Oktober

inte bra!
Sön 1 okt 2006 21:16
Idag har man varit på Lugnet och tittat på handboll, eller vad det var förnågot. Rent utsagt bland det sämsta jag har sett!! Inte alls en rolig match med mycket bortkastade bollar från båda lagen. Verkligen inte en sånn match där man önskar att man varit med på planen! 



Jag har tömkört hästen också. Roligt men svårt!

Nu ska jag sova :) Hejdå
jaha...
Tis 3 okt 2006 09:47
...Så har Lunarstorm än en gång fått ett nytt utseende. Gud vad spännande, eller? Jag är inne här alltför ofta och jag har ingen aning om vad jag gör här. Vad ska man annars göra liksom? Läsa en bok kanske eller virka ett par vantar. Såsom Ida håller på med. Vi var på stan och köpte garn tll henne igår. Dom blir nog fina, hon är så duktig på sånt där hon. 


Jag köpte en väska sen, på Åhlens och jag hittade ett par jättefina tallrikar där också. Dom har så himla mycket fint på Åhlens just nu. Jag vill ha det mesta. Måla om rummet vill jag också. Fast helst av allt skulle jag vilja flytta till en egen lägenhet med Kristoffer och inredan den som bara jag vill och betsämma allt- utan att behöva bry mig om pengar. Det kommer nog aldrig inträffa. 


Min kusin har blivit stor. Det känns som igår när vi var hem till henne på hennes födelsedag med ett paket och min lillasyster utbrister "Vet du vad du ska få?" och avslöjar hela hemligheten. Igår tog hon körkort och imorgon ska hon förmodligen hämta sin nya bil. Det känns konstigt, hon är vuxen och jag fyller 18 om 4 månader på pricken idag! Blir jag vuxen då? I allafall myndig enligt lagen. Jag vill inte bli vuxen, men jag vill bli myndig. Funkar det?


Jag är hemma idag. Många andra är på kopparvallen och spelar fotboll. Det var för dåligt väder för mig. Men ida, hon kanske ligger på operationsbordet eller så är hon redan opererad. Hon kanske får väldigt ont när bedövningen släpper. Stackars henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0