Januari

1a januari 2004 =D
Tors 1 jan 2004 19:35
fy fan.. champange (stavas det så? haha) har inte den bästa smaken direkt.. =S tvinga i mig 4½ glas.. usch.. gillar det inte.. haha..
Men kul har jag haft i alla fall... Fast än jag bara va med mina små kusiner.. Lite galet har jag å Cajjan haft det.. ;) hahaha... skulle ju ha dragit te Rättvik men vi ångra oss.. haha.. men det hade ju vart kuul.. ;) hähä... Lars va helt gaalen, han å niklas smällde raketer rätt in i skogen.. Hur lyckas man?? haha.. Sen kommer lill kussen in ( 2 år ) ” jag är rääädd, dom kastar eld där uute” haha, sööt som stryck!

nä, nu har jag ont i huvet å är trött...=P haha.. pus spå alla.. 
Hoppas 2004 blir ett jävlans bra år! =D hehe
Gott nytt år på alla!










Även om du tog tillbaka allt som du har sagt 
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär 
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal 
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig













it isent easy when its hard (detär inte lätt när det är svårt- för dom som int kan engelska..=P)
Friday
Fre 2 jan 2004 14:52
Har ridit vincent idag... Gick underbart bra! =D Det är så roligt att rida när det går så bra! Nu akn jag väl inte rida ordentligt i 2 dagar och sen är det dax för mätningen. Är lite nervös. Roligt ifall han skulle klara ponny måttet men det är bäst att inte tro det. 

Lilla underbara Ida ska komma hit sen. Love you darling...=D 

Imorrn blire handboll hela dagen... suck... vad jobbigt... Inte handbollen men allt jävla jobb vi ska göra! Fast vi får ju iaf pengar för det!

Jobbigt att träffa en viss person i laget... Hur ska jag kunna hålla mig ifrån att säga någonting?? hm.. måste klara det. Har ju lovat!!! Fan asså- du skulle aldrg ha berättat det! ;P

Men ha en fin dag, helg och allt.. Skolan börjar på onsdag.. =S
Saturday
Lör 3 jan 2004 17:19
handboll... har kollatpå och spelat handboll idag.. har inet gått nå bra! uschusch!
silver...
Sön 4 jan 2004 16:49
...som vanligt..=P 

förlora finalen med två mål- attans mackaroner.. hähä.. men fick iaf en medalj..=D
Han blidde en ponny... =D
Mån 5 jan 2004 18:53
otroligt lättad efter mätningen idag.. Min lilla pålle är en ponny nu!! =D=D
Va å träna i vika.. gick riktigt braa faktiskt.. =D förutom på söutet.. haha.. men men...=P

Har eifnt.. pussssssss
snowboard
Tis 6 jan 2004 21:06
vart i bjurs å åkt lite snowboard idag.. riktigt kul faltiskt.. tråkit att det inte blev så länge bara..=P 

ska sova nu.. eller kanske inte riktigt än men snart iaf, är jäte tröött åsså ska jag upp tidit imorrn å åka te min moster å rida lite... hihihi...=D

mm... men ni får ha det så bra allihopa kram

//sara


Å anders- du Är fanatisk.. haha.. (inte för att du kommer läsa det här men..=P)
Skolan...
Ons 7 jan 2004 11:55
.. börjar nte idag!! =D har studie dag idaa.. wiii! så the school starts imorn istället!! satan va skönt å få en xtra dag.... hähä..=)

ska rida idag... först hos min moster med min söta ”lilla” kusin.. sen här hemma med min andra söta ännu mindre kusin...=P hähä.. Ska rida Treasure- Tack karin, verkligen hyggligt av dig.. =D hihi

måste kila nuu.. Puuss
hejhej
Tors 8 jan 2004 09:33
skolan idag..=P
Fredag
Fre 9 jan 2004 16:30
vart i skolan idag dårå..=P tråkit..=s
sen har jag ridit vincent lite grann.. han va jätte duktig..=D
ikväll ska jag upp på lugnet å kollar på lite handboll...=D roligt, roligt...

hare så braa!
Källviken
Lör 10 jan 2004 15:42
jag å therese va i källviken idag..=D fast jag mådde inte så fint och Therese frös, så vi åkte inte så länge..=P Men det va i alla fal roligt...=D
har sovit ett tag nuu...sköönt.. hehe.. nu sk ajag väl upp te stallet å pyssla lite- om jag orkar..!?

men aher fiint.. Puss
sunday
Sön 11 jan 2004 18:19
Sovit halva dan idag.. sköönt.. inet ofta jag gör det..=) 
det visade sig att jag hade 39,4 graders feber igår när jag kom hem från backen..=S inte konstigt att jag mådde dåligt...=P 
Så idag har jag bara tagit det luungt...=D

*Kramar /Sara*
monday
Mån 12 jan 2004 20:27
måndag idag...=/

Hade engelska på morronen.. fick tillbaka våra prov. Fick mvg, fast det hade jag fått veta tidigare men i alla fall.. Är riktigt stolt faktiskt.. skryter som fan.. haha.. sorry alla som behöver lyssna.. =Psen hade vi matte diagnos.. tror att d gick ganska bra faktiskt... 

aja.. sen fick vi iaf sluta - 11.50..=D sköönt, så nu ska jag ut och rida i den nya snön... sen ska jag spela lite handbooll.. =D

men hare så fint..

pusspuss

---

Tråki match idag..=P fast vi vann iaf.. 
gjorde illa näsan- igen...=S

men men...

ska dricka lite te nuu. =D 
puuss
miércoles
Ons 14 jan 2004 18:18
inte gjort mycket idag...
Vart i skolan, ridit- gick braa.. =D 

nu ska jag käka.. sen ska jag läsa lite gann tror jag, svenska läxa.. Ondskan.. Jättebra!! =D hähä..
pussar
15:e januari 2004
Tors 15 jan 2004 20:41
Vart i skolan idag som vanligt.. =P Gjorde klart min väv på syslöjden.. den blev jääääättefin... ;P haha...
sen fick vi tebax matte diagnosen, 1 fel...=P va väl braa.. =D 

Också har jag ridit. Dressyr.. Gick jättebraa.. =D

Å läxorna har jag gjort också.. iaf en.. hähä...=P ska gå å plugga lite till nu..
hare så fiint.. Puss
aa..=)
Fre 16 jan 2004 20:26
äntligen helg.. =D va sköönt.. 
vart i skolan idag igen... 
Hade lite kul för mig själv på svenskan...haha...=P 

Sen har jag ridit lite grann och nu gör jag ingenting.. trååk.. 

aja.. ska iaf bli en skön helg.. Hoppträning på söndag- Håller på att längta ihjäl mig.. ;D haha..

Men ha det så fint. Pussar
Nice
Lör 17 jan 2004 20:05
lördag idag.. =) 
Sitter å lyssnar på lite musik.. Ska ner å äta fruskort snart..=)

---

Inte gjort mycket alls idag. Va på coo på panta burkar- fick 195 kr.. =P hehe.. d va ju bra .. hehe..
sen har jag vart å lekt med kusinen lite grann.. =) Han hade nån tåg räls som han tyckte va jätte kul..=) Så ”lärde” han mig hur man dricker läsk med fingrarna.. haha.. Han är för sööt.. :D







We live in a free world
I whistle down the wind
Carry on smiling and the world will smile with you
Life is a flower
So precious in your hand
Carry on smiling and the world will smile with you







Men hare så bra. /sara
Träning
Sön 18 jan 2004 15:24
Hoppträning idag.. Gick kanon braa.. är skitnöjd.. =D Vincent va så duktig så.. =)

Hm.. nu vet jag inet vad jag ska göra..=P kanske hittar på nått med ida sen.. skulle va kul men hon hade fått lite ”trubbel”... haha ;D 

Hare fint. Pussar



Läst idag: 

Han Är Stor Han Är Stark Han Är Mittfältets Monark 
Han Är Bra Han Har Boll Och På Planen Har Han Koll
Han Är Snabb Han Är Först David Beckham Han Är Störst
Han Är Bäst Han Är Ung Han Är Hela Världens Kung

=D
coolingarna.. ;P
Mån 19 jan 2004 22:45
hahaha... jag å linnea va helt galna idag.. Galoperade flera km i snöstormen.. Med 5 kg kläder pannlampa och slalomglasögon.. HaHa. Vi såg inet kloka ut kan jag lova.. Men kul som attan va det.. =D hähä..

jaja.. ska väl duscha och gö lite läxor nu..=P 

Pusspuss
källviken...=D
Tis 20 jan 2004 21:34
wii.. va i källviken idag.. mycket kuul.. hähä.. =D 
Va faktiskt riktigt duktig på att hoppa.. - or not!? ;P haha
Men att åka lift VA jag faktiskt bra på.. haaha.. Jag å malin va bäst.. höhöh.. 

aja.. hare fint.. Pussar
Buurr..
Ons 21 jan 2004 20:35
lite kylig dag idag kan man väl säga.. 20 minus... eller hut kallt är det? Kallt äre iaf..
ska inte göra mycket idag.. eller, jag ska fixa den där idrotts mojjen..=P no läxa, so läxa, spanska läxa, matte läxa... =P fan alla jävla läxor.. dom kommer döda oss snart.. =’(

jaja.. mååste kila.. Pussar

nemas problemas? hmm. jo!..=P
Handboll EM
Tors 22 jan 2004 22:04
Börjar om 4o minuter!
Sverige-Ukraina.. Inte svårt att lista ut vem man hejar på? =P hee
Har inet gjort mycket idag.. vart i skolan.. Ganska kul på son hee..=) Ritade en hamster men hårförlängning..;P haha.. jaja.. sen har jag pluggat.. gör inget annat nästan.. Och efetrsomd et är så kallt så blev det ingen ridning idag heller..
aja.. ska plugga lite mer nu.. =S 
Puss









(Got the tv on ’cause the radio’s playing songs that remind me of you)







Vann med 31-25.. Men bättre kan ni väl?
Helg igen..=)
Fre 23 jan 2004 18:24
Fan va snabbt den här veckan har gått!! Det va ju nyss måndag!!
Fast det är ju iof bra att veckorna går snabbt... 
Idag har jag ridit.. ! Ganska så länge sen jag gjorde de.. inte sen i måndas ha jag ridit..=) det gick ganska braa.. men...=P 
Ska käka pizza idag. Mums.. =q hehe... (hungrig.. hehe..;P)

jaja.. Alla får ha det så Bra!
lördag
Lör 24 jan 2004 11:55
(),,,() 
(* *) 
(oo)
Edsbyn...=P
Sön 25 jan 2004 07:37
Ska till edsbyn idag.. Mellansvensk Elit.. Ska bli skojjsigt.. Fast lite långt att åka..=P måst eåka så tiiiiiidigt..=S aja.. Får iaf åka buss med söta lilla therese.. det är ju alltid lika gosigt.. ;D =D 
Måste åka nuu.. 
c yaa! =D
Zucchero - 26:e januari 2004
Mån 26 jan 2004 21:57
Rolig dag idag.. har vart glá hela tiin.. hähä.. =D 
va i skolan först dådaa.. ganska så rolit faktiskt.. höhö.. Sen va jag å Linnea ute å red som nå galningar som vanligt! Muhahaha.. stackars små hästar.. ;D 
Sen så va jag och spelade handboll i Borlänge, spela mot 88orna.. haha.. spelade väl inte så bra men vann iaf...23-9.. hähä....=) 
nu sitter jag iaf här å filofiserar.. haha.. ;D








En fin pojke på dig ser 
Du tittar på honom och ler 
Du önskar att du honom kunde få 
Men du vågar inte fram till honom gå 
Du tror du är ful och blyg 
Och nöjer dig därför att titta i smyg 

En vacker flicka mot dig ler 
Du rodnar och hoppas hon inte ser 
Du vill resa till kärlekens land 
Och hålla om hennes hand 
Men du tror du är ful och blyg 
Så du gillar henne bara i smyg 

Två vackra personer på varandra ser 
Pojken rodnar när flickan ler 
Båda drömmer om att hålla hand 
Och resa iväg till kärlekens land 
Dom kommer aldrig varandra få 
För ingen av dom vågar framåt gå



nått man känner ingen på nått vis...=P haha ;P






Ha det så bra alla människor!
Tisdag
Tis 27 jan 2004 19:50
har köpt nya brallor idag.. Känner mig ganska glaad, =D men lite fattig.. hehe .. =þ

handbollen idag gick väl inte så bra, men dom spelade åtminstone en bra halvlek..=/ 

Nu sk ajag gå och läsa lite so, no läxa..=P fan va tråkigt.. men det behövs..=P Pusspuss
skridskor
Ons 28 jan 2004 15:55
jävlans va kul det va...=D haha... gjorde faktiskt hela TVÅ mål.. Jag, robban å jeton va ju helt klart d bästa laget!! ;D haha... fast jag va inte så bra på att stanna.. hehe..=P
sen va jag å ida å kika i killarnas omklädningsrum.. muhahaha.... roligt, busigt, omoget? eller vad.. haha... fast såå mycke hade dom väl inte memot d.. hahahaa.. =P

jaja.. ska rida idag, dressyr lektion..=D kulkul... hoppas att det går bra bara.. hee..

jaja.. ha det fint.. Kramas
svenska
Tors 29 jan 2004 20:30
har svenska nu.. haha..
det va ju vääldigt kull.. ;P nee...=P 

vart i skolan idag dårå... ovanlit? noope.. =P hehe 

håller på att plugga no. eller boken ligger iaf här framför mig fast jag har inte vågat öppna den än.. =S

Nu ska jag kolla på Handboll...=/

Pusspuss
Tired
Fre 30 jan 2004 19:14
im so tired.. *jääsp*

jag och ida har haft ganska skojj idag.. haha ;D intressant, eller? hihi 
ska till ’krillan’ ikväll.. 3vlit3vlit.. =D
So sweet..=)
Lör 31 jan 2004 11:22
skulle till backen idag... Men, det blidde inte så.. Måste rida idag, och fixa lite grejer. =P 

Imorrn äre hoppträning.. =D Äntligen får jag träffa Casper igen!! Är ju en hel månad sen jag såg han sist.. saknar han så mycket!!!











Men kram på alla lyckliga/olyckliga männsikor.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0