blev en kort dag idag men lärde känna männisorna där iallfall. dom var trevliga. Lite roliga kunder också faktiskt.

har städat stallet idag också lite grann. Vi har börjat och ska göra resten imorgon, grov jobbet då.
Ridit har jag också gjort- gick Mycket bra idag!
Så har jag pluggat, tror inte att det där blir så jävla svårt alltså. Eller jag hoppas det i allafall. Måste fixa det nästa vecka tror jag.





imorgon är det som dagt städning av stalet som gäller. inte det roligaste precis men det är skönt nnär det blir rent och fint!
och senare, på kvällen blire winnebäck. jeeä. Hoppa srobban frisknar till bara, stackars barnet!

Nu ska jag gå och pussas med kristoffer, dricka vatten och plugga lite mer tror jag.
Hejdå!
hungry
Mån 18 jul 2005 13:40
kurrar i magen på mig, men snart så kommer pappsen och feedar mig. hah. hoppas han tar med mig till 47:an. gottigott!


jobbat sedan halv 9o imorse. inte så jättekul men pengar kommer ju. 








jaja. ska pysa nu. 
Hejdå!
tråkigt
Ons 20 jul 2005 14:06
på jobbet just nu. väntar på att jocke ska bli klar med några kunder så ska han hjälpa mig sedan. mjaa. nyss käka med kristoffer. eller för en timma sen typ. heh.


ikväll ska jag till trafikskolan igen sen ska jag rida. mjo. hoppning tror jag det var :D 


jamen
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0