Oktober

oja
Sön 2 okt 2005 16:09
har inte gjort så väldigt mycket idag faktiskt :P varit hemma med pojken och små sysslat med lite saker. Ska snart upp till stallet och kolla till hur hästen mår. Hoppas han är bättre så att vi slipper åka till atg med honom på onsdag. 
Det skulle verkligen vara Great!

Har fortfarande inte börjat med mitt jävla religionsarbete. uscha. men lär väl göra det ikväll tror jag. Så att jg har någonting att göra i skolan imorgon och resten av veckan så att inte denna vecka blir lika trist som förra. mm...



Har sytt lite på min nya symaskin också. Wi! haha. fast det gick inte så bra, men ändå :P




aja. nu är det stallet som gäller, Hejdå!

Har snattat en bild från Cajsa. Fränt tycker jag :)
hemma idag
Mån 3 okt 2005 12:38

mår inet så jävla bra idag alltså:P nee. men är bättre nu iallafall:)
Ska rida i eftermiddag, känna hur han känns och sådär. Kulkul! :D lägesen nu juu! Sen efter det är det handbolls träning också som jag tänkte gå på och efterdet är det matteräkning som gälle rom jag ska hinna räkna ikapp alla 76 uppgifterna som jag ligger efter. Jo det är sant :( och snart är det prov också. Dumma!










Älskar min pojkvän Kristoffer för han är så jävla underbar och snäll jämt! 
Han är min lilla prins, Den bästa prins som finns :D


and now, Back to the mattebook :S
Hejdå
träning
Tis 4 okt 2005 17:30
m handboll ikväll. hoppas vi blir lika många som igår så vi an matcha lite. det var skojj :D 
har pratat med min älskling nyss också. hanh är underbar, har inte dett han på Två hela dagar nu. Gudars. hur skadetta gå, bara jag får se han imorgon så överlever jag nog :)



nee. nu måste jag gå å byta om lite granna :D
hejdå!
3 veckor...
Tors 6 okt 2005 10:32
...minst, ska Vincent vila. Usch. tråkigt. men som tur är kommer en annan "liten"pålle hem till mig i helgen. roligt tycker jag, faktiskt :D




vi sitter och gör idrotts arbete nu. jeje. :P




here fint hejdå
pizza
Tis 11 okt 2005 14:56
is coming home to me! hah. övertalade mamma att köpa med en hem till mig efter att hon slutat :) mums, längtar!!! 


idag har jag Ida och Marcus "mattat" hemma hos Ida. Hem prov i matte dårå, och ja, det gick väl ganska bra. är inte riktigt klara ännu men det ska vi fixa imorgon!


Jag har hunnit med att rida idag också, det gick Bra och ikväll blir det handbolls träning och efter det blir det sängen i Bojsen :)) 


mm. men nu ska jag skriva på mitt religions arbete, som fortfarande inte är klart :S 
hejdå!
studiedag nr2.
Ons 12 okt 2005 09:23
jopp, vaknade i bojsen :) igår var det träning, gjorde en massa armhävningar så nu har jag pain i bröstmusklerna :S Men det var en rolig träning iallafall. och idag har jag match med det andra laget, vet inte varför jag lovade att vara med med tanke på hur mycket jag har att göra i skolan :S men, har man lovat så har man.




ska snart hem och sätta mig och plugga: kemi, fysik, biologi, religion och idrott. Matteprov ska göras hos ida idag igen eftersom vi inte han med allt igår :S usch. det är Svårt!






men nu ska jag kramas lite med pojken, innan jag förvinner hem!
Hejdå!
fredag
Fre 14 okt 2005 13:15
och äntligen helg! ska bli så skönt att inte nehöva masa sig till skolan på mornarna. Fast ioförsig så har jag en hel del skolarbete att göra underhelgen. och på söndag är det match i stockholm. ska bli kul, tror dom åker på rejält med stryk faktiskt, för vi är riktigt sugna på två poäng nu- faktiskt!!




ikväll ska jag bara mysa med pojken hade jag tänkt och imorgn ska jag ner och handla på stan :D kuul

aja. nu är det religion här. hejjdå!
hooho
Tis 18 okt 2005 14:41
usch vilken dag. bläblä..
men jag fick iallafall träffar kristoffer på lunchen. Vilken lyckoträff va!?


nu ska jag vara kvar här läänge, i skolan alltså, sen är det handbolls träning 17.45 till 20.00 + domarkurs. så jag måste hinna skriva slutet på religionen som äntligen ska vara klar imorgon. Gud va skönt säger jag bara, så har man det gjort! blä. det värsta är bara att man lär börja på ett nytt arbete på direkten för att få med målen. usch vad jobbigt allt är. dessutom funderar jag på att byta till lugnet, får se om det finns några platser bara. mm :P



aja. nu måste jag jobba.
Hejdå
idag
Fre 21 okt 2005 20:48
idag har varit en riktigt soft dag i skolan altså. Jag ida marcus har bara skrivit en arbetsplanering inför projekt veckan närsta vecka, sen så har jag o anton skrivit till lite på våran labraport sen har vi snackat lite idrott, kondition, styrketräning och sånt på idrotten. Kändes bra, annars har jag bara sprungi runt och lekt. hi! Efter skolan var jag ner på staden och upptäckte att dom hade bokrea på Åhlens så därför köpte jag världens braigaste bok (iallafall som jag läst hittils) jeppjepp :D Molfri bombnatt heter den och den är verkligen super, läsläsläsläs!!

Pojken for till karlstad för att åka skridksor på bandyplanen där hela helgen, cup med andra ord. Hoppas det går bra för honom och att han kommer hem hel och ren för att krama om mig på söndag kväll för jag känner att jag behöver en kram nu. Fårta och krama nallen istället :P




nee. nu är det idol. ett måste :D
Hejdå
trååktrååk
Lör 22 okt 2005 18:45
ingen rolig dag idag :( nopenope, inget roligt att göra. Men jag har varit uppe i stallet flera timmar o mysit med hästarna. De är de absolut bästa! Med det tråkiga vädret gjorde så att jag avstod ifrån att rida, trots att det gick jättebra och var jättekul igår! 
Har hunnit med att läsa lite i min kära bok också :) haha. men den är allt för sorglig så man blir bara dyster av den.




Imorgon är det match mot Strand. då jävlar blir det till att kötta! Först är det u-21 match också som man ska kika på. Sen får jag äntligen träffamin älskling. Och föresten så har vi fin besök här hemma imorgon också, från Lugano, Schweiz. spännandespännande :P tss. närå, faktiskt inte. 

aja, nu ska jag sy lite på min symaskin. haha. har inget bättre för mig :P

Hejdå! :D
match-20-17
Sön 23 okt 2005 18:35
yesyesyes! kändes rejält sköönt :D fan va bra vi var idag alltså. Wäähj :D och snart komme rmin älskling. ooo jag längter efter han!
--------------------------------------------- ----------------------------------------------- ---

jopp. mot strand halv 4. då gälle're! :D ska bli sköjj som satan!! :D


tycke rinet om snön som har kommit. okej om det var kallt i marken så det inte blev sånn jävla sörja överallt. fyy!! men nu är det som dte är. Den förvinner nog i veckan :P 



kristoffer är hemma ikväll!! jess jess! Konstigt hur jag kan sakna honom så mycket fastän jag såg han för 2 ½ dag sedan... älskar honom :D


nu ska jag ladda upp inför matchen. genom att käka en massa godis ;P hah
hejdååå!

hallå där!
Sön 30 okt 2005 18:03
idag och igår var det dressyr träning i Vika, för Mattias Jansson. Har gått väldigt bra, jag är mycket nöjd. annars har jag inte gjort så mycket. Jag och kristoffer har packet, inför resan och inför flytten. Mycket på samma gång nu.Och mycket, mycket annat att tänka på. Hur man vill göra med allt och hur mina val kommer att påverka livet. Men det brukar lösa sig till det bästa, tillslut så gör det alltid det. 



och imorgon ska vi till atg med Vincent. igen, ännu en sömnlös natt. jag tycke rinte om att behöva vara där. Varför kan han inte bara vara frisk? Men jag hoppas iallafall att de hittar något fel på honom denna gång. Det är det värsta av allt, att inte veta vad som är fel och att inte veta hur framtiden ser ut. 



Men nu ska jag hem till Kristoffer iallafall och det är lika bra som alltid. Men snart förändras allt, till det bättre tror och hoppas jag iallafall :D

Ha det så bra, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0