December

22 dagar
Tors 2 dec 2004 21:19

kvar till julafton :) skööj... 
imorrn har vi tudie dag så då ska jag ner och köpa julklappisar :D jeje...






idag har jag åkt pulka i stennäset.. sköjjigt! :D:D









hanna är den sötaste ungen.. :D haha.. nästan :) 




Hare sött..pyssisar





Fan vad sur jag blir på mig själv! jag är stans störtsa pucko... Lovar!!!!
FAN OCKSÅ!
lördag
Lör 4 dec 2004 19:19
ska ner på staden med mi madre y mi hermana.. najs. :) köpa lite juleklappisar och sånt kanske.. om man hittar nått, svårt att komma på vad man ska köpa, men så är det ju alltid.. Har i alla fall mycket pengar att köpa för, det gör det lit elättare i alla fall :D




igår vare kalajs här, syrran fyllde år så hela släkten va här. Det va lite trevligt. länge sen jag såg alla. Så var kristoffer här också, han va ’sjuk’ så han hade varit hemma från skolan hela dan och eftersom jag hade studiedag så kunde han lika gärna vara här. Det var toppen..:D



Men nu ska jag gå å fixa mitt um tror jag.. ser förjävligt ut, som alltid.. bleeblee...



jaja.. hare fint..Pyssar


’vart tog den där lilla, glada flickan vägen?’
Skola igen...:P
Mån 6 dec 2004 14:59
en lång helg har det varit.. :D skönt det iaf.. 

Men nu ska man tillbaka till skolan.. känns segt som satan..:P men jag kom i alla fall upp på morgonen, lite ovanligt.. :P 

no ”prov” idag?? hoppas inte, för jag har inte läst nått..:P 

På kvällen ska jag rida, dressyr idag igen, hoppas på att det går bättre än igår. Sen vet jag inet riktigt, kristoffer kanske kommer hit, kanske inte...






Ne. Nu ska jag kila iväg å borsta tänderna. Ha det goetT!!

_____________________________________________ ___________________________

Vattuman
(aquarius)
21 januari - 18 februari

Min planet:

Du styrs av Uranus, solsystemets starkaste planet. Att vara styrd av Uranus innebär att du tjänar på att utveckla din medfödda självständighet. Men akta dig för att vara för rebellisk.

Mitt element:

Du är ett lufttecken och det betyder att du är uppfinningsrik, social och objektiv. Visa detta när du vill göra intryck.

Mina positiva sidor:

Du har en mycket skarp iakttagelseförmåga och det är svårt att dölja något för dig, dels därför att du är intuitiv och dels för att du tänker länge än näsan räcker. Du hatar gamla konventioner och dumma lagar. Du är också originell på ett uppfriskande och intressant sätt och du dömer aldrig en person innan du tagit reda på sanningen eller lärt känna honom/ henne. Du kommer att gå så långt du vill om du utvecklar din känsla för rättvisa och vågar stå för dina annorlunda idéer.

Mina negativa sidor:

Tajming är inte din starka sida, du kan vara taktlös trots att du inte menar det. Ibland gör du klokt i att tänka innan du öppnar munnen. Försök at tygla din beräkneliga natur.

Så funkar du i kärlek:

Jämlikhet och själarnas sympati är det som får dig att tända. Kärlek är dock inte livsviktig för dig, eftersom du dels är så självständig och dels älskar att vara fri att gå dina egna vägar. En konsekvens av detta är att du är svårfångad, trots att du kan verka mycket flirtig. Du synar din blivande partner i sömmarna, innan du inleder en relation. Ett hett tips är att du bör ge kärleken en chans, man behöver inte bli livegen bara för att man är kär och har en partner.

Bästa kärleksmatchningen:

Lejonet, Tvillingarna och Vågen.

Sådan är du som kompis:

Då du är så charmig, smart och trevlig har du många polare och även nära vänner. Du är social, men du har också ett stort behov av att vara ensam ibland. Alltför nära vänskapsband som leder till att andra blir helt beroende av dig undviker du. Framhäv dina idealistiska och vänliga sidor i kontakten med nya vänner.

Bästa kompismatchningen:

Vågen, Tvillingarna och Skorpionen.

Din hemliga styrka:

Du kan umgås med alla typer av människor.

Intressen:

Du fascineras av new age och alternativ medicin. Hitta din speciella grej för att finna dig själv, varför inte aromterapi eller kristallmagi? Vattumän får utlopp för sin drift att kommunicera genom att skriva brev.



Skola/karriärtips:

Du löser dina uppgifter med hjälp av en spännande blandning av logiskt tänkande och fantasi och du kommer ofta fram till uddalösningar. Framhäv ditt originella tänkande och låt inte andra ta åt sig äran. Det är viktigt att lärare/chefer upptäcker din kompetens.

Hälsoprofil:

Din hälsa är ofta god, kanske beror det på din gladlynta och nyfikna läggning. Du gillar att testa annorlunda träningsformer, som till exempel fäktning, afrikansk och latinsk dans och meditation. Men också sporter som snowboard och windsurfing är helt i din smak. Känner du dig hängig kan du piggna till av hälsote, vitaminer, järn och vitlök.

Din färg:

Kamelbeige. Bär färgen när du vill vara framgångsrik eller fixa något viktigt.

För dig som har ascendenten i detta tecken – ditt sätt utåt:

Originell och ironisk.


_____________________________________________ ___________________________

PUSSPUSS




INSTÄNGD!

HJÄÄLP.. instäng i nå klas rum i skolan.. :S scaariii.. mörkt är det också.. hjeelp.. men jag hoppas den går att öppna innifrån... men det borde den kanske göra, annas är det en knasig dörr.. ;P 
Men jag har iof inget emot att sitta här och vänta på skjuss hem såå.. jaja.. fattar inte hur george kunde missa att se att jag var här.. muhahhaha.. 



jaja... ha det fint.. PUSS
ajaj
Ons 8 dec 2004 21:40
ont i mina ben.. skulleinte varit med på idrotten idag.. nejnej..:P
stefan var i all afall schnell som låste upp hissen åt mig, o nåra fler.. :) 


blir ingen träning idag. pga av benen. Blir plugg istället. NO, Bild, Svenska. :P:P










undrar hur det blir? Tycker inte om det där. 




Älskar min kristoffer <3

//sara
----

nu är no:n färdig pluggad.. ischisch.. tråkigt äre..:P men svenskan är inte riktigt klar, men bra blir den.. promise.. 
så äre bilden också, hade tänkt att bli klar med den tidigt så slipper man bry sig senare.. Smart, för en gångs skulle..:P:P


jaja... duchen nu iaf..

ses!
escoela..:P
Tors 9 dec 2004 19:41
har so nu.. men 5 minuters rast innan film.. 



haft no prov idag.. gick bra :) glá.. 




ikväll ska jag skriva klart svenskan. Sen kanske kristoffer kommer, eller så åker jag till han.. så ska jag packa också..

men nu börjar vi..Puss



Fick ett klokt råd av någon idag. Någon som jag verkligen inte förväntade mig det av. Oväntat. Men tack, ska följa det. Lovar! :D
Uddevalla :D
Fre 10 dec 2004 14:28
jepp.. bussen går om 20 minutes. 6 timmar i en lång buss. har kommit på att om man sitter långt fram kommer man fram fortast.. mjoo...;P

Ska nog ta och ringa till kristoffer och höra om han ar tid att prata lite.. Hoppas, men tvivlar..:P



så, imorrn är första matchen i flick SM steg 3 2004. jo. vi ska äga.. jäässjäss..




föresten gick matte provet bra, tror jag. OCh svenskan är inlämnad osså.. fast än alla jävla maskiner i skolan är Kassa!! Fan va arg mn kn bli..:P:P



mjaa. ska gå nu. 

Puss, ha en bra helg.. 

Älskar dig Kristoffer!
d”,)
Tis 14 dec 2004 19:38
hello..


va hemma igår.. myss, eftersom kridtoffer också råkade vra sjuk..


och idag hoppade jag och ida över spanskan eftersom det är så oerhört Tråkigt!!!

och imnorgon är det sovmorron, för både mig och Kristoffer...

braig vecka det här alltsåå... :D



Fick tillbaka svenskan idag också, hade gått fint, och det känns shiit bra :D
















Nu ska jag kila iväg o vara lite social.. ;P



Pussar
15/12
Ons 15 dec 2004 19:47
6 månader idag. Tiden har gått jäkligt snabbt. Vart har all tid tagit vägen? Känns som att man inte riktigt hänger med ibland...

Men 6 månader= ett halvår, känns bra! Hoppas på många fler! :D











Idag har varit en bra dag. Hade sovmorron i morse. Och det hade Kistoffer också så det va mysigt att sova länge med honom. :D juppjupp.

sen hade vi bara tre lektioner, första kollade vi på film, Forest Gump, andra idrott= dans tredje SO, satt mest och gjorde ingenting... Härlit.

Sen regnade det så förjävligt att jag inet ville rida, fy mig..:P Så nu har jag suttit hemma och haft det soft bara eftersom träningen va inställd. Skönt att för en gångs skull slippa stressa!!

Så hoppas jag på att Kristoffer ska kunna ta sig hit i kväll. Skulle vara pricken över i:et på en bra dag!!!





mjoo... ska nog ta och plugga lite, so prov imorgon, och jag har faktiskt ganska bra koll på muslimernas religion.. jess jess!! :D 











Mat nu..Pyssar! 

Älska dig Kristoffer!!
weeej!
Tors 16 dec 2004 21:11
fick tillbaka 5 no prov idag.. hade gåt skit bra på alla! så fick vi tillbaka matteprovet som också gick skitbra!


fasiken så glad jag är!! :D:D







kristoffer är här nu, han sitter å pluggar matte. och jag ska gå ne roch duscha lite granna.. :)







jupp, så äre.. 
hare fint alla! *hick* har hicka..;P
hmm...:P
Fre 17 dec 2004 23:01
bra dag i skolan idag alltså.. Super :D:D hihi.. 

sen har jag å ida vart i kupolen å kikat.. najs.. snackade engelska gjorde jag också.. jäs!!








nu sitter jag här brevid en lite purkis.. :P haha

vad är det med dig? men jag älskar dig i alla fall!! Pussar på dig!!











Helgen blir softisch.. ;P


Nu ska jag gå å muntra upp purkisen.. he..

Pussar
hmm...:P
Fre 17 dec 2004 23:01
bra dag i skolan idag alltså.. Super :D:D hihi.. 

sen har jag å ida vart i kupolen å kikat.. najs.. snackade engelska gjorde jag också.. jäs!!








nu sitter jag här brevid en lite purkis.. :P haha

vad är det med dig? men jag älskar dig i alla fall!! Pussar på dig!!











Helgen blir softisch.. ;P


Nu ska jag gå å muntra upp purkisen.. he..

Pussar
bajs
Sön 19 dec 2004 22:39
:D




haft en trevlig kväll i bojsen,..dessutom har jag träffat en mycket trevlig kebeb svarvare :D tack för pizza bröpdet. det var mumsigt!!!


men ska jag sova...


Pyssar på alla.
juletid!
Mån 20 dec 2004 22:03
4 dagr kvar.. jess.. skoj med julisklappar. men jag måste inhandla några fler alltså... panic!! iiiiiiiiiih. när? har ingen tid.. får lov att ta mig lite tid alltså.. 




vart ne rpå stan och inhandlat några i alla fall. allt klart till pojken i alla all.. nästan. mjoo.. lite things kvar.. hihi.. 












lite lebbigt var det på stan idag alltså.. yääck.. ;S










Men Pussar Och Kramar!
jaa
Tis 21 dec 2004 17:11
träning idag.. ska fixa stallet å käka först bara.. så ska ja paketera in lite julisar :D










är trött som satan..:S orkar inte träna, ne fy!



men pys på alla!
tråkigt :P
Ons 22 dec 2004 22:22
har mycket tråkigt just nu.. bajsbajs. 


Hoppas kristoffer komme rinnan jag dör av tråkighet.. :S skulle inte vara så kul..


dessutom är jag trött...


men nu är det jullov i alla fall :D yesyes. så har vi ju fått betyg idag också.. så fint ut. Är mer än nöjd! - Överlycklig!
mjo, Sara är en duktig flicka ;D






ska ta och hitta på nå busit nu tror jag.. hihi.. får se vad man kan hitta på :)







Puss på alla!
julafton imorgon!
Tors 23 dec 2004 13:51
vaknade hos älsklingen imorse. myspys. :)
men han skulle på bagravning idag..:( 





men det ger mig tid att fixa hand julklapp i alla fall. blir inte som jag tänkt mig riktigt men det blir sköjj i all afall.. :D




ska upp till stallet nu snart. 



Puss,
/Sara


”I’m free to be whatever I,
Whatever I choose”
iFeliz Navidad!
Fre 24 dec 2004 13:21
svårt att sova i natt alltså. ville bara att det skulle bli morgon så jag fick ge mina julklappar till älsklingen!


Tillslut blev det i allafall morgon å då fick jag jättefina saker utav honom. 
Han är underbarast!!

Blev nog ganska så glá över sina julklappar också..:D





Så har jag varit ute och ridit med Linnéa också. Underbart! Var så länge sen. Så var det fnt väder ocg goa glada hästar också. 
Perfekt var det!!





inte långt kvar till Kalle Anka nu alltså. :D och sen kommer tomten också får man massa peketisar! :D förhoppningsvis dåra.. ;P






Så nu ska jag kila iväg.


Julpuss på alla!!

Buon Natale e un nuovo anno felice
snöar
Lör 25 dec 2004 18:39
snöade idag. när v var ute å red.. julväder :D:D





fick mycket klappar igår.. bla. en mp3 :D jäss!




bio nu måste rusa.. Pussar!


----

va på bio med Carro och ida.. Det var trevligt faktiskt! såg Hajar som Hajar. haha.. skoj film. se den! :D 

nu ska päron hjälpa mig med en grej.. :D han är gó han :D



PUSS
/sara
:P:P
Sön 26 dec 2004 19:55
har tråkigt som satan:P 
tråkigt hela dagen. bläblä. 
kollat på film har jag gjort alldelens i min ensamhet. grease blev det.
men det är skönt att vara själv ibland också. :)





























Fan vad jobbiga människor det finns! 
fixa själv om du nu vill!




nej nu ska jag ta å käa nått.. Pyssar






ne, hare bra..Puss
nice väder...
Mån 27 dec 2004 16:39
fast lite kallt. 

skulle åka skridskor idag, men pga kyla så hoppar vi över det... :(
Så nu har man gått upp helt i onödan... fasiken också.


Tror att jag ska kila upp till stallet också fixa lite så har man det klart.

ikväll ska vi till vika, hoppas jag, kanske också blir inställr pga kylan. vem vet. men hoppas inte. Kul att få komma in och träna, var ett tag sen nu. mjoo..






hur kallt är det egentligen? Kristoffersa att det var runt 20 minus grader. Kan det stämma?? hmm.. maybe baby. ;P


jaja.. ska till stallet i vilket fall.. mjopp.. :D


---

underbar dag!! kristoffer kom hit 11. så gulli han är. Älskar han!
tog en promenad på 1½ timme. Suyper mysigt i det underbara vädret..
men nu har han nyss åkt hem..:( jag ska upp till stellet. ska till främby och träna. blev så istället. mucg better enligt mig. där är det i alla fall värme!!!






Men nu måste jag skynda mig!

Puss





så byebye.. Pussar
hmm
Tors 30 dec 2004 13:30
trist ute nu. all snö förvinner igen. det som var så fint med all snö. :( 
ska ut till hästen snart. Ta en sväng ut i skogen med han tror jag. 
Men han har sår i munnen stackarn. :P
mm.. så är det. 












nej det här håller inte. måste rida innan det blir too dark.
Pyss på allahopa!
sista dagen
Fre 31 dec 2004 19:50
på detta år..

som vart ett bra år. förutom en missad tävlings säsong....
















robert är här nu.. så trevligt :D

smälla lite raketer och dricka lite skumpa också.. nice.. ;D

men nu ska jag vara social.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0