Oktober

ojoj!
Fre 1 okt 2004 21:06
vad jag är uppe tidigt.. Fick lov att skriva rent min svenska recension. Bajs dålig blev den... :S 
Ska ut och promenera en bit idag! Ända ifrån aspeboda typ.. :P fy fan vad tråkigt alltså.. bläblä.. och helt onödigt är det med. 

Träning ikväll dåra. trevligt så här på en fredag.. :P Men vi har ju SM i helgen så att man måste väl gå.. Ska bli kul i alla fall :D Måste se till att hinna rida innan den bara eftersom jag varken red igår (missade bussen så vi fick lov at Gå från stan, det var kallt!) eller i förrgår. 


nu måste jag nog fortsätta med min fina recension nu.. :P

herrå

---
gick bra att gå idag.. och våran grupp kom först in i mål :D eller en ifrån våran grupp eftersom jag, ida o kristine fick gå hem på vägen och katarina, johannat o janet var lite efter emma eftersom hon hade tagit min cykel så att hon skulle komma föra anders, danne och robert.. :D haha.. ni kom inte först i år heller pojkar.. haha.. rätt åt er efter vad ni gjorde mot våra stackars cyklar.. :’(


snart är det träning.. match mot b-tjejorna.. fr se hur det går.. är ganska så trött i mina små, svaga ben nu.. :S men jag sk anog orka springa lite i alla fall.. :) 
Och imorrn är det storfors som gäller! ste g1 i sm.. kul ska det bli :D 


ne nu måste jag gå byta lite kleader, emma kommer snart med min cykel och sen är det träning :)

å ikväll komme rpälsklingen också, längtar efter han :D 

Kraam

_____________________________________________ ___________________________
Om man köpte Ericsson-aktier för 100 000 SEK för cirka 2 år sedan så är devärda|kring 4 600 SEK idag. 
Om man istället köpte telecom, t.ex. Song Networks, för 100 000 så har man idag 791 SEK kvar.
Om man var klok för 2 år sedan å gick på bolaget å köpte starköl för 100 000 SEK, drack ur dem, å imorgon går å pantar dom får man 6 741 SEK. Är det därför grabbarna på torget kallas A-laget? Smarta grabbar det där!
_____________________________________________ ___________________________
sm i storfors
Sön 3 okt 2004 19:55
så har man vart i storfors hela helgen dåra.
första matchen spela vi mot lindesskolan, vann med 18-15. spelade inte särskilt bra.
andra matchen va mot kärra. gjorde en bra första halvlek, 9-9 i paus. men sen förlorade vi med 26-13. ajaj.. men så är dom ju ett av sveriges bästa lag också.
mot storfors sen vann vi med 28-4 eller något linkande... slutade totalt tvåa efter kärra och är nu vidare i steg 3. :)


men nu måste jag plugga no. fy fan, hade helt glömt bort det..:P uschusch-.. känns som det inte kommer att gå särskilt bra... blee




jaja.. bäst jag öpnar böckerna.. :(



kram
måndag
Mån 4 okt 2004 22:32
fick en trevlig överaskning i morse :D Du är underbar, men det vet du ;D

Men efter det har inte dagen bara varit seeg..:P Gjort ett no prov, som gick bra :) börjat med min finfina lägenhet på hkkn. sen har jag vart ute och ridit med maria o eva i regnet. vincent höll på att bryta benen ungefär 100 ggr..:P men han klara sig med 2 smutsiga knän och en litet sår på frambenet.. :P

sen har jag setat och försökt pluggat. har inte gått särskilt bra. men lite måste väl ha fastnat i alla fall... 
så har jag duschat också och n ska jag ta å kila iväg till sängen fr jag hålle rpå att somna. jäspjäsp.

Bonna notte!
oglad..
Tis 5 okt 2004 22:25
.. är jag nu..:P inte bra det.. :(
so prov
Ons 6 okt 2004 21:40
gick fint faktiskt :) men våran lärare är lite vimsig.. he :P

idag har jag ridit lite granna... gick väl sådär. :P sen kika jag på när ida red, sköjj det :) Och sen kom (äntligen) min pälskling hit :D åt nå märklig mat och sen har vi bara myst hela kvällen... goosit :)
Ska sova en stund nu tror jag :) så jag kan vakna lite piggare imorgon än jag va i morse..:P jaja.. 





hare gött alla!
haha
Tors 7 okt 2004 21:53
snackar med kristoffer i telefoonen.. han har spillt ur all oboy på golvet.... hahaha.. så ringer han mig bara för att berätta det... så fick ha ett minidampanfall på mackan.. haha...


är rejält trött nu.. tror jag ska sova..



kram
ny säng :D
Lör 9 okt 2004 19:34
har jag köpt idag :D en stor å Mjuk!! haha :D lite knepig försäljare på Mio.. köp inget där för han va dum i huvudet ! :P

har varit och kollat på handboll också.. först dam match sen herr match.. båda vann samueldal..:D


bnu måse jag kila för pöjken är lite grinig på mig..



Kram
borlänge borta
Sön 10 okt 2004 19:59
nyss kommit hem från matchen dårå.. vi vann med 16-11.. vi spelade väl inte så värst bra då, som alltid mot borlänge.. menmen.. :P 

imorrn är det skola igen.. är ganska så less på den nu.. uschusch..:P och imorrn skulle vi till borlänge och lyssna på något föredrag om dna o arvsanlag i shiit...fan va drygt... men bättre än skolan i alla fall... 


















Har ridit idag också.. va ut i skogen en stund, det va underbart :D Länge sen det va så mysigt att rida :)
Men imorrn blir det dressyr igen... det är kul det med :) ibland i alal fall.. Och nästa vecka blire hoppträning! Längtar!!!





Ni får ha det goet! 

Pyss
12:e oktober
Tis 12 okt 2004 20:27
spaniens national dag för dom som inte visste.. ;P haha.. jag hålle rkoll på det mesta.. har ju ett stort Jävla huvud att samla alla onödiga grejer i.. enligt Kristoffer.. ;)



har nyss kommit hem från träning.. fick ont i benet där.. ingen aning om varför...:P bajs bajs.. och jag som faktiskt ville vara med till mockjokk imöraa:P men jag tror inte det är en bra idé.. så måste jag hinna rida också.. bajs vad mycket det är..:P:P 

Red dressyr idag.. gick ganska fint :) bättre än i går.. och det är ju bra att det går framåt.. men det va jobbigt.. Mycket..


och imorse fick vi spela fotboll istället för att ha konditionsträning bara för att vi råkade gå till fel grupper.. haha... det va mycket bättre :D fast kallt var det.. min näsa var alldeles röd och tårna också.. 















Måste gå och sova nu.. är lite pömsig :) fast först ska jag käka lite och duscha.. 


Kramis!
????
Ons 13 okt 2004 18:39
Om Man Ger En Ko Choklad , Får Man Choklad-Mjölk Då ?
mi día
Tors 14 okt 2004 17:13
no prov idag.. gick inte så bra eftersom jag hade glömt bort det och ,min bok låg kvar i ksåpet.. ajaj.. men som tur va så gick det att fuska.. riktigt rejält, eller hur emma.. ;) hehe...
sen hade vislöjd.. fortsatte att sy lite på min pappegoja.. riktigt sötis blir det.. haha ;D

å mat tanterna va på mat mässa idag så vi fick fixa käk själva så jag å ida cykla ner till take away och käkade buffé :D sen kom danne o halsstrand o sa att hela skolan hade fått sluta så jag å ida kila runt lite på stan.. 
hiittade handboll dojjor på intersport så mamma fick kila ner på stan med lite pengar, och hon va på riktigt bra humör så jag fick en tröja också :DTack Mor :D


när jag kom hem gick jag upp te stallet.. linnéa va där.. vi snacka lite skit.. haha .. sen red jag lite dressyr på banan, eva kom och hjälpte mig lite. då gick det lite bättre. tack för hjälpen...

sen åkte jag hem till pöjken, när jag kommer hit är han inte är... va tydlingen o fixa lite grejjor. så nu sitter jag vid hans datorn och väntar på att han ska komma hem :P


jaa.. det va min dag det..


jhare fint alla!
fredag
Fre 15 okt 2004 16:13
en hel helg framför sig, känns bra. 








ska upp till pållen nu. Gulla lite med han sen ska jag rida :)
sen kollar kristoffer hit :D 
















Ha det najs..:P
- ingen rubrik -
Lör 16 okt 2004 17:55
inte gjort nå mycket idag... kristoffer är här.. vi kanske ska på bandy ikväll.. :) får väl se... 



ska gå och äta nått... Kram


----------


nu blir det bandy ikväll.. ska bli sköj.. :D fast jobbit att åka
väntar på att Kristoffer ska komma hem, sitter vid hans dator men han är på något möte på lugnet. :P
ska ta å titta på tv med hans bror nu, han är frän han :D
:D
Sön 17 okt 2004 13:20
Hoppat idag.. var otroligt kul :D har inte hoppat på en hel evighet! :D och bra gick det också :D kuuul....
på onsdag blir det hoppträning i vika.. känns underbart att ha kommit igång igen :D


sen blir det lite plugg och sen hem till pojken :D










hare fint..kram
london
Mån 18 okt 2004 15:49
kom precis på att det bara är 2 veckor kvar tills vi ska till londo.. ska bli äkta kul alltså :D 





Ska ut och rida snart, ta det lugnt idag :) sen ska jag till kristoffer och plugga matte med han...









ha det fint..Pöss
19:e oktober
Tis 19 okt 2004 21:16
idrotten idag= katastrof... haha.. fan va pinsamt det va alltså, 
skulle göra inlägg å grejjer på koppis och jag var vrkligen sämst 
av alla.... haha.. bollarna kom ju inte ens fram... menmen, jag 
överlevde ju i alla fall...;P



så har vi fått skolkatalogerna idag- Äntligen :D sköjsköj...


så har jag ridit också, gick riktigt bra. Eva tyckte det såg fint och 
stadigt ut. känns bra :) Å imorgon är det hoppträning i vika, rooligt, 
har inte tränat sen den 5 maj! ganska många dagar det..:P


hanboll har det varit idag också.. det va kul, länge sen jag tränade, 
nya skorna hade jag också :D fast jag fick lite små ont i fötterna:S




nu sk ajag duscha, sen ska jag sova i min nya sänga som har kommit 
idag, underbart, men ensamt..




Kramkram




-nu när det är mörkt och kallt längtar man tillbaka till dom ljusa varma 
dagarna i Italien, fotboll och beach volly...
träning :)
Ons 20 okt 2004 20:35
riktigt kul att träna idag, roligaste på länge :D och bra gick det också :)Men nu ska pållen få ta det lite lugnt i några dagar. skönt för han tror jag...



skola idsag också.. engelskan va inställd, knäppade oss i korridorerna innan vi gick ner på stan. hittade lite fina pryla faktiskt.. men jag måste fortsätta att spara pengar tills vi ska till London, om 1 ½ vecka! Sen hade vi idrott, boxades, jag o ida hade kulit. Och so lite senare a riktigt kul. Hans är verkligen en hyvens lärare alltså.. ;);) lite smått forvirrad bara ;P






ska nog ta å ringa lite granna nu. :D

Ha De!
( _,_ )
Tors 21 okt 2004 22:16
sitter här och borstar tänderna.. haha :D 




inte hänt nå speciellt idag...




ska sova, i min nya säng i natt igen :D
dextrosol
Fre 22 okt 2004 17:15
i morse ramlade ida på sin dumma cykel när hon skulle till skolan.. och fick ont i sitt ben.. stackars henne.. så skulle vi gå förbio skolsyster för en liten undersökning och då hitta jag massor! med dextrosol i hennes skåp som jag smuggla på mig :D:D hihi.. så jag har knaprat i mig massa sånt idag.. :D 
matte provet gick nog inte jättebra, men det funkar väl i alla fall... och på idrotten spelade vi innebandy.. fast jag sloga alla, jaime tre gånger så malin nån gång också, förlåt, jag va lite gälen ;P 
sen missade jag och ida bussen, så vi kilade runt lite på stan... såg en snyging där.. hehe.. köpte en sak där.. nufiken nu va? skojja..:P
när jag kom hem skulle jag baka rulltårta men jag glömde bakpulver så jag fick börja om.. hehe.. sämst jag är.. men tillslut blev den bra :D ska se om den smakar goett snart :D







nu ska jag upp till hästen, han ska få vaccin. Sen ska jag till baojen å mysa :)










Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

-känns som om vi är på väg att hitta tillbaka till varandra igen. 
och det känns bra :)
.....
Lör 23 okt 2004 20:22
vakna i bojsen imorse. så fanns det ingen frukost. 
och kristoffer skulle till lugnet å ta nå lag kor :P kallt 
som satan var det.. och hungrig var jag också.. 
höll på att dö eller nått...
Robert va där.. han va inte så glad för hans klubba hade 
gått sönder och den andra han hade va tydligen lite kass.. 
så han åkte runt å svor lite, men det va bra, annars 
hade jag inte känt ogen han.. ;P
sen kom Jerk också, ville tydligen vara med på kort han med.
Han va den enda som va snäll och gjorde mig sällskap, 
alla andra åkte bara skridskor.. tråååk.. lilla jag ensam
vid den stooora bandyplanen....:’(







match imorgon.. rättvik borta.. får se hur det går.. kan bli spännande!
match idag
Sön 24 okt 2004 09:45
mot rättvik, i rättvik.. jobbigt att åka dit... - trött.. :P 
å på eftermiddan är dam match på lugnet. samuelsdals if -borlänge hk derby.. :) spääännande.. kom å titta vettja ;P



nej sk åka nu tror jag.. ha det Fint!
skola...
Mån 25 okt 2004 08:37
är det nu..känns som att jag verkligen inte orkar.. spanska prov direkt efter klass rådet..shiit..:P men det går nu ganska bra ändå.. hoppas jag.. 

jaja.. måste kila..kraaamp
faan! :’(
Ons 27 okt 2004 15:54
;) sköja. inget att säga ”fan” åt. allt är bra!! :D 

har varit på lugnet idag.. fått lite väg ledning bland programmen.. :P har ingen aning om vad jag ska välja.. hjäälp.. :S men men.. är ju ett tag kvar tills vi ska välja såå.. :)

spelade innebandy på idrotten.. jag är sämst.. haha :D men det spelar ingen roll. Råkade fixa ut sanny över sarjen. men fick nog inte göra så men det bara blidde så lixom.. så råka jag slå han lite på benen också.. tror inte man fick göra så heller för han va lite små sur på mig efteråt.. hee.. ;) men det var i alla fall roligt som satan :D Hoppas vi får va med på drag.. eller ff eller va det nu blir!?!? hmm..:P

ska rida snart... i det fina vädret, mojsigt.. :) 
sen måste jag plugga lite engelska.. prov på fredag.. shiit alltså.. men, fick i alla fall bra på SO provet sist.. känns gött. :D
kristoffer kommer hit ikväll också tror jag.. :D glaad!



nepp.. nu ska jag inte sitta här å tröka nå mer..:P
Kram banan! (eller nått)

föresten så har carro världens räjser cykel :D hiii !
fyra
Tors 28 okt 2004 21:34
dagar kvar till vi ska till london.. whiiee.. :D shopping shopping... :D ska bli riktigt roligt :D


vart vid gruvan idag.. future tech (?), nere i gruvan och masssa andra saker. sköjj. bättre än skolan i alla fall....

sen cykla jag till kvarnberget tll anki som fixa frillan lite.... :P:P så nu är jag hemma hos kristoffer å fixar det lite mer :)


är trött.. busar lite grann.. hehe.. tror att patrik blev lite sur på mig.. ;D






ska nog ta å plugga nu.. prutt!
30:e oktober 2004
Lör 30 okt 2004 17:38
Sov hemma ho spojken inatt.. mojsigt :) fast han skulle upp tidigt, typ 6 eller nått.. iväg på cup skulle han. men som tur är har han en gullig far som hade lovat mig skjuss vid 10 så jag kunde sova vidare :)


när jag kom hem åkte jag upp till lugnet och kollade på handboll, syrrans lag spelade... massa folk där, rune å svenne skulle döma deras första match å päron o andreas va där å kika på tjejjor. så kom martin också. Fick massa godis av andreas.. snällt snällt.. 


när jag kom hem gick jag upp till hästen å red lite.. dressyr blidde det idag. gick Hur bra som helst. känns lite taskigt att det börjar gå bra nu när banan börjar frysa..:P 
Men imorgon blir det i alla fall hoppning. Det ska bli kul! :D



Ikväll ska jag å ida till caroline och titta på film.. å busa lite.. emma å malin kommer också. och kristine kanske? jag vet inte rikigt :P 
Så hoppas jag att kristoffer kommer hit sen också... vi får väl se hur det blir. :P


Har börjat packa också! På måndag, 06.30 bär det av mot england-london :D jeevlar så skööj det ska bli! whiie..!


Ska fortsätt packa nu, ich städa rummet... :P 


Kram kram, ses på stan..:P
London!
Sön 31 okt 2004 20:01

imorrn flyger vi, jag ida emmy och eva till London... 
ska bli satans roligt faktiskt :P 
är färdig packad å allt :D

















Världens underbaraste morgon imorse. 




har vart på bandy idag också.. kallt, men kul :) 





Kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0