Oktober

(Y)
Tors 2 okt 2003 17:36
är välldans trött idag... somna nästan på SOn...usch va tråkit det va...=P ska ute i regnet med hästarna nu sen får jag äntligen sova...=) ska kolla lite på tv åsså också...trevlit... jag tror jag har blivit beroende av lypsyl.. kan man bli det!? aja.. ska käka pepparkakor nu...=D skriv ett litet mejl kanske!?! kram
Zucchero - 4:e oktober 2003
Lör 4 okt 2003 07:29
trött..=) terran ska hämta mejj snart...ska till långshytan på träning med dalalaget..=) d ska bli lite smårolit..=) fast just nu känns d inte som jag kommer orka.. =P å ikväll kanke karin ska sova här...vi får se hure blir..=) men nu ska jag käka lite frukost....=P
Zucchero - 10:e oktober 2003
Fre 10 okt 2003 20:35
kul dag idag...=) lr inte hela...va ju i skolan först..d va inte så kul kemi å matte å massa tråk...=P men sen va jag å linea ut i skogen å red barbackka...=) d va lite småroligt... haha... galopperade på elljusspåret...(lite bussit, hihi) höll på å ramla av nåra gånger... blev lite hett mellan benen också...hehe ;)) nemen d va faktiskt riktigt roligt....=D sen kom hennes pappa å höll på å skrämma ihujäl mejj...fan va läskig han va!! hehe...riktigt rädd blev jag!! =S tur att d bara va han...... 
Har köpt nya jeans idag åckså..ganska små...=P får se om jag går å byter dom en..!?! men dom va väldigt fina å dom skulle faktiskt bli lite större...hehe... ska kolla på farmen ikväll...fan vilken äcklig man det är det... han är jätte märklig den där snopp johan..haha... aja...kram på dejj!!
Zucchero - 11:e oktober 2003
Lör 11 okt 2003 21:11
hmm..får se vad jag ska gö idag...inget planerat förutam att jag ska rida med lina och kanske dra ner på stan med linnsen å sannish..=) får se om jag orkar bara... brorsan är sjuk åxå.. typ 39 graders feber så jag kanske ska va hemma å ta hand om han lute...sött va!? haha.. har träningsverk i benen efter igår! aldrig mer linnea! =S haha... men ha d!

va på stan med linn åsanne... lämna in hennes film å kika runt lite va inte där nå länge...sen drog vi hem igen... har ridit caspe rtillsammans med lin å kerstin.. den änniskan är ju helt otrolig!! ska inte gå in på det nu men... =P 
nu har jag kollat på turkiet.england.. oavgjort 0-0... mm... aja... puss på pannan!
Zucchero - 12:e oktober 2003
Sön 12 okt 2003 18:38
har vart å spelat handboll idag...gick riktigt bra för oss... vann båda matcherna.. själv spela jag väl inte så bra (som vanligt =P) men men...jag å maria tog fel omklädnings rum sen så dommarna kom in...haha... d va lite roligt.. ;) hehe... akta er för å göra det..=) 
snart ska jag oklla på VM finalen.... hoppas dom vinner över tyskland nu..=)) fast d gör dom säkert int...=P men hare såå braa... kramkram
Zucchero - 13:e oktober 2003
Mån 13 okt 2003 22:10
idag har jag varit i skoan...*jippi* snodde 3 sudd + en penna från adams skåp!! (Yes!!!) han har ju hela skåper fullt så han lär väl inte sakna dom.. hmm.. sen red jag dressyr för anki på vincent.. gick ganska så braa..bättre än vad det har gjort den senaste månaden iallafall... sen red jag casper på banan också fast inteså länge eftersom jag skulle på handbollsträning.. ganska kul på träningen.. jag (tant2) och tant1 hade ganska kuul..hehe...gillar henne lite mycket faktiskt... goa tjej!! =) ömm...tränade typ på kontringar lr va d va.. hmm..nu har jag iallafall gjort lite läxor å kollar på nyheterna.... men nu ska jag gå å duscha å sen ska jag soova..=) kram kram

-------------------

hmm...försten så vare ju lite synd om tjejorna som loosa i finelen igår...domarskandal!! =P åsså var eju lite synd om han som åker bil också...breck lr vm d va..(hehe) som krascha...=( aja....puss
Zucchero - 14:e oktober 2003
Tis 14 okt 2003 22:15
vart i skolan idag.. hade hemkunskap..jag å ida gjorde den godaste korv stroganofen =D fast risen va inte så gott...hehe...=P tycker faktiskt att vi är väldigt duktiga på d..=) sen har jag vart hemma å kollat på när johanna å linnea skulle hoppa... fast linnea hoppa aldrig för d gick inge bra för henne...(enligt hon själv) men för johanna gick det mycket bra faktiskt...riktigt duktig är hon.. men nuska jag sova snart.. tänkte bara skriva lite här så man får lite mer status ;P aja... kram

Zucchero - 15:e oktober 2003
Ons 15 okt 2003 20:26
d va skit skojj på idrotten idag..verkligen..=) kontackt bollen va ju skitflummit...hihi.. =) fan va ku l nä jaime skulle sätta på sig västen..haha!! =P hehe... red för anki idag åxå... gick braa. sen har jag pluggat, pluggat, pluggat!! =( ska plugga lite mer nuu såå..hejdåå...kramelikram
Zucchero - 16:e oktober 2003
Tors 16 okt 2003 22:44
idag har vart en väldans lång dag...slutade inte förns 5 över fyra... ejentligen 4 men jävla läraren drog ut på tiden så mycket...=S sen har jag ida å linnea ridit lite... komtisg lastbil som inte visste va han gjorde..... knepit...sen har jah åida setat å kollat på snopp johan..(Farmen) å lite annat å pluggat...gick väl sådär..hehe... fy fan vika äckliga maksar vi såg nåra äta...tjocka, vita larver...nä fy faan...kan inte ha vart gott.. öm är väldans trött nuu...så tröt att jag inte orkar gå och lägga mej...=s kommer inte att vara en lång dag morrn...slutar 12.35...häääärlitt...ska te borlänge då å köpa lite mojjs..=) tur att inte innebandyn var då för då fick jag ju lov att hoppa över den å det hade ju inte varit så bra eftersom adam skulle längta så mycket efter mej då för att han kan inte klara sig utan mejj... kul skratt reflexer han har...hahaha... kan inte låta bli att smajla...så söt så.. ;) hihi... men nu ka jag nog sova...för annars vet jag att jag kommer försova mejj... men jag ska kolla lite på tv första..mojjss... tyror inte att nån orkat läsa allt skit som står här..typ 25 % har vart allvar lr nått..fast ändå ganska mycket.... hmmm...aja..

kram



//sara



(( tänkte bara till lägga att jag inte TÅL vissa personer...=S fattar inte vad som rör sig i huvedet på dom!!=P ))
Zucchero - 17:e oktober 2003
Fre 17 okt 2003 22:36
är inte trött idag...=) för en gångs skull... men d va jag imorrse...=P konstgt?? nää... ömm..har inte gjort såå mycket idag...tränat dressyr på älskade lilla pållen å d gick ganska så bra åsså har jag vart på kalajjs hemma hos min ’nästan kusin’ trevlit, trevlit... grattis på dejj gumman..=) 
har kommit på en grejj idag.. en ganska jobbig grej.. men det tänker ag inte berätta här..=P 
sen har jag kommit på nått annat också..å d är att jag aldrig skriver nå intressant här... men jag orkar inte...muhahaha... 
hade no prov idag försten.... får se hur det går...ska inte säjja nått.... rolit på bussen idag...lr njaa... lite trevligare än vanigt iaf....haha... några gulliga, dryga ungar där...hääh...=P ska spela handboll imorn, ska bli lite roligt.. men jag orkar inte...tror att ´jag ska sluta med dett snart...börjar tröttna...lr nått....hinner ju ändå aldrig träna så det är lissom ingen idé.... men jag kan ju inte sluta ändå.... dom behöver mej ju....ElLeR iNtE...=S =S
aja.. nu ska jag göra nått annat treåkit..=P 
tåål fortfarande inte vissa personer... som är ganska många!!


//sara





”So sweet, so beautiful 
Everyday like a queen on her throne
Don’t nobody knows how she feels
Aicha, Lady one day it will be real
She moves, she moves like a breeze
I swear I can’t get her out of my dreams
To have her shining here by my side
I’d sacrifice all the tears in my eyes
Aicha Aicha - passing me by (there she goes again)
Aicha Aicha - my my my (is it really real)
Aicha Aicha - smile for me now 
Aicha Aicha - in my life
She holds her child to her heart
Makes her feel like she is blessed from above
Falls asleep underneath her sweet tears
Her lullaby fades away with his tears
Aicha Aicha - passing me by (there she goes again)
Aicha Aicha - my my my (is it really real)
She needs somebody to lean on
Someone body, mind & soul
To take her hand, to take her world
And show her the time of her life, so true
Throw the pain away for good 
No more contemplating boo
Lord knows the way she feels
Everyday in his name she begins
To have her shining here by my side
I’d sacrifice all the tears in my eyes
Aicha Aicha - ecouté moi”






I want things in my life should be like it was before.
Zucchero - 18:e oktober 2003
Lör 18 okt 2003 20:12
har varit hemma å tagi d lugnt nästan hela dagen...spela handboll också..förlora...=P kram
Zucchero - 19:e oktober 2003
Sön 19 okt 2003 15:49
vissa saker borde inte få hända.. majsan åkte idag.. var lite sorglit...:’( bara undrar hur det ska kännas när det är casper som åker.. då kommer jag dö! har ringt ganska många på honom idag... en från orsa å från västergötland.. å massa... men jag vill ju helst sälja han till nån som bor närmare... 

Just nu ringde det en från Bjurs. Dom ska komma å kolla på på tisdag..=) nu blev jag mycket glad!!! =)) måste bara få tag på johana...hon brukar ju rida han på tisdaga.....=/ 

aja, jag har iaf tränat med casper idag...=) väldigt bra gick det...riktigt kul vare åxå!!!=D men nu ska jag te sveden å kolla på kussen när hon rider..pussen

school...=P
Mån 20 okt 2003 08:02
skola idaag.... har nå engelska shit...=P jobbit... hmm....sluet ganska tidit iaf....sen ska jag hem å ta in hästarna å rida liite...
sen ska vi te avesta å spela handboll...får se hur d går.... joobbit...känner inte för d...men nu ska jag läsa lite på den där engelskan...=/ kram
Zucchero - 23:e oktober 2003
Tors 23 okt 2003 15:49
tjaao..=) idag harom ju fixat ny lunar mojjs..= värsta fräänt..hehe... öm.. har vart i skolan idag...vi hade brytdag.... åsså fick jag tillbaka mitt spanska prov... fick MVG...är så jävla glad asså!!! =) jihooo!!! vissa tyckar jag är pluggis, men vem fan bryr sig... hade inte pluggat mycke alls faktiskt... kanske låter lite skrytigt men så äre...=D ha en bra daa! puss
innebandy
Fre 24 okt 2003 16:52
spela innebandy idag i skolan... vann båda matcherna så nu ska vi spela på drag..=S första va inte så kul...men andra va rolig..=) hehe...ska hålla på i stallet i kväll... ska ju tävla imorrn... suck...va jobbit...=S men kul också!!! ida ska va med...ännu roligare...men hare sött..puss
Hopp Tävling!!! =D
Lör 25 okt 2003 18:28
jag har tävlat idag... det gick bajjsbajjs bra!!!!!!!!!! är super glá...kunde inte gå mycket bättre!! hehe....=) haha linnea!! jag av snabbare än dej idag också! =P hehe...!!! Båda hästarna va så himla duktiga!! shit asså så nöjd jag är!!! har vart en jättebra vecka det här!! =) hihi... aja...ska kiika lite på tv nuu...sen ska jag sova lite med... ska tävla imorrn också..=S men hare sååå braa!! pussar
dressyr...=S
Sön 26 okt 2003 07:50
ska tävla dressyr idag...fan va jag är nervös asså!! =S usch... men det är bara km så aja...vi får väl se hure gåår...=P kramkram
Förts dagen på lovet!! =D
Mån 27 okt 2003 18:13
skönt att bara vare hemma å ha det sköönt! men snart ska jag på handbollsträning.. åsså har jag ridit dressyr på vincent med lina idag... gick ganska bra faktiskt...=)) synd att hon får en egen häst å inte hinner rida honom något mer...=( måste byta om nuu!! pussar

trött
Tis 28 okt 2003 18:41
ska inte göra någonting idaag...orkar inte...=P bara ut med stakkars hästen i skogen lite...får se om han äter något nuu....=S



kram på er

har bakat chokladbollar!! jättemumsiga blev do...=q hehe...*mumsmums*

hahaha... =S
Tors 30 okt 2003 23:39
ska rida idag...med johanna..=)) kulit kulit...=D sen ska jag hem te therese å sticka lite...haha..=) sen ska vi dra ner på stan..skojjskojjskojjskojj..kramkram

kulit på stan idag..=) hahaha....

hahah..har snackat på msn läänge...d va lite småroligt det....haha!!! =)) nu r jag så trött att jag är död...fast jag är fortfarande skitglad..=) haha...jag är nog kär...fast jag vet inte i vem?? får nog ta å drömma lite över det?? hahaha
flumflumm bananskum!!
Zucchero - 31:a oktober 2003
Fre 31 okt 2003 23:41
vart men ida å cia idag...=) jag å ida ringde te mikael..=) lr d va väl jag som ringde..hehe...ganska kuul...piinsamt...(för dom som inte vet så kan han inte svenska...) så vi snacka på engelska å d va väl int ejag så bra på...lr joo ganska braa men visst einte va jag skulle snacka om å...aja..kulit värre iaf..=)

flumflumm bananskum!! haha..puss


Tycker SYND om vissa personer...fattar inte vad dom tänker på?!?


föresten så har jag klippt mejj... fast det är så minimalt lutre så att det syns inte...typ 2 cm framm bara...=P men kul ändå..haha...=D kramas


har inte sett mina underbara pållar på heeeela dagen.... saknar dom....vill gå å gosa lit emed dom nu men dom sover ju nuu...kan ju inte väcka dom... å stackars vincent har ont i benet...å casper är nog lite deprimerad!! stakkaren...får se vad dom i från bjurs säjjer på söndag..lovade att dom skulle ringa å säjja om dom ville ha honom då..hoppas, men ändå inte...=/ kommer att dö då..allvarlit.. älskar honom så mycket!!!!!! mitt hjärta kommer gp sönder...varför ska man behöva sälja en vän?? det är hemskt!!!!!!!!! linn, du vet ju hur det känns..är rädd för känslan....som att en bit av hjärtat slits ur...!! =( men jag har ju incent...han måste få mejj att ’glömma’ han är så himla gosig å rar!! =), åsså har jag ju cia..å alla andra rara vänner!! kraam på er!! ejentligen borde jag ta vara på varenda dag jag få med casper...förlååt gubben!! älskar er!! pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0