Februari

c",)
Lör 4 feb 2006 14:51
Idag drog jag upp Kristoffer ur sängen tidigt för jag skulle ner på staden och shoppa hade jag tänkt :D
Och så blev det och jag köpte en massa prylar, kuul :D

Nu ska jag ut i solen och kylan och rida och ikväll ska jag, Kristoffer, Viktor och Ida ut å käka och umgås och sen får vi se vad som händer. SKa bli kul! :D





men som sagt, nu ska jag ut till hästen :D

Hejdå
söndag- igen!
Sön 5 feb 2006 20:48
VEckorna, och speciellt helgerna går så snabt! Men det är bra, för då blir det sommarlov snart :)



idag har jag varit hemma och myst inne i värmen med min pojkvän, och kollat på bandy finalen som Ryssland vann. På kvällen var jag upp och kollade på ahandboll, Samuelsdal-Lidingö, vi vann med ett mål, och det var ju bra det iallafall :) 








nu måste jag skriva min idrotts grejj som ska vara klar till imorgon. Är väl snart klar men måste tillägga lite grann tror jag :P hmm..
så, bäst att göra det då så Hejdå
nu jävlar!
Mån 6 feb 2006 18:26
ska här tränas! Jag har nämligen varit och köpt ett tränings kort på Fiskis och svettis idag. wooow! så nu blir det att träna för hela slanten. Eftersom handbollen är så gott som nedlagd nu så måste man ju hålla sig iform. Läste nämligen att sånna som en gång har tränat mycket och sedan sluter löper större risk att bli tjockisar och det vill man ju inte ha :)

ska bli kul iallafall, och på onsdag ska jag och Kristoffer och simma :)
vi får väl se hur länge den här hurtigheten håller i sig, jag måste ju dessutom tänka på hästen, som förövrigt går ganska bra just nu. Vilket skolan också gör för jag fick vg på historian :) 




Hoppas att den här lugna stämningen vara lääänge!
Hejdå!
snuvig
Lör 11 feb 2006 20:23
hostar o nyser! uschusch. verkar som om det är en förkylning som går i stan, Inte roligt tycker jag. Kan inte sova på nätterna pga den täppta näsan.. usch..

Och inte är kristoffer här så han kan pyssla om lilla mig när jag är sjuk heller, ne för han är i ljusdal o spelar bandy. :( Men snart kanske han kommer till mig, man vet aldrig och hoppas kan man:D Jag tycker mycket om honom faktiskt :D:D




Nu ska jag gå ner o ta mig ett snack med mammi :D herrå!
Känner mig....
Tis 14 feb 2006 16:46
mest sämst i hela världen!
Helg igen :D
Fre 17 feb 2006 18:28

och det känns riktigt bra att få två lediga dagar igen så man hinner pusta ut lite!!

Ikväll ska jag och ida dona med vårat hår, jeje, kommer bli riktigt najs, jag prommis! wäej. o tacos blir det också smarrigt. mm.. så ser min kväll ut. ne föresten glömde det viktigaste- kristoffer kommer hit sen :D:D och han är bäst i världen, speciellt idag :)




he det fint, herå
gudars!
Mån 20 feb 2006 10:28
jag är arg, som ett bi! :S












---
Kanske att saker och ting kommer att lösa sig trots allt?
OJJ
Tis 21 feb 2006 12:24
Måste ta o bestämma mig lite nu. Vad ska man gå för inriktning? Tänker inte läsa fysik B, det är ett som är säkert i allafall däremot vet jag inte vad man ska ha på individuellt val/valbara kurser. Har åtta stycken kurser jag Vill läsa men kan högst välja fyra utav dem till tvåan. Det är så jobbigt när man ska välja en massa. usch!! fast iof är det väl bra att man kan påverka själv osv :/






ne nu ska jag kika tunt, man har ju lite kompetens pengar att utnyttja också ;)
hejdå
prrrov
Tors 23 feb 2006 11:54
i italienska nuu! spännandespännande :D men skönt att få denna kursen avslutad och få ett betyg o allt!



herå
shoohoo!
Fre 24 feb 2006 08:18
o fyfan va trött jag är, fy fan, sovit fyra timmar, Brabra! men eftersom man hållit sig nykter så är det lugnt på den fronten ;P

Men fan va det va kuul på palatset igår alltså, jag o patrik ägde dem alla! Fan va vi rocka loss! hahaha, helt sjuukt! Skit kul hemma hos Sarah innan också, måste göras om tycker jag!

Men Kristoffer var inte där :( han var i borlänge på thåström konserten. Det var tråkigt tycker jag:P Företsen så träffa man Therese också, hon hade tydligen sin APU här i Falun. SKöööjj! 







men nu är man iallafall i skolan, ska se på film på engelskan- dirty dancing, om Linas film funkar dvs. Det hade tydligen varit lite strul med den (?) 








men ja, ni får ha det så bra! Hejdå
Älskar dig Kristoffer <3
shieet..
Sön 26 feb 2006 12:42
va kaaallt! 


Träning idag i svärdsjö gick jättefint men på morronen hemma vare typ -5 o ute i vika -13 o inga långkallingar höll seriöst på att frysa ihjäl!! :S som tur är blir man ju lite varmare när man rider men det blir lite svårt att hålla i tyglarna när fingarna är sönder frusna! :P







men nu sitter man iallafall inne i värmen :) snart så blir det hockey och sen så blir den bandy och sen har mamma lovat mig en pizza :D smaskens!

hare göttans!
segisdag!
Tis 28 feb 2006 19:00
usch vilken trist dag det har varit idag. Sov lääänge. till 12 och det är väldigt länge för att vara mig som brukar vara uppe vid nio annars, usch jag mår inte bra av att sova så mycket. man blir alldeles seg :S



igår var jag och rkistoffer och hans lillasyster Hanna uppe på hockeyrinken och åkte skridskor. Mycket roligt i strålande sol :D Lärde mig att åka baklänges och det är jag faktiskt mycket stolt över!! 

Idag har det därimot inte blivit någonting alls gjort, ganska skönt iof men det känns som att man ha slösat bort en dag utav lovat :P men imorgon ska vi iallafall till Stockholm och shoppa lite gran :D 







men, nu måste jag återgå till min bok om jag ska hinna läsa ut den idag :P 
Hejdå
u är det hem till kristoffer som gäller :D
herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0