September

12:e september 2004
Sön 12 sep 2004 22:40
örebro cup.. vann våran grupp.. :D fast i sista matchen spräckte jag hakan å maria gjorde ill aögat så vi satt på akuten några timmar. cia gjorde illa ryggen, camilla fick hjärnskakning, massa skador.. så semifinalen förlora vii med ett mål.. :P hade vi varit fullt lag hade vi vunnit.. Bajs.. 



Har fixat internet nu!! Jippi!! Jag är lycklig!! haha... nu ka jag äntligen sitta här så mycket jag vill.. hahaha.. :P fast nu ska jag nog ta å sova lite.. imorrn äre prao, värsta sooft :D jeje.. 


jaja.. herrå.. kram
mår så illa! :S
Tis 14 sep 2004 12:47
usch å fy.. den här medicinen gör mig illamående! fattar inte vad det är för mening med att käka medicin om man bara blir sjuk av den? ajaj... fast nu är det ju ’bara’ 7½ dag kvar som jag måste äte den.. :P 

jag å ida praoar på dagis på gamla berget.. massa små söta barn där :) Å idag när vi va ute i skogen hittade dom en porrfilm under en sten.. hmm.. hur har den kommit dit? 
Men satan va drygt det kan vara med 10 ungar som ska leka med en Hela tiden! man räcker inte riktigt till liksom... Ska nog inte bli dagisfröken.. hehe :P

ikväll är det träning som gäller. Ska bli lite roligt..Synd att jag inet hinner ut till Bojsen innan bara.. :( har inte träffat kristoffer påen hel evighet känns det som.. :P

Måste tillbaka till ungarna nu.. Hare fint..Kram


dagis fröken..
Fre 17 sep 2004 19:37


har jag varit en hel vecka nu.. :) trevlig prao plats faktiskt, får leka hela dagarna och har bra arbets tider :D Alla barnen är så himla söta,.. Så har jag fått en riktigt kompis också, Sixten. >Hur gullig som helst.. Vill att jag ska bära omkring på han överallt.. Tur att han är så liten å inte väger så mycket.. :) hee.. 

ridit en sväng idag.. Gick finfint :) Galopperade för första gången på hur länge som helst.. var lite kul.. hehe :DVill börja hoppa snart, men det dröjer nog inte så länge till nu... Hoppas jag! om inget annat händer dvs.. men det ska det väl inte göra.. (ta i trä) 


ska duscha lite grann nu, sen ska jag käka så ska jag vänta på kristoffer som ska komma hit... han är så underbar :D 


Ha det fint..Puss
Jävla dansk gubbe!
Tis 21 sep 2004 21:39
Jag och linnéa var ute och red i skogen idag när vi stöter ihop med en man i kostym som är ute och går med sin hund. Vi sa väl Hej lite små trevligt sådär och han sa väl hej tillbaka. Men sen började han skälla ut oss som fan för att vi red med våra hästar i skogen, och att det finns skrivna och oskrivna lagar här i sverige och att man skulle förlja dom oskrivna och inte rida i skogen eftersom stigarna där är gjorda för dom som vill gå med sina hudar där. 
Som att inte skogen räcker till för båda! 
Så säger han att om man följde alla oskrivna lagara så skulle det svenska sammhället vara så mycket bättre. 
Då berättade vi för han att i det svenska sammmhället så finns det något som kallar ’allemansrätt’ och att det betyder att vi har precis lika stor rätt att rida i skogen som han har att gå med sin hund där (som dessutom Inte var kopplad, vilket det finns en Skriven lag för) till grejen hör också att han bröt på danska, vilket lät jävligt roligt, och att han hade sin gylf på dom fina kostym byxorna öppen. Så jag satt på den ena hästen och gapskrattade och linnea satt bakom mig högröd i ansiktet och ögon stora som tefat. Hon var så jävla förbannad att hon inte hade lugnat sig ens när vi kom tillbaka till stallet.
När vi stått och ”diskuterat” (det gick inte att diskutera med honom eftersom han ansåg att han hade rätt och vägrade att lyssna på oss) ett tag började hästarnatröttna så jag sa till linnea att vi skulle fortsätta. Då ställer sig gubben mitt på stigen och säger-”jag tänker inte flytta mig, du får ta en annan väg” 
då frågade jag varför, varför kunde inte han flytta sig? och så sa jag att isåfall så rider jag väl på dig då. Och det gjorde jag i princip. Då slår han hästen med sitt jävla paraply!! Fy fan va arga vi var! Den där jävla gubben va helt SJUK i huvet jag lovar!! 
sen när jag kommer hem och berättar för ,mamma vad som hade hänt så säger hon att det måste ha varit hennes mosters man och att han är helt sinnesjuk!!

Men vi hade ju ändå ganska kul, efter det hade hänt blev det en riktigt trevlig ridtur faktiskt.. :) 




sen på kvällen var jag på träning... lite skojj, fast nu har jag ont i mina ben.. ajaj.. 


ska kila ner å käka lite sen är det sängen som gäller. 

Herrå..
Kossor rockar
Sön 26 sep 2004 22:27
i fredags kom älsklingen hit och väckte mig mitt i natten efter hans träning. Hade lovat att vara vaken tills han kom men det gick bara inte.. var trött som en gris.. :P Lite mysigt i alla fall :) 
På lördan blev vi bjudna på bio av min kära mor, bara för att vi skulle ta med mina syskon på bio. Såg Kogänget. Fan va rolig den va. Typ bara jag som skrattade i hela salongen eftersom alla barnen som va där inte fattade skämten.. haha :D Sen åkte jag hem och red, i solkenet. Det var lite mysigt faktiskt :)

På kvällen åkte vi ut till aspeboda och kikade på film med robert. School of rock såg vi. och eftersom vi inte kunde fixa skjuss hem så fick vi sova där. Roberts lllla rum blev som en bastu.. fy fan.. :S jag å robert låg och snacka skit om en massa folk medans kristoffer bara ville sova... gick inte så bra för han. stackarn.. 

nu sitter jag och funderar på om vi har prov elle rinte imorn.. hmm.. är det någon som ve kanske?!



ska ut och rida om en stud... tror jag.. om jag orkar.. fast jag måste nog.. :P

kram på er!

-----
gick super att rida :D blev lite ridning på banan... tränade lite skänkelvikningar och sånt tjaffs.
Nyss pratat med pojken i telefon... ska dyscha nue.. hare brajsigt!
my day..
Mån 27 sep 2004 22:42
inte gjort särskilt mycket idag, vart i skolan, ridit å vart i bojsen, det är trevligt där tycker jag :D

Imorrn är det serie premiär. Spelar mot berguven. hmm... lustigt namn men.. :P vi får la se hur det går :D kan inte springa ordentligt, gjort illa min stackars fot när jag ramla på roberts nya veranda.. :P min lilla klumpeduns. ;P



ska ta å dra mig mot sängen nu, I think. Kan nog sova lite bättre idag.. Hopas jag :) 

Krajm
school/match
Tis 28 sep 2004 20:31
är i bibblan å är lite busi å går in på lunar.. spääänannde.. tänk om nån kommer på mig.. aa.. ;P

sluter 1600 idag.. sen ska jag rida och sen ska jag upp på lugnet o spela klokan halv 6.. blir lite tajt med tiden där alltså.. ajaj, inte braa.. 
Hoppade idrotten idag, hade ont i min lilla hals å foten också orkade jag inte springa runt tisken heller... :P hehe... lite små lat.. hehe.. 

nu börjar vi matten snart.. blee.. 

hare fint.. pysch

---
Nyss spelat handboll.. tror att vi vann med 31-3... ganska värdelös match egentligen.. :P men men, dos puntos a nosotros. :D 
Nästa match är dåe hemma mot borlänge. Blir nog en lite jämnare match skulle jag gissa.. :)

Ja o linnea va ute i skogen med pållarna idag också... lite små kansiga som vanligt.. Linnea halka runt med sina glidiga byxor barbacka.. haha.. 

nepp, nu är det so som gäller.. ischisch. bajs mycket läxa tills imorrn å prov på torsdag. Fattar inte så mycket av den där skiten men men.. ska nog funka ändå. 
Så var det ju No läxan också. som jag inte komme rihåg vad det va. också va det svenskan också.. ajajaj.. och spanska också. fast det va ju mindre viktigt..:P
Bäst jag sätter igång.. 

herrå. hasta luego!
tired
Ons 29 sep 2004 22:40
joo.. en hel del.. skippade träningen idag för att jag hade så mycket läxor och en förkyld hals... verkar som att jag alltid kommer va lite små förkyld så där.. blee..
men fick i alla fall tid att åka till bojsen och hälsa på älsklingen ett tag :D hans bror hade magsjuka så jag hoppas verkligen att jag inte blir smittad av det nu också.. eftersom det är sm steg 1 i helgen.. och det vill man ju inte missa :D

ska sova nu. så jag orkar till skolan imorrn. :P 

hare gött..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0