Februari

Överaskad!
Tors 3 feb 2005 16:21
var i mitt rum och tänkte börja städa rummet lite grann. behövs vekligen. Då ringer det på dörren så jag sprang ner och öppnade. 
Där stod det en gubbe med ett blompaket från Blomsteriket! 
Blommorna var från Kristoffe rtill mig på 16års dag! Gissa om jag blev glad! Helt paff. Han är Så underbar min Kristoffer. Och blommorna var superfina.
Och jag älskar honom SÅ mycket!

Nu vill jag att han ska komma hem från Trysil så jag kan krama å pussa på han :)






















By the way så var jag och Ida i stockholm i går. Åkte tåg dit för 40 spänn! yää..
Blev inte så mycket shoppning som vi tänkt eftersom vi va så jävla snåla.. hahaha. Men ett par skor och ett par byxor blev det i alla fall :D
På tåget ner satt vi bakom Sugerplum Fairy. Det ni!! haha.
Senare såg vi också 75% utav Alcazar. bögmagnus och en av tjejorna och den andra bögen. fränt. eller inte. haha :P

Men det bästa av allting var ändå att vi träffade Karin! Träffade henne utanför NK och det kändes så jäkla bra! Har inte sett henna på 7 månader ungefär men det kändes på något vi som om vi inte vart ifrån varandra nå länge alls. Men det var hur kul som helst att sen henne igen tycker jag! 
Det får Inte dröja lika länge tills vi ses igen bara!!!!!





Handboll nu. har nog missat en del :P
helgen
Sön 6 feb 2005 15:58
underbar helg, faktiskt. även fast pojken har spenderat den mesta av tiden uppe i Kalix. 


i fredags var man uppe på lugnet och spelade match. U-21 mot hedemora. Vann med 21-18 tror jag. komme rinte ihåg riktigt :P


i lördags var jag och jobbade med pappsen. på det tjänade man 200 spänn dåra. riktigt stolt faktiskt. haha. inte ofta man tjänar så mycket p att sitta i fikarummet och räkna matte och läsa eftersomd et var så lite folk. :) 
När jag kom hem red jag och eva ut i skogen. tevligt med lite sällskap tycker jag :D
Pysslade lite i stallet sen, myspys :)

senare på kvällen var kalajs. 16 års party för mig dåra, hela släkten kom. Typ :)
Spelade spel hur länge som helst med min lillakusse men tillslut tröttnade han på mig tror jag :P haha

















Idag vare upp tidigt. Hoppträning i Svärdsjö. Var där halv 9 :S
Träningen gick syperbra. är så jävla bajs bra nöjd alltså :D fasiken så kul det var :D:D:D:D
Men efter det hade man spagetti ben kan jag säga.. uschsuch. SKulle ha varit till rättvik och spelat handboll. Mendet orkade jag inte :P

Istället åt jag mummsig mat och sen åkte jag och mamma till hemköp och handlade käk och pantade burkar, på det tjänade jag då 121 kr :D yää!
Sen åkte i och hämtade Kristoffer i Bojsen. Nu har ”vi” precis kollat på VM finalen i bandy och nu ska vi upp å bada hos mormor. Ska bli jäkligt härligt faktiskt :D




Så nu måste jag kila.
Puss å Kram, skumbanan :P
bandy
Mån 7 feb 2005 20:01
japps. snart blire bandy. lite små kul. :) 
Kristoffer spelar, så man får hoppas
dom vinner. annars blir det ingen trevlig kväll:P
haha. :) 


















svanska nationella imorgon. :P usch. 
behöver man vara nervös? de är jag 
i alla fall. Jobbit. :P













ne nu ska vi nog åka. !!
hare fiint!
sjuklingar
Tis 8 feb 2005 18:16
jag och kristoffer är sjuklingar. på riktigt! dom som vill får väl tro på’t.
lagat hemma hos honom och lökat hela dagen. skulle kunna ha varit mysit men inte riktigt, jag har inte mått bra och han har sånn feber att man skulle kunna steka ägg på han. stackaren :P 
Men imorgon måste jag va i skolan. uschusch. men då är jag i alla fall utvilad. :( inte kul att vara i skolan när man sovit 1 ½ timme :S










första nationella provet idag. kändes inte så illa faktiskt. 
Anders hade något roligt svar om hål i tänderna. det tyckte jag var gulligt :) hehe.



ingen träning idag, ingen ridning. tråkigt. men jag ,åst fixa min svenska recension nu. usch. komme rinte att bli någe bra :P





menmen. hare bra!
ingen rubrik
Ons 9 feb 2005 17:59
fick tvinga mig till skolan idag. mådde inge bra. ont i halsen å huvet å magen. allting tror jag. :P menmen. så var såklart första lektionen inställd. så jävla typiskt alltså!
sen skulle man till ungdomsmottagningen på studiebesök dåra. mja. det var ju lite softisch! :)
engelskan och idrotten skippa jag. engelskan hann vi inte till efter vårat studiebesök och så var jag ju förkyld på idrotten :P 
so hade vi sedan med knäppis-Hans. man blir förvirrad av han ibland alltså :P

Sen sprang jag å robbelibobban ner på stan och köpte en tröja till mig. så tog vi bussen hem. han är trevlig den där robert, men han är ett äckelpäckel! haha ;)




uppsatts skrivning imorn :S:S





men nu ska jag hem till min lilla sjukling och mysa. :)
valpfis!
Fre 11 feb 2005 19:54
(patrik vikström är då författare till det fina ordet... haha )




sitter i bojsen nu. jag och kå har städat lite grann. fast mest kå dåra :)
snart kommer det lite folk hit, tror jag? mjo så blir nog. robert o anki o linda var nog :)













Nu ska ta och titta lite på tv. hare brajjjsigt! ;P
trötter
Sön 13 feb 2005 16:39
trötter i mina fötter.
vet inte varför, har inte använt dom särskilt mycket faktiskt!? :P



Inte gjort särskilt mycket idag. Egentligen var det match mot gustavs men eftersom fortfarande är en lite sjukling så var jag inte med. är trött på att vara förkyld :( som tur är mår jag bättre i alla fall :D

vart ute och ridit idag. var inte det minsta kul faktiskt. Det blåste som in i helvet och jag frös som en gris. :P














Ska till pojken i bojsen i kväll tror jag. om det inte blir ändrade planer. 
men nu är det käk som gäller!
alla hjärtans dag!
Mån 14 feb 2005 08:48
och jag hade turen att få vakna upp brevid min älskling!
han hade såklart glömt bort att det var en speciell dag idag så jag kunde överrska honom. sånt tycker jag är kul :D 
Nu sitter jag och väntar på att patrik ska skjussa mig till skolan. han är snäll han som skjussar mig hit och dit. :)

















så nu ä det skolan om gäller. har ingen lust idag kan jag säga. :P uscha!
halleluljaaa :P
Ons 16 feb 2005 18:16
mja. vaken tidigt i morse. klockan visade 06.07 när jag gick upp ur sängen, Endast för att pojken min skulle ivä och spela bandy med skollaget. Så nu är jag ganska mycket trött :S men det gjorde dock inte så mycket, fick en hel del saker gjorde i alla fall :)
















idag är det träning. men om jag ska vara helt ärlig så skiter jag i den. för jag ska gå på bandy. hoppas det inte gör alltför mycket. känner mig lite skammsen faktiskt :P menmen.
ska bli kul att kolla på bandy i alla fall, det var länge sedan!!



hare goet!!!
bad day
Tors 17 feb 2005 21:19
ja verkligen. uscha. vaknade på helt fel sida utan att ha sovit särskilt bra :P
efter det har det bara blivit värre och värre. nästen. lite gott hare väl hänt idag också :)
Kristoffer kommer i alla fall hit sen. och det är ra, Mycket!










nu måste jag äta en macka. jag är hungig.. hare fint!
sovmorgon :D
Fre 18 feb 2005 09:03
riktigt najs faktiskt. har kunnat tagit det hur lugnt som helst idag :) 
sånt här borde hända oftare tycker ja!
men snart måste jag till skolan iaf. först matte sedan idrott sen slutar vi :)









sitter å har lite små trevligt på msn. haha :)

men nu måste jag kila till bussen.
puss å kram
mushakaa!
Sön 20 feb 2005 10:44
igår var man då iväg till nås och spelade handboll.
flummig match kan man väl säga. vann med 34-6. mja.
hade en lite små roliga ordningsregler i duschen:
”uträtta inte din behov i papperskorgen” eller nått
liknande. hahaha.








idag är det hoppträning i svärdsjö. Ska bli enormt kul att rida inomhus för en gångs skull. var länge sen jag hoppade nu känns det som :P
om 13 dagar är första tävlingen. ujuj vad jag längtar!!!!! :D:D 

























jag vill ha nya skor. finns ett par underbara! Villhavillha jättemycket! måste inhandlas snaart!!





men nu måste jag kila upp till pållen. Harä!
1 dag kvar...
Tis 22 feb 2005 21:36
tills vi ska till Trysil. Ooo vad roligt det ska bli roligt alltås. Längtar, längtar!



gud vilken underbar natt det var! urmysigt och jag vaknade inte en enda gång vilket jag alltid brukar göra. sov som en stock utan oroligheter och en massa mardrömmar som jag haft den senaste tiden. så vakna man runt sju någon gång och känner sig helt utvilad och inte det minsta trött. inte ofta det händer inte! :D














hade so idag. och vår lilla söta lärare hans är så rolig så. hahaha. tror jag har blivit hans lilla favvo elev alltså.. hahaha. fan vad knäpp han är, hel knasig är han. haha. 

slutade 12.45 idag. underbart. egentligen var det väl meningen att man skulle fixa svenskan då men sånt orkade jag inte med :P

när jag kom hem hade jag tänkt mig att jag skulle fixa stallet på en gång så att man hade det gjort. men så fastna man först vid datorn, sen tvn och sen i telefonen. så man kom inte dit förns fyra i alla fall. och när man väl är där så fastnar man i fikarummet med Linn. så blev det en kortis ridtur som vanligt på tisdagar så att jag hinner till träningen. 

träningen var ganska så kul. inte så mycket seriös som vanligt men det är ganska bra ibland.









ne, nu ska jag knata till duschen och sen ska jag slå en pling till kristoffer och se om han har lust att prata lite. hoppas :)
Kristoffer!
Ons 23 feb 2005 07:42
när hjärtat svalnat och morgonen gryr,
när utsikten är urblekt och verkligheten styr.
när drömmen har slocknat och varmt blivit kallt,
är du fortfarande den som är vackrast utav allt.
dagsljus och insikt förvandlar dig ej,
för du är alltid den vackraste för mig!



Älskar dig!
Trysil
Tors 24 feb 2005 21:23
underbart! 
men nu är jag så trött i benen att jag inte orkar stå upp ;P 
ska nog sova snarttror jag. skulle vara lämpligt!










imorgon är det skolan. sovmorgon eller inte? vet inte hur jag ska göra. skulle vara grymt skönt att slippa stressa på morgonen men ochkså att få den där svenska skiten gjord :P
får väl se hur det blir. antagligen sovmorgon (A)
skolan
Fre 25 feb 2005 08:45
hade ju sovmorgon. men jag sov bara lite gran extra. måste fixa den där svenskan. skulle vara skönt att ha det gjort innan lovet. eller i alla fall ha börjat :P
men så sitter jaghär i stället vilket är jävligt onödigt så nu ska jag nog sluta :P












mja. så hejdå!
lördag
Lör 26 feb 2005 14:33
underbart väder. jag och kristoffer har vart inne i staden och kikat runt. hittat massor med grejer jag vill ha men jag har inte mycket pengar än :P måste spara lite tror jag.
















nu ska jag nog ut å rida snart. i det vackra vädret. känne rinte för det, men man måste :P jaja.
herrå!
helt handikappad
Sön 27 feb 2005 15:10
jag har nackspärr. ajaj. kan inte göra nånting nästan, helt handikappad :S men jag blev så trött på att liga isängen så jag masa mig hit :)
som tur är så är kristoffer här och håller mig sällskap. Han är snäll han!!

måste bli frisk tills träingarna imorgon! fan om jag skulle missa dom alltså. bajs i helvetet! :P
men vi får se.








nu ska jag gå till kristoffer och tycka lite synd om mig själv. ;P puss
träning
Mån 28 feb 2005 20:06
gick super bra! blev dock mycket trött på slutet av andra passet men det är väl inte så konstigt.

känner mig mycket bättre i nacken. ridningen gjorde susen :) fast jag är fortfarande stel. och svullen :P

imorrn blir upp tidigt. ska börja rida 09.00 i vika. :S jag som vill sova!! men det ska bli kul i alla fall!!







har nyss borstat tänderna. fresh! nu blire sängen å kika på time out tror jag är idag. började nog alldeles nyss dessutom så jag får väl skynda mig:) 
hare braa! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0