December December

gott nytt år..=D
Ons 31 dec 2003 17:20
Sista dagen på året. hoppas att nästa år kommer bli mer lyckat än det här...
Något nyårs löfte? hm...Sluta bita på naglarna kanske!? ;P Det skulle behövas.. haha...

nu ska jag äta lite frukost!
=D










I’ve gotta take a little time
A little time to think things over
I better read between the lines
In case I need it when I’m older
Now this mountain I must climb
Feels like the world upon my shoulders
Through the clouds I see love shine
It keeps me warm as life grows colder
In my life there´s been heart-ache and pain
I don´t know if I can face it again
Can´t stop now
I´ve travelled so far 
to change this lonely life
I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me
I´m gonna take a little time
A little time to look around me
I´ve got nowhere left to hide
It looks like love has finally found me
In my life there´s been heartache and pain
I don´t know if I can face it again
Can´t stop now
I´ve travelled so far to change this lonely life






Pussar! Och Gott Nytt År!



Burkar
Tis 30 dec 2003 19:44



”ta att första steg, och titta runt (titta runt)
vem kan hitta fler, vi har vår strand där fåglar häcka.
Genom tomma mörker ska vi finna våra säääckar.
Genom stad och land, går vi, tillsammans!
Vi ska finna alla dom som kommit boort.
Vi sitter här i sammma båt, hand i hand tillsammans hjälps vi åt!”

haha..=D


=P

Va ute och joggade med Vincent idag.. man brukar ju jogga med hundarna så varför inte med hästen? Roligt var det i alla fall..=D



poem
Mån 29 dec 2003 13:54



I don’t want a lot for Christmas
There’s just one thing I need
I don’t care about presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true...
All I want for Christmas
Is you... 

or a song maybe? i don’t know.. =P



Hopp träning..=D
Sön 28 dec 2003 22:43



Gick skit bra på träningen idag!! Vincent va så duktig så..=D hihiii..
va lite trött i kroppen efter all handboll igår...=S hehe... men det va inte så farlit som det brukar vara, så det va ju braa... hehe...

ska duscha nuu.. Kram!


gjort något bra! haha.. Riktigt glad jag känner mig nuu!! =D



d”,)
Lör 27 dec 2003 21:09



Handbolls dm idag dårå..=) Rooligt.. I hedemora.. ska åka snart...=S har typ inte sovit nånting i natt...=( Borde nog klara oss ganska långt men man vet ju aldrig vad som händer...=P hehe.. Får se om Therese blir med nu då.. Hon visste ju typ ingetting om det förns i förrgår elle nåt!? hehe.. typiskt henne!!!

Hinne rinte rida idag... tråååk. =( Ville det egentligen.. Ha lite skojj med linnea... fast i det här vädret hade det kanske inte varit så roligt men, men.. =P

Imorrn blire iaf hoppträning! Ingenting kan stoppa mig!!! haha.. Det va typ en månad sen jag tränade så vi får väl se hur det går....*scaary* ;) hehe..
Men ha en trevlig dag..=)

Pussar och Kramar 

--------
Tjo! Kom tvåa i dm.. =P hehe... spelade ju så kasst i finalen och loosa med ett mål mot bhk 87.. Gjorde typ 5 mål sista 4 minuterna...=S haha.. aja, vi tar dom i serien nästa istället..=D haha



//sara



Rea..=)
Fre 26 dec 2003 19:07



Vart nere på rean idag.. jävlans mycket folk det vaa...=S hehe.. trångt å varmt... men jag köpte en tröja iallafall.. Tyvär så va det inte rea på den meen..=P hehe...
Ridit med Linnea också idaag...roligt som vanligt..=D hehe...

hmm.. imorrn blir handbolls dm i hedemora.. Det ska bli kuul..=D hähä

Men hare fiint.. Pussar!



funniiii...
Tors 25 dec 2003 23:35



hoppat idag.. kuul.. gick jätte braa!! =D fats vi hoppade int så mycket men...=P blir träning på söndag! det va typ en månad sen jag tränade!!! =P

Men hare fint.. kraam

Vill te stan imorrn.. nån som vill hänga med?? =D



GOD JUL!
Ons 24 dec 2003 11:24


_______________________________________________ _________________________
jaa, så vare jul igen då!!
vakna imorse och tänkte ” jahaa, vad händer idag då?” tog ett tag innan jag kom på att det va julafton!!!! Känns verkligen inte som det!! 
Jag och Karin var ute med hästarna imorse.. varför Karin? Hur kan du övertala mig alltif?? *suck* ;P hehe...
Sen åt vi lite smarrig fika i i stallet...myyys.. =D hehe.. 
_____________________________________________ ___________________________
Emma! Jag vet inte om det du skrev i din dagbok syftade på mig... men jag tog åt mig! Varför har det blivit såhär? Vi som varit ’bästisar’ ända sen lekis? Kändes lite märkligt när jag kom hem till dig igår men julklapp till din syrra.. Egentligen borde det ju vara dig den var åt, eller åtminstone till båda.. 
Men jag vill bara att du ska veta att jag alltid finns här för dig och att du är underbar!
Vi får väl ta och åka till romme i vinter och ha lite roligt i vitner..=D Älskar dig!!!*
_____________________________________________ ___________________________

Linn, jag har en grejj te dig! Om du ska till stallet så kan du ju komma förbii..=D
_____________________________________________ ___________________________

Ha en riktigt god jul allihopa!! =D

Kramar!

Och casper- Jag tänker på dig varje sekund! Du finns i mitt hjärta för alltid!



dan före doppare dan..=D
Tis 23 dec 2003 16:56




Har varit ner på stan och handlat dom sista julklapparna.. äntligen klaar! Varför ska man alltid vänta in i det sista med att köpa alla julklappar för? Så är det jämt!
Sen har jag varit på abuiose och handlat ett täcke till hästen, eftersom han fyser så mycket. Han fick sin julklapp en dag för tidigt. Man han klaga inte för det.. ;P
Sen va vi ner till mina små kussar... Linda blev sur för att hon inte fick någon mat fastän hon ätit för en halv timme sen... så hon prata inte med oss nå mer.. så söt hon va när hon va sur daa.. hehe........
Sen va jag ute å red i kylan.. fy fan vad jag frööös... Hästen med föresten så jag va inte ute nå länge.. sen lärde jag han att pussas.. haha.. kanske låter lite mysko men.. ;P

Nu ska jag ta å duscha lite.. ska te dom ”stoora” kussarna å fira jul... trevligt, trevligt..=D hehe.. 

Men go jul på alla människor!
Spaciellt Karin ;D hähä.. ses imorrn halv 9o.. =S

Pussar!



Jul städning...=S
Mån 22 dec 2003 13:41



Jul städat mitt rum idag!! haha.. tråkit, men det behövdes..;P
Åsså har jag käkat pepparkakor, kollat på tv, suttt vid datorn... nått mer tråkigt jag glömt?? 
tror inte det.. 
usch vilken tråkig dag.. ska nog ut med pållen snart i alla fall.. Lite roligare..=D

Men Pyss på alla!



äntligen!
Sön 21 dec 2003 09:08



äntligen ska jag åka å hälsa på dig! Känns som en evighet sen jag såg dej! Och det är det ju nästen. Från att ha sett dig nästan varje dag i 3 ½ år så har jag inte sett dig på hela 7 dagar!!!!
Love you!


Lördag
Lör 20 dec 2003 10:22


va på sagan om konungens återkomst igår! Mycket braaa!! =D hehe... trevlit sällskap också.. ;) hehe...

hmm.. idag ska jag ta å leka lite med mina små kusiner...=D som är så söta..hahaha... sen borde jag väl rida pållen lite grann..!? men jag tror inta att jag orkar.. sen får vi la se om ida ringer sen...=D

jaja...
Hare sööött!! Puss

en vecka sen casper åkte. Saknar dig otroligt mycket! även fast jag försöker att inte tänka så mycket på dig så finns du ständigt i mina tankar... Fast nu dröjer det ju inte så länge innan jag får se dig igen!! 
älskad!!



jaao..
Fre 19 dec 2003 09:15


första dagen på julovet...=D sköönt...
ska rida lite åsså ska jag på bio mä ida å massa..=) hihi... 

Men Pussar!



räjjs..=)
Tors 18 dec 2003 16:59



jag å linnea har haft rejjs i skogen idag...=) hihi.. det va skit kul!! ända tills vi kom hem och såg att vincent tappat två skor- mindre roligt...=S



åsså får jag ju inte glömma att säja att vi sluta skolan idag...=P Å fick betyg, såg ju ganska bra ut men jag ska nog skärpa mig i matten till nästa år..hehe...=P

aja.. Kram på alla..=)



snöbolls krig... =D
Ons 17 dec 2003 16:42



har haft snöbolls krig idag!! haha... fan va roligt det vaa!! blev helt blööt!!
Får nog passa mig för alla imorrn..hehe....=)

Har fått reda på engelska provet idag också... gick riktigt braa...=D hehe

å tack för julklappen johanna.. Blev riktigt gald..=D nått som jag riily behövde....

Nu är snart dax att åka tillhedemora- Har match... ska bli lite kull. men det är lite jobbigt att åka dit... hinner inte rida heller...=P

Tack så mycket Linn, för att du fixa stallet å mejj...=) hehe..

Pussar!



Kupolen
Tis 16 dec 2003 18:59


hade bara en lektion idag- idrott sen sluta vi.. så då tog jag å ida å anders bussen till borlänge!! =D
Fan va kul det va assåå...=) Måste vi ta å göra om nån dag...=)
hehe.. köpte nåra örhängen te ida i julklapp, hon ville så gärna ha domm...=D haha..trevlig överaskning det blir.. ;) 

aja.. ska plugga lite so nu tror jag.. om jag kan slita mig från datorn..=P 
Pussar!



Zucchero - 15:e december 2003
Mån 15 dec 2003 17:57


Vart i kolan idag... värsta sköna dagen..=) först blev engelskan inställd, sen hände vi gubbe på matten och sen jul pyssel på bilden... 

Sen hade vi snöbolls krig med anders, narre å jeton så att jag och ida missa bussen...=P sen gick vi te intersport och prova lite jackor så att vi missa en till buss... suck! sen träffa vi linnea å gick med henn å köpte special kitkat på hemköp (tror jag att det va (?) ) så då missade vi en till buss!!!!!!!!!!! 

Sen kom vi iaf hem till slut...=)

Imorrn äre också värsta häliga dagan... Har sovmorron- sen idrott, sen har jag å ida fixat så att vi slipper spenska... duktiga vi är vaa!+ hehe.. Så jag å ida å anders drar te kupolen å köper lite julklappar...=) hihihi.....

men nu ska jag plugga lite graan..=S Pussar!



14:e december 2003
Sön 14 dec 2003 19:35


10 dagar kvar till jul!! =) wiii!
Idag ska jag försöka vara glad..=) 
Också ska jag rida Vincent lite grann..=D 
Typiskt att det skulle komma snö just nu, annars skulle det ju varit hoppträning... Men nu blire lite på banan istället... 
Åsså måste jag fundera på va jag ska köpa för julklappar till alla!!!! =P 

men pussar!

and linn; what do I meen with what?? ahah?
-----------------------------
roligast idag:

1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, lagar mat, städar o har ett bra jobb. 

2. Det är viktigt att hitta en man som får dig att skratta o ha roligt. 

3. Det är viktigt att hitta en man som inte ljuger och som du kan lita på . 

4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig ! 

5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.



Casper
Lör 13 dec 2003 19:32


Jag älskar dig så himla mycket! 
Jag var så jävla ledsen idag. När vi stod där på stallgången, ditt huvud vilade på min axel tänkte jag ’hur fan ska jag klara det här!?’ Och när du inte ville gå in i transporten, Jag visste, att du visste, att jag inte ville, att jag tvekade. Jag såg in i dina ögon, Vi bestämde oss, sen gick vi in. 
Men när vi kom fram och såg stallet och allt släppte allt-Nästan. 
Nu vet jag att du kommer att få det jättebra i ditt nya stall. Och din nya familj är jätte gulliga! Jag ska hälsa på dig så ofta jag kan, saknar dig redan!
Jag kommer aldrig att glömma dig. tack för alla underbara studer jag fick dela med dig. Och förlåt för alla gånger jag varit dum och inte hälsat på dig!
Vi kommer alltid bundna till varandra genom alla minnen vi delar. 
Så otroligt roliga minnen vi har tillsammans!
Du kommer alltif ha en STOR plats i mitt hjärta- Ska aldrig glömma dig!
Älskar dig, Pussar!




Sista dagen... :’(
Fre 12 dec 2003 23:05


Sista dagen med Casper idag dårå...=(
Ska ta och ha riktigt roligt med han..=) 

Imorgon kommer att bli den jobbigaste dagen i mitt liv.
ca. 18 timmar och 19 minuter kvar. 
Är så otroligt ledsen... har ont i magen..
Måste klockan gå så snabbt??







You and me 
We used to be together 
Every day together always 

I really feel 
That I’m losing my best friend 
I can’t believe 
This could be the end 

It looks as though you’re letting go 
And if it’s real 
Well I don’t want to know 

Don’t speak 
I know just what you’re saying 
So please stop explaining 
Don’t tell me cause it hurts 
Don’t speak 
I know what you’re thinking 
And I don’t need your reasons 
Don’t tell me cause it hurts 

Our memories 
They can be inviting 
But some are altogether 
Mighty frightening 

As we die, both you and I 
With my head in my hands 
I sit and cry 

Don’t speak 
I know just what you’re saying 
So please stop explaining 
Don’t tell me cause it hurts 
Don’t speak 
I know what you’re thinking 
And I don’t need your reasons 
Don’t tell me cause it hurts 

It’s all ending 
I gotta stop pretending who we are 
You and me 
I can see us dying 
are we? 

Don’t speak 
I know just what you’re saying 
So please stop explaining 
Don’t tell me cause it hurts 
Don’t speak 
I know what you’re thinking 
And I don’t need your reasons 
Don’t tell me cause it hurts 




Life goes on!





Life goes on!
Kramar /sara




...Torsdag...
Tors 11 dec 2003 19:22


Vart i skolan idag... Men åkte hem efter matten- skulle iväg med hästen dåå...
sen har jag ridit Vincent.. Gick riktigt bra faktiskt...=) 

Fick tillbaka svenska provet, hade gått braa...=))
snart ska jag käka pizza- mums!! hehe-...

Pusssar!



2 dagar kvar!
Ons 10 dec 2003 19:42



2 dagar kvar nu... fy fan va jobbitg det känns!! Villl stanna tiden ett tag!

Har iaf tränat andboll idag, ochkså har jag vart i skolan...=) fick lite betyg idag... va väl sådär...hehe..

aja.. Kram


tröött
Tis 9 dec 2003 06:51


skola idag igen dårå...=P 
Har prov i engelska direkt på morgonen..=S Hoppas verkligen att det går bra!!
Ska rida med Karin idag vare tänkt...=) Hoppas att jag kommer hem nån gång..hehe..

Karin du är en ängel..=D
Linn också som hjälpte mig att packa hö igår!! hahaha...=D
Å ida är också en verklit gullig ängel...=)
Också ska vi inte glöma therese... Haha!

Puss på alla!!



orkar...
Mån 8 dec 2003 08:08



... inte skriva här...=S Men jag måste...=P 
Vi har bryt dag i skolan idag...=D sköönt.
Sluter 1300, å får gå å h vilket ämne man vill- Typ...hehe..
Va på dala lagsträning igår... Det var mycket roligt... 
Träffade många goa tjejer där..hehe..
Men nu ska jag käka frukost..=) Puss!



handboll
Sön 7 dec 2003 08:27


ska på träninng med dala laget idag.. Roligt, roligt..=) hehe... Jag å therese ska käka kakor å dricka julmust... ska väl träna lite också kanske...;) haha..
Men hare fint.. Pussar!!



6e december 2003
Lör 6 dec 2003 10:05


Idag ska jag rida lite, hade jag tänkt... 
Och sen skulle jag å ida kanske hem till adam... hee.. fast hans bror har ju influensan... eller inte!! haha...
Får väl se hur det blirr..
Imorrn ska jag iaf spela handboll hela dagen... För match i hedemora och sen träning med dala laget...
trevlit trevlit..=) 

Kramas!!


Snöö!
Fre 5 dec 2003 16:40


Idag när jag och linn gick ut genom stall dörrarna snöade det!! Vilken härlig känsla asså!! hahaha...!! Vi ba skrek!! hehehe.... 
Hoppas att det kommer mycket snö som ligger kvar!!

Jag och linn har varit ute å ridit lite grann... Mysigt med lite sällskap..! tack Linn..hehe...=D Å tack för igår föresten.. ;)

Ja och ida ska laga mat idag..=D hihi.. Mumisigt- Förhoppningsvis...hehe....!
Ingen bandy idag.. Jag som sett fram emot det...=P

Men hare najjs...=) kram



10 dagar!
Tors 4 dec 2003 21:03


Bara 10 Dagar kvar.. Inte mycket. Måste ta vara på dom!


21...
Ons 3 dec 2003 15:58


dar kvar te julafton...=D hihi... kuul kul..=) ska på handbolls träning snart, åsså ska jag käka så jag måste nog draa nu...=) 

grattis syrran. fyller ju hela TOLV år idag...=P haha... men gratis grattis...=) 

Kramar!



(Y)
Tis 2 dec 2003 22:16


Vakna tidit idag... 06.20. Kunde inte somna om så det va väl lika bra att å upp da =) 
Plugga lit esvesnak eftersom vi har prov på torsdag och jag har inte pluggat någonting..!! Sen hav vi Engelska prov på Måndag och SO prov nart, så lär vi väl ha nått fysik prov snart också...=S=S uschusch, mycket prov nu!!
Men ikväll ska jag och Karin och Johanna rida i alla fall..=) hoppas att Karin hänger med nu... Hehe.. Hon är ju liiite seg ibland...;) *skoojja* 
Ska ta med lite gamla bilder från 7an till skolan idag.. Hihi....=) Kul att höra vad att säger..=D
kramis


Blev faktiskt rädd idag- riktigt rädd. En otäck känsla, har nog aldrig varit så rädd förut. Liksom inte rädd för ’spöken’, inte sånn rädsla. En annan rädsla. Det var när vi var ute och red. Vi galopperade på cykelvägen, Johanna ramlade av, Casper sprang iväg. Då började paniken sprida sig i kroppen. Visste inte vad ja skulle göra. Helst hade jag velat springa efter han. Tänk om han hade gjort illa sig? Vad skulle jag göra då? Skulle aldrig förlåtit mig själv!! 
Som tur var gick det bra, men det kunde ha gått riktigt illa. Med Johanna också för den delen. Men Casper är för mig det bästa som finns. Inte många som förstår, men några gör det! 
Älskar han!


1 december
Mån 1 dec 2003 14:58


Ny månad.. 
24 dar kvar till jul
31 dar kvar till nyår!! =) 
Å snart måste det väl ändå börja snöa igen så att man kan åka snowboard!! =)

Men idag ska jag iaf rida lite grann...kulitkulit..!!
sen ska jag träna handboll.. Också kul- igen..=) hihi

men kramas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0