Juli

ojojoj!!
Mån 19 jul 2004 19:13
vad det va länge sen jag skrev!! :P

har iallafall haft en UNDERBAR vecka i Italien!! Jag och ida har träffat så många underbara människor så man kommer inte ens ihåg va alla heter. Men jag saknar dom redan. Efter en vecka med vollyboll hela dagarna har jag och ida blivit riktigt bra! och kvällarna var underbara dom med. och sol har vi fått på oss, är lite neger nu i alla fall.. även fast jag flagnar.. eller vad det heter .. :P 
också har vi lärt oss lite mycket nödvändiga ord också.. haha :D och blivit förföljda av en kypare i spännisbyxor.. :S uuurk!

nu är jag hemma hos pojken.. vår dator funkar inte. :P blää... 

ska kila..

/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0