Januari

seeeg dag!
Tors 12 jan 2006 13:20
började klockan 10 och hade språk i en timme. sen har jag inte gjort ett skit typ. så har vi sista lektionen 15 till 16. totally onödigt!!




men ikväll blir det Pulka i åsbo med handbolls laget! Great! sköjj sköjj!! 
o imorn är det match, mot mockfjärd. vinnavinnavinna!




nu ska jag återgå till mitt etik läsande. "examinerande diskussion" imorgon :S blä!
yeeeess!
Fre 13 jan 2006 21:39
vi vann! verkligen toppen bra :D:D

ha en bra helg, det kommer jag att ha verkligen! längtar till träningen imorgon och på söndag. kan behövas! Verkligenverkligen!


hare fint puss
oj!
Lör 14 jan 2006 23:18
har nu varit på akuten med kristoffer sedan klockan 6 :P och det är riktigt jävla långtråkigt där, höll på att hungra ihjäl eftersom jag inte ätit efter tärningen (som gick ganska bra och samtidigt ganska dåligt. på något sjuk sätt) men iallafall, verkr som att allt kommer att bli bra med kristoffer iallafall, han hade en jäkla tur. orkar inte skriva mer :P ska sova nu och träna imorgon. sen ska jag åka oc hpyssla om min älskling lite, det kan han behöva :)

nu väntar sängen :) PUSS
kurr i magen!
Mån 16 jan 2006 18:57
Hah, jag hade mobilen i en ficka framme på magen idag 
så ringde mamma och jag tror att det är magen som kurrar 
när den vibrerar. knäpp!. kul var det iaf :P



Kristoffer är underbar:) fast jag kan/får inte pussa på 
honom på två veckor!! Illa! ajdå, hur ska det gå egentligen?





jag tycker inte om skolan just nu, religion och historia suger 
och matteboken är borta så nu kommer jag inte att hinna med 
den här kursen om jag inte får den snart!


ne nu ska jag fixa lite :) Hejdå
bandy eller inte bandy?
Ons 18 jan 2006 17:54
sitter o funderar över om jag ska på bandy eller inte. Men det 
är kallt och blåsigt ute och dom förlorar säkert ändå :P fast å 
andra sidan så får jag ju vara med kristoffer så brukar det vara 
ganska roligt faktiskt... Men vi får väl se hur det blir :P


Idag har vi vari uppe och simmat på lugnet. simmade 500 meter. 
ojoj, vad bra. haha :P ne, egentligen skulle jag ha simmat 500 till
men då var min lärare så snäll och lät mig och Martina gå eftersom 
vi hade så mycket historia att göra. ooh! det var ju snällt! 
Men anton och marcus fick simma 1000 meter! elle rom man säger 
1 km så låter det längre. haha :P jag lyckades även livrädda Martina 
hela 100 meter utan att hon dog. vilket jag inte lyckades göra med 
anton förra veckan såatt- det går framåt med mina simmar skills! 


nu har jag skrivitskrivitskrivitskrivit på mitt historia arbete som 
ska vara klart den här veckan. och det är långt ifrån färdigt nu. 
blähä! skulle ha valt något enklare att skriva om! menmen..



nej nu är det mat. mumsfillibabba! 

hejdå! <3Kristoffer<3
sunday
Sön 22 jan 2006 11:19
har nyss kommit hem från min älskling. vi var på bio igår och såg king kong, Mycket bra me nMycket lång film! Traskede sedna hem till honom klockan 11 på natten och jag höll seiöst på att frysa ihjäl. Fast det erkänner man inte för pojken eftersom han skulle bara reetas emd mig eftersom jag inte hade vintervarma kläder.. :P


snart ska jag upp till hästarna och ge dom mat sedan ska jag pyssla lite och åka till ridhuset och träna. kuul! ikväll, eller ja halv 5, så är det match på Lugnet. Samuelsdal va alfta div 2 damer- Kom och titta vetja. :)

Sedan ska jag på bandy men älsklingen :D




men nu är det stallet :D 
Hejdå
tjoho
Tis 24 jan 2006 21:17
en helt vanlig tisdag idag. Förutom att jag har varit på lugnet skolan och gjort en statistisk undersökning till matte b. haha .... en ganska sepe men ändå :) 

Ville inte träna handboll idag så jag sket i det och gick ut och sprang en sväng i snöovädret. usch, kallt och blött, eller ja, jag blev ju varm när jag sprang så så kallt var det ju inte. men.. :P

så har jag pluggat en hel massa också. italienska prov på torsdag och två historia arbeten att göra + matte + kanske kompletering till religion. Tycker inte om att ha så här mycket på slutet av perioderna :S

men men.. snart ska jag åka hem till Kristoffer, var egentligen inte meningen att jag skulle göra det men jag saknar honom :) 




oo mitt huvud värker och det har dte gjort sedan halv 3 idag! jobbigt :S och inet hittar jag någon huvudvärks tablett heller :P



ne nu går taxi weiberth till Gullvivan ;P 
Ha det bra,
Hejdå
längtan!
Fre 27 jan 2006 17:48
längtar efter kristoffer som en jävla tok! hah. känns som om jag inet sett han på en vecka men snart kommer han hit och då ska vi mysa hela kvällen. :) men imorgon ska han upp med tuppen och åka på match :( trökit.. 

Men jag älskar honom :D
:D
Sön 29 jan 2006 15:41
idag var jag till ridhuset på morgonen, och det gick mycket bra :D är så roligt när det går bra så då vill man aldrig sluta rida- Jag lovar!! 

efter det åkte jag hem o sov till klockan 2 typ och nu r det bandy på tv som kristoffer vill få mig att titta på.. hm. inte roligt tycker jag för bollen är så liiten att den inte syns! :P





nej, hejdå!
sommar!
Mån 30 jan 2006 18:07

längtar till sommaren så in i norden! har varit så duktig att jag räknat ut att det är 20 veckor kvar tills sommar lovet! och 20*7=140 alltså ca 140 dagar minus de dagar som gått utav denna vecka alltså 140-2=138

Inte så långt kvar! eller hur?

och ska vi (förhoppningsvis blir det så) åka till Lugano. :D å underbart, bästa stället på jorden- Lätt!(iallafall utav de som jag vet om :P) 






men men.. man lär väl överleva vinter först. Men ett fullspäckat schema en massa redovisningar och matte räknande och en massa annat skit som jag inet vet om än. usch. vill inte veta vad som väntar efter v. 8 så fysiken och kemi och allt jobbigt som jag är dålig på börjar. hmm. vad mycket klagande :P i samma veva kan jag väl passa på att klaga på att jag inet får se kristoffer idag och inte imorgon heller, sådant gör mig ledsen.




men nu ska jag ta o plugga lite inför italienska provet :P

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0