Januari

1a januari 2005
Lör 1 jan 2005 21:14
igår var great. jag, kå, robert, ida, gustav och carro va hemma och tog det lugnt. spelade tp. Låter väldigt tråkigt men det var hur kul som helst!!

fråga till carro och robert:
”vad är en svart mamba för djur?”
en kondom!!!

haha.. fan vad roligt! jag och ida ägde såklart. Hon slog och jag svarade på frågorna. perfekkt teamwork. ;)
mjo var kul iallafall.




och innan alla hade kommit så hade mammsen fixat värsta lyxmiddagen för mig och kristoffer. så romantiskt så.. hähä ;) myyspys.



hade godiskrig också. och kristoffer kastade en sten hård godis skit hårt i ögat på mig.. ajaj.. fasiken så ont det gjorde. snäll pojkvän man har ;P men lite kul var det.. hahaha


och efter alla gått lekte robert niagara fallen på toan.. hahaha.. 
”piiinit” ;P skojskoj..



mjo. 

och på morgonen sen satt min mormors karl och snackade om våran grannes bomber. och att dom såg bra ut. Kan ju tolkas på olika sätt.. ;P heh..













































Har vart in till klubben och ridit idag.. gick bra fast det var mycket folk där. trångt. 

nu sitter jag och lyssnar på Manfred manns HaHa said the clown, som jag äntligen har lyckats hämta hem. Kass låt egentligen men den gör mig alltid lika glad av någon anledning. Gamla minnen dyker upp när man hör den. Men det är inget som jag vill ha tillbaka egentligen. det är bättre som det är nu.
Men förra vinter var underbar, det kan ingen ta ifrån den. 








Kristoffer, du är underbarast på den här planeten tror jag.. mjo.. du är så underbart snäll mot mig. Vad jag än gör mot dig så är du alltid lika snäll. 
Älskar dig ska du veta! Glöm inte det!




”Hur kunde hon förstått att det faktiskt var ett brott av just henne att bo där hon hade bott
att hon inte fattat att rättvisan var för starka och inte för dom svaga som hon trott
Visst hade dom haft knappt men aldrig hajat att allting kunde sluta tvärt en dag
Men ibland går tiden fort när dom forcerat hennes port och ställde upp sig på en rad

För när dom tagit henne med tvång 
och när dom kommit gång på gång
och slagit till hon mist sin sans
Den dagen var världssamvetet på semester någon annanstans”








Men nu ska jag kila in i duschen.. Pussar!
träning
Sön 2 jan 2005 14:48
träning idag i vika. kylit, var länge sen jag tränade. :D






Sen är det bio ikväll som gäller. mjo. trevligt...


















-Hur ska jag göra? Börjar få panik :S



---

Träningen gick bajs bra :D super nöjd. Fan vad roligt det va och han gick så himla fint hela tiden.
Mycket beröm fick jag. sånt känns alltid bra :D

Ska duscha sen ska jag ta och slå en pling till kristoffer tror jag. 
Och äta! Är jäättehungrig!!
..1 vecka..
Mån 3 jan 2005 16:27
kvar av lovet. usch usch!



haft en mysdag i Bojsen idag. vaknade runt 12 av att älsklingen gick upp ur sängen. Han hade nog tröttnat på att ligga å kika på mig när jag sov... ;P 
Sen har vi kollat på film, den var lite småskoj och käkat godis har vi också.. smaskens!

Nu sitter jag och vänntar på att våra varma mackor ska bli klara, är lite hungrig.




Jag vill åka till Skellefteå. Men det kostar mycket pengar. uschusch. men jag vill verklgen dit det är en underbar stad! :D 






nu ska jag käka..Puss
ingen rubrik
Tis 4 jan 2005 20:12
gick upp tillstallet 9o imorse och red. kallt som satan. mina fingrar försvann:P

när jag kom in ligger kristoffer i min säng och sover. sweeti. 
har sovit i princip hela dagen förutom på kvällen för då vare träning. som jag skolkade 1 timme ifrån eftersom min skjuss hem gick halv 8a. lite tråkigt. :P menmen.



nu är jag i bojsen. lite små galet här som vanligt. haha. 


men nu ska jag in i duschen.. najsbajjs. ;P


Puss!
den femte
Ons 5 jan 2005 22:56
min lycko dag. fast det har inte hänt något speciell. Än. man kan ju fortsätta hoppas.. ;P


jag kristoffer och robert har varit i valbo och done some shopping.. yess.. två nya tröjer.. oooh!
och så fanns det sånna där jeans som jag ha velat haft hur länge som helst men såklart inte min stoorlek. fasiken vad arg man kan bli.. :P:P :(



ska in till klubben med hästen sen och träna.. skojsigt.. juppjupp. Han går fint nu förtín!








men nu ska jag vara social med kristoffer.. tror att han tycker ag är lite tråkig faktiskt.. ;P


































Pyss på er!

---

red idag.. gick superfint alltså.. galoppfattning från skritt :D jessjess.. haha.. riktigt nöjd faktiskt.. haha. nejmen allt gick bra ökningar o allt.. hehe...

hoppträning imorgon nu. hoppas att det går lika bra :D men man ska väl inte hoppas för mycket antar jag..:P



nej, kristoffer är här. ska gå till han nu. 

Älskar honom!
hoppträning :)
Tors 6 jan 2005 20:51
hoppträning idag.. gick faktiskt bra :D så det var kul..


nu ska jag hem til kristoffer i Bojsen.. Najs..:)













Pusssss
friday
Fre 7 jan 2005 12:50
sista dagen på lovet. egentligen. ioförsig så är man ju ledig lördag/söndag också men det skulle man ju ändå varit så därför är ändå detta sista dagen på lovet. jo. tråkigt.







i helgen är det kopparcupen. förut har jag inte vart nå sugen alls på att spela men nu längtar jag. ska bli skoj :) träning idag. också kul om jag piggnar till lite.. :P




fats först ska jag ut och rida lite grann :) sen ska jag skriva den där jävla uppsatsen. bajs i helvetet. den kommer att bli sämst så det är ingen ide att skriva den ens.. :P jaja. 








nu ska jag käka lite mer frukost. :) Puss
kopparcupen, dag 1
Lör 8 jan 2005 18:54
gick jättedåligt. förlorade alla 15 
matcherna men jag gjorde i allafall 
50 mål.. nånting possitivt :D







nu ska jag upp till lugnet igen på Bandy.. 
trevligt värre :) så ska jag sova i Bojsen 
sen.. Juppjupp...





















































föresten så lurades jag bara det där om 
cuper. vi vann alla matcher, 5 st. har 
sista gruppspels matchen imorn sen 
väntar semi och final, förhoppningsvis. 
men man ska aldrig ta ut något i förskott.. 
nopenope!


MEN HA DET FINT . . . PUSS!
skola
Mån 10 jan 2005 08:50
idag :P bleä.. 

har vart skönt med lov. har varit ett rätt så bra ett :) 





men först ska man till tandis läkisen...:P bajs.. laga ett hål.. iih.. :S








o ikväll ska jag rida.. skööj..


jaja. ha det najjjjjs...! :D
sovmorgon idag
Tis 11 jan 2005 09:15
jup så är det.. riktigt skönt faktiskt. :D






idag är det först skola. Sen ska jag rida lite granna :) 
och sen till Bojsen. skulle vilja kolla på matchen idag 
också men vi får se hur det blir med det. :P






Igår började vi skolan iaf. inte så farligt faktiskt. 
fick ny lärare i no. gullegull va hon. ;P 



”Skit bra”, sa Bill.
”Brak skit”, sa Bull.
HaHa.HaHa.HaHa. :P
sovmorron
Ons 12 jan 2005 08:34
dag också.. yesyes. :D




idag är det träning. ska bli kul faktiskt. :) 
mjo. så ska jag såklart rida också. men 
inte så mycket mer. skönt :) 








jag är förvirrad. :S
:-)
Tors 13 jan 2005 21:12
mjaa.. inte gjort så mycket saker idag.. som vanligt skolan, trök har det vart. sen missade jag och robert bussen. attans. not goood! inte alls. men det löst sig ju i alla fall eftersom man har en snäll mor som alltid ställer upp :P så nu har man sparat lite pengar i alla fall :D åkte ut till bojsen och hämtade ”krisse” ;P och nu på kvällen har vi setat och spelat spel med min söta lilla bror.. hehe.. han är ganska gulle ibland faktiskt. :) nu ska jag ner och äta lite mums :) tror jag har mask i magen eller nått. har vart hungrig hela dagen idag ;S







så är det!
första...
Fre 14 jan 2005 22:00
..veckan har gått nurå. pretty snabbt.. bra det :) snart är det sommarlov! ;D



Har varit på frk och ridit idag. gick 
ganska bra, men bara ganska. 
Hoppas han går bättre på träningen på söndag, :):)




Sen har jag tränat också. en sånn där 
seriös träning som alltid... shit vad 
jag kommer ha träningsvärk imornn 
alltså.. eller inte :P haha





bandy också. roligare än vanligt :D 
riktigt kul var det faktiskt.. haha... 
fast vissa personer är Knäppa i huvet ;D 
men roliga som satan :)






och på idrotten hade vi brottning, 
fan vad bäst jag var alltså. brottade 
ju ner alla! haha. fast nu är min haka 
svälld efetr att Danne ramlade lite knepigt på mig.. :P




































Alltid kul att få komplimanger. speciellt 
från sånna man inte förväntar sig att 
få dom ifrån. och det har jag fått idag, 
känna jävligt bra faktiskt :D
femtondeiförsta
Lör 15 jan 2005 15:59
7 månader med älsklingen idag. pretty long time. :D:D










handboll idag. mot rättvik, kom dit och det va inge 
domare där. sukerzzz... så vår tränare plus deras 
tränare dömde, men det gick bra det också vann
med 27-9. :)









imorr är det hoppträning, hopaas att det inte gör 
allt för ont i mina sackars små ben. får ta o vila 
upp dom nu alltså. :)






kristoffer kommer hit sen. Yes! saknar han, ovanligt? njee :P
hmm:P
Sön 16 jan 2005 19:36
inte bra nu.. nope.. :P















bandyn var tråkig, uschusch.. :P roligare förra gången. 
och imorrn är det skola igen. och jag är inte klar med varken bild upsatsen eller kemi uppsatsen. Känns så meningslöst :S tro jag strunt i båda faktiskt. :P
kristoffer...
Mån 17 jan 2005 22:21
krockodiil.. ! 

haha. kommer nån ihåg barnprogrammet?? :P:P 










kikat på idrottsgalan och spelat risk på kvällningen.. lessnade ganska rt på risk. booring som satan. dessutom förlorade jag. och kristoffer. vi var team..




mjaa.. nu ska jag nog ta å sova.. mojjsiit!


puss
:-)-:
Tis 18 jan 2005 20:12
imorse var jag hos tandisen igen dåda. ischisch.. :S men nu sk ajag väl inte behöva gå dit på ett tag hoppas jag :)



och på lunchen hade vi fisk krig.. haha.. jo, lite kul fatiskt.. lite un-fresh kanske.. ;P haha.. sorry malin ;)





kristoffer har farit till broberg för att spela match. så jag är ensam. tråkigt. hade kul hos han imorse i alla fall med hans pappa och hans tjej... haha ;) 


snackade med kristoffer strippare till lagkompisi telefon också. haha. han sulle ha 1000 kr i timmen och så mycket penga hade int ejag.. synd.. ;) haha.. hoppas han förstår att jag skoja, för han verka lite lättlurad den där grabben.. ;P;P


















kom nyss hem från träningen.. den var väl som vanligt kan man väl säga, förutom att b-tjejorna va med. träningsmatch mot dom. vi vann. fats det var inet så seriöst dåda.

ska nog ta och duscha lite tror jag. sen ska jag ta och göra klart mmin bild moj. snart klar faktskt.. så dukti jag är. :)


får se hur det bli imorn. mår ganska dåligt faktiskt. :S:S uschaa!!



jaja. nu ska jag ta å hitta på nått annat än at skriva värdelösa saker här :)
mysdag :)
Ons 19 jan 2005 21:50
”att ha en rök avdelning på en restaurang är samma sak aom att ha en kiss hörna i en pool”



sjukling dag idag. faktiskt. ibland måste man få lov att ta sånna här dagar för att orka :)och det bästa var att kristoffer också va hemma idag och att han Gick! hem till mig på morgonen.Tror att han tycker om mig lite iallafall :)
så vi har haft en mysdag idag, kikat på film och käkat frukost på sängen :) och sen följde han med mig när jag skulle rida. 
självklart, små elak som jag är, tog jag den jobbiga vägen upp för alla backar så att han blev helt slut :) haha. . .





och nu är jag i bojsen, åkte hit efter handbolls träningen.
så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem. . . 


har fått en ny kompis också. viktor bög. han till o med sjunger om mig i skolan.
hahaha. knasig typ det där alltså ;P
och om han nu skulle läsa det här (vilket jag Inte tro att han gör) så- Ta inte illa upp ;)




nope. duschen väntar. hejsvejs!
fula gubbar
Tors 20 jan 2005 21:58
mja. sitter å lyssnar p den nu.. den ä super.. :)

sova nu, blir uppgång tidigt imorn eftersom pojken ska på bandyuttagning i edsbyn.








hoppade över matten idag. träning. det var lite sweet! :)
och imorn är de tnovell skrivning i aulan.. scaaaary. ;P



ne puss på er!
alesaggio
Fre 21 jan 2005 23:12
har lite små tråkigt nu. kome hem från skolan för an timme sedan. :P uscha. imorse skrev vi novell i aulan i 2,5 timme. satan vad jag hade ont i handen efter det. fortfarande lite till och med. :P









sen på engelskan diskuterade vi om brudar, jag och anders. haha. kulkul :)

















kristoffer är i edsbyn. kan man ringa han nu tro? kanske ringer och stör? 
kan ju allttid prova i alla fall.

jaja. ska upp till stallet snart i alla fall tror jag. 

höres!! kram

--
bandy ikväll med kussen. var ett bra teg sen. det saknas lite. :(
men ikväll ska vi dit i alla fall.. yepyep. :)

och det går inte att få tag på kristoffer. :( tråkigt värre!!

--

sköjjigt på bandyn idag.. haha.. verkligen.. men jag lär va en bit bakom flötet i vissa sammanhang.. ;) haha.. 
mjaaaaaa.
satan
Sön 23 jan 2005 20:14
var och tränade med vincent nu på kvällen.. gick underbart bra men efteråt blev han sparkad av en annan häst så nu har han fullt av sår på benen.. :( hoppas det inte blir nått jävla krångel igen nu. det orkar jag inte med. 
Men stackars Vincent :(







annars har jag bara latat hela dagen. sov väl till 20 över 1 ute i bojsen eller nått sånt. så mysigt :D

och igår blev jag bjuden på resturang. åt Cheers laxplanka. skit gott vare! Mumsfillibabba!







ne nu är det mat. sen hoppas jag att min pälkling kommer snart :)

Puss å kram!
trötter
Mån 24 jan 2005 17:50
ja. känns som jag kan somna sittandes just nu.. :P menman måste hålla sig vaken för det är ju handboll ikväll, kan man ju inte missa. nejnej!




kristoffer tränar idag, får inet se han. :( fast det var ju inte så länge sen jag såg han, men ändå. :P




Hästen mår i alla fall ganska så prima. känns skönt. :) 




Nu är det SO som gäller, religion det suger.. :(
sweden vs spain
Ons 26 jan 2005 21:43
handboll som gäller nu- snart. sverige- spannien. Måste vinna!






har vart ute och ridit en sväng med eva idag. mja. kallt.. brr. men det gick bra :) och på lördag är det träning.. weei! ska bli lite små kul :)



kristoffer kommer hit sen efter hans träning... ska lugga fysik med han då tror jag. eller så var det imorn? kommer inte ihåg. :P
























igår fick jag reda på någonting som jag aldrig har kunnat anat. gav mig lite dåligt samvete. Men det kan väl förbättras, det är väl inte försent?


ne, nu är det hanboll!


---

dålig match. sverige var ju överlägsna i början men tappade :P 
dessutom dålig coaching. som fan! varför spelade inte larholm? Vranjes var inte särskilt bra alla gånger. :P
på promenad genom stan
Tors 27 jan 2005 21:04
vart i skolan större delen av dagen. fy fan att sluta 16.00 alldelens för sent, Man orkar inte!
Men vi hade i alla fall ingen spanska idag, eller iaf inte jag och robert så jag övertalade honom at gå till britts och hälsa på lite. tar typ 25 minuter att gå dit (hade en timme på oss) men jag lurade honom att det tog 10 annars skulle han nog inte ha följt med. 
Så när vi kommer dit kan vi vara där i 5 minuter för att inte komma försent till SOn så då får vi lov att traska hela vägen tillbaka igen. Blev lite smått trackad på vägen hem för att jag kommer på så jävla sjuka ideer men det stod jag ut med. Annars var det riktigt trevligt. Robert är en väldigt snäll och go kille ska ni veta! Kommer 10 minuter försent till lektionen men eftersom Hans är lite seg i starten missade vi inte så mycket. 








Efter skolan träffade jag kristoffer nere på stan. Skulle kika på en tröja men den fanns inte kvar. Bajjsa :P
åkte hem till hans mor och fick lite mat och sen pluggade vi fysik/kemi, periodiska systemet :P en halvtimme innan mammsen kom och hämtade mig. 
Sen åkte vi till gruvriset för att koll apå syrran när hon spela handboll. Dom spelade kasst men jag träffade i alla fall rune där. trevligt trevligt. :)












mja. nu väntar jag på att jag ska få lite energi så jag orkar traskaner ill köket och äta nånting. magen kurrar!!
helg
Fre 28 jan 2005 17:01
äntligen är det fredag och helg igen. veckorna går så snabbt! 
snart kommer sommarn vara här :) 

(opptimist idag!) 



ikväll ska jag och kristoffer upp till lugnet och kolla på handboll. kul :) 
imorr närä det träning i vika. hård träning till och med, 2 pass.. puh.. ;P ska bli riktigt roligt. Var nyss ute och red. gick jättebra hoppas det håller i sig till i morgon dårå. :)




















någon brände mackor i micron i fritidsgården idag så brandlarmet gick. mitt i maten och allt :P
jag å robert kilade ner på stan och köpte en bandyklubba. den var jättefin, men inte finare än min älsklings klubba! haha ;)


SO LONG SUCKERS!
rosa string kalsonger!
Lör 29 jan 2005 22:09
vaknade tiidigt idag.,. uschusch.. skulle vara i vika och rida klockan 10.. fy satan. sånt ät jobbigt :S 
Men det gick underbart bra att rida iallafall! ojoj vad jag är nöjd! :D
red två pass. på morgonen var det markarbete och på eftermiddagen hopppning.
Hoppningen gick rätt så bra, bara det att han var lite trött efter morgon passet. men han hoppade fint dom gånger jag såg till att vi låg rätt :) :P
så det har alltså varit en lång dag i vika. 7 timmar. Så nu är jag rejält trött. jääsp!








har kollat på hanboll också. förlorade med ett mål. satan också! Lövgren borde inte spela. han är inge bra.. nejnej!
















Skulle ha varit med tjejorna hos malin och haft trevligt idag på kvällen men jag orkade verkligen inte. så blev det så jävla struligt! Vi får göra om det snart, sorry girls! 

kristoffer kommer hit om en stund. Längtar efter att han ska krypa ner brevid mig i sängen! sötisen. Så hade han en överaskning åt mig också sa han. Gissa om jag blev nyfiken!?







kom just på att jag och ida ska till stockholm på onsdag. Fan vad kul det ska bli! Fast det blir nog mest att vi kikar runt, eftersom varken hon eler jag har särkilst mycket pengar. eller jag har väl en del men dom ska jag spara till en särskild sak.. :)

föresten så fyller jag ju år snart också.. fan va najs :) 




men nu ska jag gå å snarka o vänta på Kristoffer
glad
Sön 30 jan 2005 16:22
Någon sa något som gjorde mig Väldigt glad idag :D 
Skönt att höra positiva saker ibland :)





















har nyss varit ute och ridit. det gick riktigt fint alltså :) 
Längtar tills tävlingarna börjar, Har typ inte tävlat på ett år nu ju :P






”I belive that what you give is what you get return”
C”,)
Mån 31 jan 2005 21:34
ojoj vilken skön dag idag alltså. :D hade klassråd på morronen sen spanska å NO sen fick vi sluta 2 timmar tidigare :D riktigt najs!
Och carro det lilla lama djuret blev lite argsen på kristin i maten och sprutade möljk över hela henne- Haha. roligaste på länge. de där tjejorna är knäppa i huvet ;D haha!

när jag kom hem gick jah upp til hästen och rred ut en sväng i det härliga vädret. och sen åkte jag hem till Kristoffer där vi har lekt med hans lillasyster som äger på tv spel. % år och ändå bättre än mig. skämmes tamefan! haha :) Men i Lotto där vann minsann jag :D ;P

Nu är jag hemma hos hans far och spelar Risk med Patrik, Anna och Alex. Jag och Anna är team så jag kunde smita ifrån för det är lite lång tråkigt det där spelet :S
Men Vi är bäst iallafall. or not :P
Vill att kristoffer ska komma hem snart. han är på träning :P 






Det ända dåliga med denna dag är nog att sverige inte vann mot serbien montenegro. Men det borde dom ha gjort. Dommare var inte direkt bra. Om jag ska uttrycka mig milt :P

ne nu ska jag gå och hjälpa Anna med Risk. Låter som om hon behöver det :)

Puss å kram, skumbanan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0