April

fan
Fre 1 apr 2005 10:35



bajsbajs :P
















vill egentligen inte till sundsvall :P
415
Mån 4 apr 2005 17:52
kronor har jag tjänat idag. känns mycket bra. också har jag köpt nya skor också. jättefina tycker jag :)




sundsvall cup i helgen. roligare än väntat måste jag erkänna och et var ju bra. sov på en underbart skön soffa på ett dagis :) haha
förlorade finalen med ett mål i sudden. attans alltså, men vi kämpade p åbra tycker jag! 

















är hos pojken nu. Han är go han! :) 

- i was made for loving you baby, 
you were made for loving me. 
I can’t get enough of you baby,
can you get enough of me?
6e april
Ons 6 apr 2005 09:38
nyss haft nationellt prov i engelska. gick jättebra faktiskt :) läsförståelsen var det och snart är det hörförståelsen som gäller. hoppas på att det går lika bra!
















ikväll är det träning. ska bli kul :D 
Puss på all!
fredag-äntligen
Fre 8 apr 2005 15:11
å vad skönt med helg alltså. ville att kristoffer skulle komma hit men han skulle tydligen träna. :P måste han vara så seriös, varför inte som alla andra? Fast då skulle han ju iof inte vara så speciell som han är, om han var som alla andra alltså :)
och imorgon är det handbollens dag. Ska bli kul, sista matcherna för året om man inte tänker på cupen vi ska på i sommar, till Barcelona! :D längtar som faen! 




idag hade jag och ida idrotts lektion. hur kul som helst var det, tyckte nog dom flesta :) lite jobbigt var det nog också kan jag tro. robert är en liten latis och anders är en Riktig fuskis. haha. 


nu ska jag upp till stallet. hoppas att det inte börjar spö regna medans jag rider som det gjorde igår bara. inte så värst mycisgt faktiskt :P 





Men ha det fint. Puss

hanbollensdag
Lör 9 apr 2005 22:23


vann i sudden. orkar inte berätta något mer!


















vilka jävla idioter det finns!!
Tur att min pojk är den bästa utav alla! Jag är kär! :D

varför?
Sön 10 apr 2005 23:24



Varför ska jag bara förstöra? just nu känns det som om allt går åt fel håll. 

















-confused!

svenska
Tis 12 apr 2005 18:11


svenska nu. eller snart. lurade i hans att jag skulle skirva recension så han öppnade åt mig i biblioteket. han är snäll han!
















idag är det träning. kul kul!! hare fint


----------

träning nu. sen är det bojsen som gäller :D jeess!! 
-Tycker om dig så otroligt mycket Kristoffer!

imorgon är dte sista engelska nationella provet. ska nog gå fint bara man inte får nå svårt att skriva om så!
jag och robert har varit nera på staden och kollat på balkläder. Han prova skit snygg kavaj med byxor. urtjusigt alltså!
Dessutom hittade jag en jättefin tröja. köpa eller inte köpa? Det är frågan :P
ne nu måste jag sticka. Pöööösssaaaaaar!


helgen
Lör 16 apr 2005 21:23


igår var jag sjuk. så jag var hemma från skolan. mamma kom hem och hämtade mig på lunchen så vi kunde åka till apoteket. medans vi ändå var nera på stan gick vi och köpte balskor. ganska fina iallafall, dom duger :)
på kvällen kom kristoffer hem till mig. Myspys.

dessutom kom Cajsa förbi och hälsade på! har inte sett henne på ett år så det va riktigt roligt. lite underligt attse henne :)




idag har jag tävlar i Orsa. Är inte så där jättenöjd :P fick ett riv. ajjsingbajjsing! jaja. han är iallafall lugn och snäll som man verkligen inte kan säga om en massa andra hästar. usch!








imorgon ska jag bara ta det lugnt. sover hos pojken inatt så det blir nog inte till att sova någe länge imorgon eftersom han säng är så liten och trång ;P sen ska jag rida lite granna också. jao. 




nje. nu väntar kristoffer på att jag ska ge han en Puss!
han blir nog lite sne om inte jag gör det snart, så herrå :)


Braig dag idag! :D
Mån 18 apr 2005 21:03
spanskan var inställd idag, så då hoppade jag över klassrådet och fick lite sovmorgon :) enda lektionen vi har sen är NO eftersom musiken också är inställd. 
Ska gå och ta mig en dusch nu. sen är det lite skolarbete som måste göras :P blää!!


-----

skönt att börja sent och sluta tidigt idag kan jag säga :D
har vart en bra dag. först sovmorgon, sen sluta tidigt. Sen så är min balklänning klar. ska prova imorgon. Dessutom har jag snart fått mina ridstövlar sålda snart och det betyder att 500 kronor kommer att glida in på mitt bankkonto! Känns super faktiskt, speciellt när sommaren närmar sig och man vill inhandla lite nya sommar kläder :D


sitter nu och pratar med min pojk i telefonen. det strular till sig för våra planer. ajaj. men det fixas säkert :D

hejdå!
Massage!
Tis 19 apr 2005 09:38
Inte helt fel att börja dagen med massage på idrotten faktiskt. riktigt kul. gjorde någon sport massage på benen idag eller vad det nu hette :P
Men nu är det SO snart. Smet in i något grupprum som råkade stå öppet. wej. Duktig!



Idag är det cabare. undrar om jag ska gå idag eller imorgon. men imorgon ska jag ju hoppa med hästen så då kan jag inte. eventuellt om vi kanske kunde hoppa på torsdag istället? Linn, funkar det för dig?? aja skit samma :P


ska prova min balklänning idag! Jess. Så att då hinner jag inte på handbolls träningen eftersom jag ska rida också. men jag ska försöka i alla fall :)
















nu börjar vi snart så det är bästa att jag kilar. Puss
p-vakt
Lör 23 apr 2005 14:13
på lugnet idag. efetrsom det var mässa där. så då stod mn där o fixa ihop lite pengar till laget dåra. jävligt tråkigt. men lätt förtjänta pengar måste jag säga. en viss blondin räknade pengarna och kom fram till att vi tjänat 14 000 men när vi kontroll räknade var det 6000. Bra räknat tjejen :) haha. du är för härlig cia :D


igår var det ff. kul, men dålig musik. gick med kristoffer hem till bojsen efteråt tillsammans med andre och linnea. hade lite små kul :)

















ikväll blir det film tajm tror jag. i bojsen. älskar det stället. Underbart mysig lite lägenhet, trivs som fan där alltså. :D 


ja. mn ha det trevligt alla folk!
kupolen
Sön 24 apr 2005 20:02
jo, med lillsyrran å pojken! riktigt trevligt eftersom jag och syrran fick pengar av våran mor shoppa för :D Jäss!! blev lite smått å gott :)









kristoffer! Du är så; Jäjä wow,wow!! :D
God morgon!
Ons 27 apr 2005 07:18
uppe tidigt idag. känns skönt. slipper stressa :) 
Idag är det nationella prov i matte. usch. nervös :P gick inte så värst bra på förra årets. :S men det sk aväl funka tror jag. 
Fick inte träffa kristoffe rmycket igår alltså. :( saknar han. jag är knäpp, jag vet. haha. men ieftermiddag kommer han hit och ska antagligen följa med ut till aspeboda på hppträning fast än han inte tycker det är roligt. Göllit av han :D

Så ska vi och hälsa på mormor för hon håller på att rensa ut massa gamla kläder. kanske kan hitta nå tyyft. hon sa att hon hade några coola jeans kjolar. haha. men jag vet inet om jag kan tro henne? haha :P














men nu måste jag äta lite frukost tror jag, hungrig i magen! mm. 
ha det braaa
......
Fre 29 apr 2005 22:02
vad ska jag göra? jag är förvirrad. Vet inte någonting längre tror jag. Varför kan inte allting bara rulla på, utan att man behöver tänka? 
















-jag är sepeStöörd :P
Little By Little
Lör 30 apr 2005 18:36
We the people fight for our existence
We don’t claim to be perfect but we’re free
We dream our dreams alone with no resistance
Fadin’ like the stars we wish to be

Y’know I didn’t mean
What I just said
But my god woke up on the wrong side of his bed
And it just don’t matter now

’Cause Little by little
We gave you everything you ever dreamed of
Little by little
The wheels of your life they’re slowly fallin off
Little by little
You have to give it all in all your life
And all the time I just ask myself why are you really here? 

True perfection has to be imperfect
I know that that sounds foolish but it’s true
The day has come and now you’ll have to accept
The life inside your head we give to you

Y’know I didn’t mean
What I just said
But my god woke up on the wrong side of his bed
And it just don’t matter now

’Cause Little by little 
We gave you everything you ever dreamed of
Little by little 
The wheels of your life they’re slowly fallin off
Little by little
You have to give it all in all your life
And all the time I just ask myself why are you really here?

Hey!!!

Little by little
We gave you everything you ever dreamed of
Little by little
The wheels of your life they’re slowly fallin off
Little by little you have to give it all in all your life
And all the time I just ask myself why you’re really here?
Why am I really here?
Why am I really here?

-----

Jag och Kristoffer har nyss lagat mat. eller jag har lagat och han har hjälpt till lite. Lax med ris och sås blev det. Mycket gott måse jag säga. riktigt stolt. Men Krsitoffer äter sm en mygga å skiter som en elefant den lilla bandy tönten. 
Snart ska vi till André. Hoppas det blir kul, har inte så höga förväntningar men men, blir säkert bra. 

Imorgon ska jag upp tidigt. ska tävla i Avesta så vi ska åka hemmifrån halv åtta! shit :S på första maj o allt. Ska debutera LA och jag är skitnervös. Känns bra att Eva ska vara med iallafall och ge mig lite stöd. Hoppas hon inte ändrar sig om det blir kasst väder imorgon. men vi får väl se! Ska bli roligt iallafall :D

ja. men ta det lugnt ikväll nu alla :) Kramkalaas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0